Ελλάδα

Influencer «ξέχασε» να κόψει αποδείξεις αξίας 350.000 ευρώ

Influencer δεν εξέδωσε αποδείξεις ύψους 350.000 ευρώ. Γίνονται εντατικοί έλεγχοι της ΑΑΔΕ στα social media.

Σαρωτικούς ελέγχους πραγματοποιεί η ΑΑΔΕ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εντοπίζοντας παραβάσεις φορολογικής νομοθεσίας. Σε μία από τις πρόσφατες περιπτώσεις, influencer κατηγορείται ότι δεν εξέδωσε αποδείξεις συνολικής αξίας 350.000 ευρώ, γεγονός που οδήγησε στην επιβολή σημαντικών προστίμων.

Οι ελεγκτικές αρχές έχουν δημιουργήσει ειδικό αλγόριθμο, ο οποίος συμβάλλει στον εντοπισμό περιπτώσεων φοροδιαφυγής.

Πώς γίνεται η διασταύρωση της ΑΑΔΕ

Όπως δήλωσε φοροτεχνικός στο Action24, η διασταύρωση στοιχείων πραγματοποιείται μέσω πρόσβασης σε τραπεζικούς λογαριασμούς και αξιοποίησης πληροφοριών από εταιρείες courier, που βοηθούν στον εντοπισμό της διαδρομής των προϊόντων.

Με τη χρήση αυτών των εργαλείων, η ΑΑΔΕ στοχεύει στην πάταξη της φοροδιαφυγής στο ψηφιακό περιβάλλον, ενώ γίνονται συνεχώς έλεγχοι και στο TikTok.

Τα πιθανά κέρδη

  • Nano – influencers: 1.000 – 10.000 ακόλουθοι, περί 20 -100 δολάρια ανά ανάρτηση
  • Micro – influencers: Έως 50.000 ακόλουθοι, περί 30 – 200 δολάρια ανά ανάρτηση
  • Mid -tier influencers: Έως 500.000 ακόλουθοι, περί 80 – 650 δολάρια ανά ανάρτηση
  • Macro – influencers: Έως 1 εκατ. ακόλουθοι, περί 150 – 1.500 δολάρια ανά ανάρτηση
  • Mega – influencers: Πάνω από 1 εκατ. ακόλουθοι, πάνω από 1.200 δολάρια ανά ανάρτηση

Διευκρινίζεται τέλος, ότι για να μην φοροδιαφεύγει κάποιος ενώ υπάρχει εμπορική δραστηριότητα θα πρέπει:

  • Να κάνει έναρξη της επιχείρησης
  • Να πληρώνει ΦΠΑ
  • Να δίνει τα τιμολόγια μέσω του myData

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Οι σκληροπυρηνικοί του Κρεμλίνου πιέζουν τον Πούτιν για χρήση «μικρών πυρηνικών όπλων»
Γρεβενά: Χειροπέδες σε 22χρονο που είχε 15.000 ευρώ σε πλαστά χαρτονομίσματα
Chevron Right