Ο αναθεωρημένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας που ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών, προβλέπει αυστηρές κλήσεις αλλά σκοπός είναι να τιμωρείται ο οδηγός σε περίπτωση που υποπέσει σε παράβαση και όχι το όχημα που οδηγεί…
Πιο συγκεκριμένα οι ποινές δεν θα έχουν έναν «τυφλό» και τιμωρητικό χαρακτήρα αλλά θα αποβλέπουν στη συμμόρφωση των οδηγών, με αποτέλεσμα να προβλέπονται χρηματικά πρόστιμα, αφαίρεση άδειας οδήγησης και βαθμοί ποινής.
Όμως υπάρχει ένα ερώτημα: Που πάνε τα χρήματα από τις κλήσεις που δίνει η τροχαία;
Το κράτος συλλέγει χρήματα από τις ποινές που επιβάλλονται στους παραβάτες οδηγούς, τα οποία αποκάλυψε ότι θα καταλήγουν σε ένα καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα Εθνικό Ταμείο Οδικής Ασφάλειας.
Τα χρηματικά ποσά από τα πρόστιμα του ΚΟΚ θα καταλήγουν σε αυτό, κι έπειτα θα κατανέμονται στους Δήμους της χώρας, αποκλειστικά και μόνο για την υλοποίηση δράσεων Οδικής Ασφάλειας.
Τέλος σημειώνεται ότι σε περίπτωση που οι δήμοι δεν μπορούν να τα χρησιμοποιούν δε θα τα παίρνουν, καθώς στόχος είναι να επενδύονται για την βελτίωση των οδικών συνθηκών.