Το click away ήρθε στα e-shop κι έτσι οι καταναλωτές μπορούν γρήγορα και απλά να αποκτήσουν τα προϊόντα που επιθυμούν, εν μέσω lockdown.
Σύμφωνα με την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, συνεχίζεται η αναβάθμιση της ψηφιακής εφαρμογής e-καταναλωτής προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές, να διασφαλίσουν με διαφάνεια και μηδενικό κόστος τις εμπορικές τους συναλλαγές, κατά τη διαδικασία παράδοσης εκτός καταστήματος.
Έτσι, από την Τρίτη (22/12) και κατόπιν αιτήματος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Ε.Σ.Η.Ε./ GRECA), επεκτείνεται η λειτουργία της υπηρεσίας ραντεβού και για ηλεκτρονικά καταστήματα με το πεδίο e-shop.
Μάλιστα, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή σε ανακοίνωση που εξέδωσε, σημειώνει τα εξής:
«Αποτελεί στρατηγική μας επιλογή, η διασφάλιση της πρόσβασης των καταναλωτών σε προϊόντα και υπηρεσίες, μέσα από εμπορικά δίκτυα που προάγουν τη διαφάνεια και την ένταση του υγιούς ανταγωνισμού.
Η διαδικασία διασύνδεσης μέσω του e-καταναλωτής απεικονίζεται ως εξής:
Η αναλυτική διαδικασία περιγράφεται στην ιστοσελίδα: https://e-katanalotis.gov.gr/»