Χωρίς καμία ενημέρωση για το τι έχει συμβεί και πότε θα μπορούν θα ταξιδέψουν, άφησε η Wizz Air 180 επιβάτες με προορισμό το Άμπου Ντάμπι στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, για πάνω από 24 ώρες.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο iEidiseis Ελληνίδα επιβάτιδα της εν λόγω πτήσης, όλα ξεκίνησαν το απόγευμα της Δευτέρας (13/3), με το αεροπλάνο να είναι προγραμματισμένο να αναχωρήσει στις 18:20 σε απευθείας πτήση προς Άμπου Ντάμπι.
Την ώρα της τροχοδρόμησης, ακούστηκε ένας δυνατός θόρυβος με αποτέλεσμα να γυρίσουν στη θέση του πάρκινγκ και να ζητηθεί από τους επιβάτες να αποβιβαστούν.
«Μας είπαν είπαν ότι έπρεπε να περιμένουμε μία ώρα για να αποκατασταθεί η βλάβη. Η μία ώρα αναμονής όμως έγινε 3,5 ώρες και στις 22:00 μας είπαν πως η πτήση ακυρώνεται», σημείωσε η επιβάτιδα.
«Η μόνη αντίδραση ήταν να μας δώσουν 4 ευρώ voucher για φαγητό όσο περιμέναμε και μετά από λίγες ώρες μας έδωσαν ακόμα ένα… δεν είχαμε καμία ενημέρωση», πρόσθεσε
Κατά τις πληροφορίες, οι επιβάτες μεταφέρθηκαν αργά τη νύχτα σε γνωστό ξενοδοχείο της Αθήνας. Σήμερα Τρίτη (14/3) έλαβαν μήνυμα ότι η πτήση τους δρομολογήθηκε για τις 12:00 το μεσημέρι.
«Στις 11:00 και ενώ ήμασταν ήδη εκεί λάβαμε νέο μήνυμα στα κινητά μας ότι η πτήση θα φύγει στις 14:00». Μάλιστα, όπως σημείωσε η επιβάτιδα, οι άνθρωποι στην πύλη δεν γνώριζαν για την καθυστέρηση! «Ενημερώθηκαν από εμάς», εξήγησε η ίδια.
Όμως η ταλαιπωρία δεν έμελλε να τελειώσει ούτε και τότε. «Μετά από μία ώρα, λάβαμε νέο μήνυμα ότι η πτήση αναχωρεί στις 17:00… τρεις ώρες μετά δηλαδή!
Καθηλωμένο λόγω βλάβης αεροσκάφος της Wizz Air με 180 επιβάτες στο Ελ. Βενιζέλος – Μεγάλη ταλαιπωρία για τους ταξιδιώτες#αεροδρομιο #πτηση #επιβατες #καθυστερηση #Ελ_Βενιζελος pic.twitter.com/zf7oa9fsIk
— iEidiseis.gr (@iEidiseisGR) March 14, 2023
Δεν είναι δύσκολο να μαντέψει κανείς τι ακολούθησε στη συνέχεια. «Στις 17:15 (ναι, ένα τέταρτο μετά τη δήθεν αναχώρηση!) λάβαμε μήνυμα για νέα ώρα απογείωσης 18:00. εκείνη τη στιγμή αποφάσισα να φύγω», ανέφερε η γυναίκα.
«Πολλοί όμως συνέχισαν να περιμένουν ότι θα πετάξουν, στις 20:15 μάλιστα μας ήρθε μήνυμα για αναχώρηση στις… 20:00! Έπειτα έμαθα ότι πήγε η αστυνομία στο σημείο, πιθανότατα μετά από ειδοποίηση κάποιου από τους επιβάτες.
Το τραγικό είναι ότι μας έφεραν σήμερα ξανά στο αεροδρόμιο ενώ ήξεραν ότι στο αεροπλάνο δεν επιδιορθώθηκε το πρόβλημα και δεν έστειλαν άλλο αεροπλάνο να μας πάρει», επεσήμανε η επιβάτιδα, η οποία εργάζεται ως αεροσυνοδός και γνωρίζει τις διαδικασίες σε τέτοιες περιπτώσεις.
Εκείνο που της έκανε εντύπωση όταν μετέβησαν σήμερα στο αεροδρόμιο, πάντως, είναι πως η πτήση τους δεν αναγραφόταν στον πίνακα αναχωρήσεων, γεγονός που την έβαλε σε υποψίες για το τι θα ακολουθούσε.
Όπως σημείωσε η ίδια, στην πτήση υπήρχαν και αρκετές οικογένειες με παιδιά μικρών ηλικιών, για τους οποίους ήταν πολύ μεγάλη η ταλαιπωρία, καθώς βέβαια και άτομα που δεν είναι από τη χώρα και επομένως δεν έχουνπου να μείνουν στην Ελλάδα, μέχρι να ταξιδέψουν στο Άμπου Ντάμπι.
Τέλος, η γυναίκα επεσήμανε ότι θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες νομικές πράξεις προκειμένου να αποζημιωθεί για ότι συνέβη.
Η αστυνομία μετέβη στο Ελ. Βενιζέλος μετά το περιστατικό σε πτήση της Wizz Air – 180 επιβάτες περίμεναν για 24 ώρες χωρίς ενημέρωση #αεροδρομιο #πτηση #επιβατες #καθυστερηση #Ελ_Βενιζελος pic.twitter.com/3jyWtnmYOn
— iEidiseis.gr (@iEidiseisGR) March 14, 2023
Εν τω μεταξύ, όπως ενημέρωσε η επιβάτιδα, στην εφαρμογή της Wozz Air δείχνει ότι η πτήση έχει… προσγειωθεί κανονικά!
Δείτε τη φωτογραφία: