Πρώτο θα «παρελάσει» ένα φρεσκοβαμμένο τρόλεϊ με αριθμό κυκλοφορίας 704, κατασκευασμένο το 1938 στα εργοστάσια της Fiat. Πρόκειται για ένα από τα συνολικά 12 μεταπολεμικά τρόλεϊ που «όργωναν» τους δρόμους του Πειραιά από το 1948 έως το 1983 και το μοναδικό που κατάφερε να «διασωθεί».
Πίσω του θα ακολουθήσει ένα πετρελαιοκίνητο λεωφορείο – σύμβολο της ελληνικής αμαξοποιίας, κατασκευασμένο το 1958, που ανήκε στο 4ο ΚΤΕΛ Αθηνών και τις δεκαετίες του ’60 και του ’70 είχε αναλάβει την καθημερινή μετακίνηση χιλιάδων κατοίκων της πρωτεύουσας.
Το σασί του λεωφορείου, μάρκας Scania-Vabis, που εκτέλεσε το τελευταίο δρομολόγιο τον Αύγουστο του 1981 και σήμερα φυλάσσεται στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ, στου Ρέντη, έστησε ο δεξιοτέχνης αμαξοποιός Ιωάννης Φίτσιος.
Το λεωφορείο αγόρασε πριν από μερικά χρόνια ο Αγγελος Καρυτσιώτης, μέλος της Ομάδας Ερευνας και Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών στην Ελλάδα «Οι φίλοι του λεωφορείου, πριν γίνει παλιοσίδερα. Στη συνέχεια το δώρισε στην ΕΘΕΛ (νυν ΟΣΥ), η οποία το ανακατασκεύασε πλήρως το 2009, με αντάλλαγμα να το παραχωρεί 3-4 φορές τον χρόνο στην ομάδα για να κάνει περιήγηση. Τα
Τα ιστορικά οχήματα θα εκτίθενται στο προαύλιο του αμαξοστασίου Νέου Φαλήρου για όσους θέλουν να τα δουν από κοντά και να τα φωτογραφίσουν. Η βόλτα θα αρχίσει στις 11:00 και θα τηρηθεί λίστα επιβατών.
Το λεωφορείο, όταν εκτελούσε δρομολόγια παλιά
Το τρόλει