Ελλάδα

Τραγωδία στα Τέμπη: Ιδού τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία – Το έγγραφο

Στη δημοσιότητα, έγγραφο της Hellenic Train με το πλήρες φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη.

Τέλος στις θεωρίες για το περιεχόμενο των βαγονιών του εμπορευματικού τρένου που συγκρούστηκε με το επιβατικό στα Τέμπη, βάζει με έγγραφό της η Hellenic Train.

Η εμπορική αμαξοστοιχία συγκρούστηκε με το μοιραίο Intercity το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, σκοτώνοντας 57 ανθρώπους δεν μετέφερε τίποτα ύποπτο σύμφωνα με το έγγραφο που έδωσε στη δημοσιότητα το pineiosnews.gr.

Τελικά, το φορτίο των 13 βαγονιών της εμπορικής αμαξοστοιχίας περιείχε τρόφιμα, μπύρες αλλά και λαμαρίνες.

Συγκεκριμένα, τα δύο πρώτα κοντέινερς μετά την μηχανή, ήταν κενά φορτίου, τα βαγόνια με κοντέινερς που έμειναν εντελώς άθικτα από τη σφοδρή σύγκρουση, μετέφεραν μπίρες και τρόφιμα και τα επόμενα πλάκες σιδήρου που διασκορπίστηκαν από την σύγκρουση στο σημείο.

Με επιστολή της προς το τμήμα κοινοβουλευτικού ελέγχου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η Hellenic Train παρέχει λεπτομερή και αναλυτική ενημέρωση για το φορτίο του 63501.

Το έγγραφο φέρει την υπογραφή του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Maurizio Capotorto, ως απάντηση σε σχετική ερώτηση του προέδρου της «Ελληνικής Λύσης», Κυριάκου Βελόπουλου, προς τη Βουλή των Ελλήνων.

Δείτε αναλυτικά το έγγραφο με το τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία:

eggrafo_hellenic_train.webp

Αναλυτικά το έγγραφο αναφέρει: «Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού έγγραφού σας, με το οποίο μας διαβιβάστηκε η ‘Ερώτηση 2506/03.03.2023′, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων, από τον Βουλευτή Λάρισας κ. Κυριάκο Βελόπουλο, με θέμα Ανάγκη να διευκρινιστεί το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που εμπλέκεται στη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη της 28.02.2023’, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα κάτωθι:

Η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63501 της 28.02.2023 περιλάμβανε στην σύνθεσή της (επισυνάπτεται το φύλλο σύνθεσης) συνολικά δεκατρία (13) βαγόνια, εκ των οποίων, κατά την φορά κίνησης της αμαξοστοιχίας, τα πρώτα τρία (3) βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως δέκα (10) βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container).

Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων με την σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, ήταν ως εξής:

Α/Α Προϊόν

  • 4ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

  • 5ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

  • 6ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

  • 7ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

  • 8ο ΜΠΥΡΕΣ

  • 9ο ΜΠΥΡΕΣ

  • 10ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ

  • 11ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ

  • 12ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ

  • 13ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Τραγωδία στα Τέμπη: «Παγίδες» με τις αποζημιώσεις των συγγενών - Τι λένε οι δικηγόροι τους
Γεωργία Μπίκα: Ανατροπή στην υπόθεση βιασμού της - Δεκτή η προσφυγή από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο
Chevron Right