Ελλάδα

Σεμινάριο Α’ Βοηθειών από διασώστες του ΕΚΑΒ προς τους εργαζόμενους του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου

Οι θεματικές του σεμιναρίου αφορούσαν σε: βασική καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (και με την χρήση απινιδωτή), απόφραξη αεραγωγών από ξένο σώμα, αντιμετώπιση αιμορραγίας, καταγμάτων, λιποθυμικού επεισοδίου, επιληψίας και εγκαυμάτων, καθώς επίσης και παροχή Α’ Βοηθειών σε παιδιά.  

  Τις βασικές ενέργειες οι οποίες πολλές φορές αποδεικνύονται σωτήριες για την ζωή ενός ανθρώπου που ξαφνικά βρίσκεται αντιμέτωπος με κάποιο πρόβλημα υγείας, παρουσίασαν εκπαιδευτές-διασώστες του ΕΚΑΒ Ρεθύμνου, σε εργαζόμενους του Σταθμού του Ρεθύμνου της «ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου ΑΕ».

 Πρόκειται για εκπαιδευτικό-επιμορφωτικό σεμινάριο για την παροχή Α’ Βοηθειών διάρκειας τεσσάρων ωρών, στο οποίο οι διασώστες του ΕΚΑΒ παρουσίασαν στους εργαζόμενους του ΚΤΕΛ τις γνώσεις τους και τις απλές τεχνικές που εφαρμόζει ένας διασώστης, ώστε τα πρώτα κρίσιμα λεπτά εκδήλωσης κάποιου έκτακτου περιστατικού -και έως ότου φτάσει στο σημείο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ- να μπορέσει να δράσει έγκαιρα και αποτελεσματικά για την εξέλιξη της πορείας της υγείας του ασθενούς.

 Όπως ανέφεραν, μεταξύ άλλων, οι δύο εκπαιδευτές – διασώστες του ΕΚΑΒ Μανόλης Λέκκας και Ανδρέας Βουρβαχάκης, «την κρίσιμη ώρα που η ζωή ενός συνανθρώπου μας βρίσκεται κυριολεκτικά στα χέρια κάποιου εργαζόμενου, του ΚΤΕΛ εν προκειμένω, θα πρέπει να μην επικρατήσει πανικός, αλλά με ψυχραιμία ο άνθρωπος που θα έχει τον ρόλο του διασώστη να καταφέρει να επιστρατεύσει τις γνώσεις του, προσφέροντας τις πρώτες βοήθειες στον ασθενή».

Οι θεματικές του σεμιναρίου αφορούσαν σε: βασική καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (και με την χρήση απινιδωτή), απόφραξη αεραγωγών από ξένο σώμα, αντιμετώπιση αιμορραγίας, καταγμάτων, λιποθυμικού επεισοδίου, επιληψίας και εγκαυμάτων, καθώς επίσης και παροχή Α’ Βοηθειών σε παιδιά.  

   Το ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου διαχρονικά οργανώνει για τους εργαζόμενους του εκπαιδευτικά σεμινάρια για την παροχή ‘Α Βοηθειών, καθώς και για θέματα πυροπροστασίας και πυρασφάλειας, με την συνδρομή του ΕΚΑΒ και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, αντίστοιχα, ενώ ανάλογες δράσεις θα διεξαχθούν και στο μέλλον. Σκοπός της εταιρίας, όπως ανέφερε μεταξύ άλλων ο αντιπρόεδρος της «ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου ΑΕ», Γιώργος Χατζηδάκης, είναι η συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε «ανά πάσα στιγμή να είναι έτοιμο να προσφέρει τις υπηρεσίες του (εντός και εκτός λεωφορείων ή σταθμού) σε οποιονδήποτε συνάνθρωπο μας κινδυνεύει». Τόνισε δε, πως «η προσφορά και η αλληλεγγύη είναι αξίες που χαρακτηρίζουν τους εργαζόμενους της εταιρίας μας, που είναι ιδιαιτέρως ευαισθητοποιημένοι σε τέτοιου είδους θέματα. Κατ’ επέκταση είναι πολύ χρήσιμο να γνωρίζουμε όλοι πώς να βοηθήσουμε τον συνάνθρωπό μας και πολύ περισσότερο τα παιδιά όταν προκύψει κάποιο έκτακτο περιστατικό. Δεδομένου λοιπόν ότι το ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου εδώ και δεκαετίες μεταφέρει με ασφάλεια τους επιβάτες στον προορισμό τους, η εκπαίδευση του προσωπικού του θα είναι συνεχής», πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Θεσσαλονίκη: Παραδόθηκε ο 52χρονος που είχε μαχαιρώσει μάγειρα για το κοντοσούβλι
ΗΠΑ: Συναγερμός σε λύκειο της Φλόριντα για «ύποπτο άτομο»
Chevron Right