Ελλάδα

Τουρισμός – «Αll you want is Greece»: Τα 6 μέτρα για ασφαλές άνοιγμα, η καμπάνια του ΕΟΤ

Ο Τουρισμός στην Ελλάδα ανοίγει με το σλόγκαν «Αll you want is Greece» και ο Χάρης Θεοχάρης παρουσίασε τα νέα μέτρα και τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Αντίστροφα μετράει ο χρόνος για το άνοιγμα του Τουρισμού και ο Χάρης Θεοχάρης παρουσίασε όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, όπως και την καμπάνια του ΕΟΤ με τίτλο «Αll you want is Greece».

Σύμφωνα με τον υπουργό, η χώρα μας προβάλλεται ως υπόδειγμα διαχείρισης της πανδημίας και ο ελληνικός τουρισμός δίνει μάχες, τις οποίες κερδίζει.

«Ανοίγουμε την τουριστική βιομηχανία και επαναφέρουμε την Ελλάδα στο διεθνές τουριστικό προσκήνιο», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως «σήμερα τιμούμε την διαχρονικότητα της Ελλάδας και τις προσδοκίες σε όσους εργάζονται στη τουριστική βιομηχανία. Το 2020 ανοίξαμε με ασφάλεια και για αυτό βραβευτήκαμε ως πρωτοπόρος στο άνοιγμα. Η διάκριση επιβραβεύει την τεράστια προσπάθεια που καταβάλαμε πέρυσι».

Παράλληλα, διευκρίνισε ότι μπροστά μας έχουμε έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο, γιατί «δεν τελειώσαμε με την πανδημία» και ότι «ανοίγουμε αύριο με ένα σχέδιο ολοκληρωμένο με τα 5 γνωστά βασικά σημεία άμυνας».

Στη συνέχεια, παρουσίασε τα 6 νέα μέτρα για τον τουρισμό, που είναι τα εξής:

  • Απαραίτητη η συμπλήρωση του PLF πριν την είσοδο στην Ελλάδα
  • Πιστοποιητικό εμβολιασμού, PCR και πιστοποιητικό ανάρρωσης
  • Στοχευμένος και συνεχής έλεγχος στους τουρίστες που φτάνουν στην Ελλάδα
  • Πλέγμα ξενοδοχείων απομόνωσης
  • Εφαρμογή νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων για τον τουρισμό (μουσεία, διαδρομές με λεωφορεία, γιότινγκ κλπ)
  • Επιτάχυνση εμβολιασμών με την εφαρμογή της «Γαλάζιας Ελευθερίας» στα νησιά του Αιγαίου

Μάλιστα, ο υπουργός Τουρισμού σημείωσε πως ο επιδημιολογικός χάρτης θα επικαιροποιείται όποτε χρειάζεται, ενώ χαρακτήρισε ως κομβικό το τεστ αντιγόνου, καθώς το αποτέλεσμα θα φαίνεται στη πύλη εισόδου και όχι 24 ώρες μετά.

«Ο στόχος είναι η ισχυροποίηση του brand μιας χώρας», δήλωσε ο κ.Θεοχάρης και τόνισε ότι «η χρονιά αυτή θα είναι καλύτερη από πέρυσι».

Πράσινο Πιστοποιητικό και συνέδρια

Στη συνέχεια, ο Χάρης Θεοχάρης απάντησε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, σχετικά με το άνοιγμα του τουρισμού.

Ο υπουργός απέφυγε να δώσει νούμερα για τα φετινά έσοδα και τους τουρίστες που θα επισκεφτούν την Ελλάδα, καθώς ξεκαθάρισε ότι η πανδημία είναι σε εξέλιξη και η κατάσταση μπορεί να αλλάξει.

Έπειτα, δήλωσε ότι το Πράσινο Πιστοποιητικό θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά από αύριο (14/4), καθώς θα είναι απαραίτητο για την μετακίνηση από την ηπειρωτική Ελλάδα στα νησιά.

«Το Πράσινο Πιστοποιητικό θα χρησιμοποιείται για μετακίνηση από την ηπειρωτική χώρα στα νησιά, ώστε να τα διαφυλάξουμε», είπε χαρακτηριστικά.

Επίσης, αναφέρθηκε στα συνέδρια και είπε πως η κυβέρνηση είναι αναγκασμένη να εκδώσει τα σχετικά πρωτόκολλα τελευταία στιγμή.

«Στα συνεδριακά, ενώ δουλέψαμε πολύ σκληρά στα πρωτόκολλα, η Επιτροπή θέλησε να τα επανεξετάσει καλά, γιατί φοβήθηκε επειδή είδε μερικά ανησυχητικά στοιχεία. Έτσι, είμαστε αναγκασμένοι να τα εκδώσουμε τελευταία στιγμή».

1 anoigma tourismou eksi metra 13 5 2021

Τουρισμός για Όλους

Ο Χάρης Θεοχάρης κατά την διάρκεια της παρουσίασης, αναφέρθηκε στο πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» και την παράταση που πήρε για το 2021.

Ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι όσα ποσά δεν ξοδεύτηκαν πέρυσι, θα διατεθούν φέτος και ιδιαίτερα σε άτομα που έκαναν αίτηση, αλλά δεν αξιοποίησαν το πρόγραμμα. Μάλιστα, σε περίπτωση μεγάλης ζήτησης, θα υπάρξουν καινούργιες ανακοινώσεις για νέα ποσά.

«Το πρόγραμμα “Τουρισμός για Όλους” έχει ξεκινήσει ξανά, στείλαμε σε όσους δεν το αξιοποίησαν πέρυσι, θα ανοίξουμε ξανά τις αιτήσεις για να μην χαθεί ούτε ένα ευρώ. Θα αξιοποιήσουμε όσα ποσά δεν διατέθηκαν πέρυσι και αμά δούμε ότι υπάρχει όρεξη θα πάμε ξανά στο υπουργείο Οικονομικών».

Σημειώνεται, ότι το voucher για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» έχει διάρκεια ισχύος μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου.

Επίσης, οι δικαιούχοι του προγράμματος μπορούν να χρησιμοποιήσουν το voucher επιλέγοντας πάντα μεταξύ των τουριστικών γραφείων που έχουν ενταχθεί στο Μητρώο Παρόχων συνδυάζοντας δύο ή και περισσότερες τουριστικές υπηρεσίες στο τουριστικό πακέτο που θα δημιουργηθεί.

«Ένα από τα μεγαλύτερα τουριστικά προγράμματα»

Μετά την παρουσίαση που έκανε ο Χάρης Θεοχάρης, μίλησε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης για την ετινή καμπάνια του ΕΟΤ.

Ο ίδιος τόνισε ότι πρόκειται για μία καμπάνια διάρκειας 6 μηνών συνολικού προϋπολογισμού 22,9 εκατ ευρώ σε Ευρώπη και Αμερική με 18 αεροπορικές εταιρείες και 76 tour operators.

Μάλιστα, σημείωσε πως «φέτος ο ΕΟΤ υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα που έχουν γίνει τα τελευταία 10 χρόνια σε όλο τον κόσμο για έξι μήνες».

Η καμπάνια του ΕΟΤ

Ακολουθούν τα βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ που αφορούν το άνοιγμα του Τουρισμού και της επανεκκίνησης της τουριστικής περιόδου:

Η παρουσίαση

Ακολουθεί ολόκληρη η παρουσίαση για το άνοιγμα του Τουρισμού:

https://www.facebook.com/mintourgr/videos/788739188444990/

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Διοικητής Ταμείου Ανάκαμψης: Διαφανές πρόγραμμα τόνωσης των επενδύσεων στην Ελλάδα
Self tests: Σωρεία καταγγελιών για μετακύλιση του κόστους στους εργαζόμενους
Chevron Right