Τα σκουριασμένα στηρίγματα στις προστατευτικές μπάρες, δεν μπόρεσαν να βάλουν «φρένο» στην θανατηφόρα πορεία του «ιπτάμενου» Ι.Χ. στην Νίκαια, τα μεσάνυχτα του Σαββάτου. Αυτό διαπίστωσε ο πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς, που προχώρησε την Δευτέρα σε αυτοψία στο σημείο που έχασε τη ζωή του ο 46χρονος οδηγός, ο οποίος καταπλακώθηκε από Ι.Χ. που εξετράπη της πορείας του και κατέληξε στο κενό. Όπως περιγράφει στο iEidiseis, η αερογέφυρα στην Πέτρου Ράλλη, δεν είχε τα προβλεπόμενα ενισχυμένα μεταλλικά στηθαία, ενώ τα στηρίγματα τους ήταν σκουριασμένα και είχαν σχεδόν κοπεί από παλαιότερα τροχαία. «Στη συγκεκριμένη περίπτωση κατά την αυτοψία, διαπίστωσα ότι σε 4-5 κατακόρυφους ορθοστάτες η βάση τους ήταν σκουριασμένη από άλλα προγενέστερα ατυχήματα και δεν επέφερε την προβλεπόμενη αντίσταση, για να μην πέσει το όχημα κάτω από τη γέφυρα», αναφέρει χαρακτηριστικά ο έμπειρος πραγματογνώμονας.
Παράλληλα ο Παναγιώτης Μαδιάς, επισημαίνει ότι οι περιοχές στις οποίες υπάρχουν γέφυρες, υπάγονται στην κατηγορία κινδύνου 1 σύμφωνα με τις Οδηγίες Μελετών Οδικών Έργων (ΟΜΟΕ), του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και σε αυτές θα πρέπει να τοποθετούνται ενισχυμένα μεταλλικά στηθαία ασφαλείας Εθνικών Οδών, κάτι που δεν έχει γίνει στην αερογέφυρα της Πέτρου Ράλλη. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, η ανάγκη τοποθέτησης ενισχυμένου στηθαίου, είναι μεγαλύτερη, καθώς κάτω από τη γέφυρα, υπάρχει άλλος δρόμος. «Εκτεταμένες πειραματικές δοκιμές απέδειξαν ότι τα απλά μεταλλικά στηθαία όταν είναι σωστά τοποθετημένα, ανταπεξέρχονται με επιτυχία σε προσκρούσεις επιβατικών οχημάτων, αλλά και φορτηγών με γωνία πρόσκρουσης μέχρι 12 μοίρες, ενώ τα ενισχυμένα μεταλλικά στηθαία ασφαλείας αντιμετωπίζουν με μεγάλη αποτελεσματικότητα, προσκρούσεις και των βαρέου τύπου οχημάτων (φορτηγών, λεωφορείων κτλ.), με γωνία μέχρι 15 μοίρες», αναφέρει χαρακτηριστικά ο πραγματογνώμονας.
Το τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε 20 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου στη Νίκαια. Ο 33χρονος οδηγός, που κατευθυνόταν από Κερατσίνι προς Αθήνα, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους, ενώ κινούταν στην συμβολή της αερογέφυρας στην οδό Λαμπράκη με την Πέτρου Ράλλη. Το Ι.Χ. προσέκρουσε στις προστατευτικές μπάρες, που όμως δεν ανέκοψαν την πορεία του, με αποτέλεσμα να πέσει στο κενό και να «καρφωθεί» στον «ουρανό» διερχόμενου αυτοκινήτου που κινούταν επί της οδού Θηβών. Έντρομοι διερχόμενοι οδηγοί, που είδαν το απίστευτο τροχαίο να εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια τους, ειδοποίησαν αμέσως τις αρχές και στο σημείο κλήθηκε η Πυροσβεστική για να απεγκλωβίσει τον οδηγό του αυτοκινήτου, που καταπλακώθηκε από το «ιπτάμενο» όχημα. Ο άτυχος άνδρας ανασύρθηκε νεκρός μέσα από το Ι.Χ. που είχε μετατραπεί σε μια άμορφη μάζα, ενώ ως εκ θαύματος, ο 33χρονος οδηγός του «ουρανοκατέβατου» αυτοκινήτου, γλύτωσε με ελαφριά τραύματα.
Τις ακριβείς συνθήκες του δυστυχήματος, διερευνά η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, με τη συνδρομή πραγματογνώμονα. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ο 33χρονος οδηγός μετά από στροφή, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και «έκοψε» το μεταλλικό στηθαίο, με αποτέλεσμα να καταλήξει πάνω στο διερχόμενο αυτοκίνητο. Την ώρα της μοιραίας πρόσκρουσης, ο 46χρονος παλαίμαχος ποδοσφαιριστής, κατευθυνόταν προς στο σπίτι του στην Πέτρου Ράλλη. Ήταν πατέρας δύο παιδιών, ηλικίας 20 και 21 ετών και εργαζόταν σε εταιρία courier. Άνθρωποι που τον γνώριζαν, κάνουν λόγο για έναν βιοπαλαιστή, οικογενειάρχη.