Η προβολή του ελληνικού τουρισμού με βάση τη χάραξη της πολιτικής του υπουργείου και ενιαία ατζέντα με εξειδίκευση ανά Περιφέρεια και θεματική είναι ο στόχος του ΕΟΤ, σύμφωνα με όσα δήλωσε μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η πρόεδρος του Οργανισμού Άντζελα Γκερέκου.
«Επιδιώκουμε την προώθηση της βιωσιμότητας στον τουριστικό τομέα, με βάση τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ, καθώς πλέον οι βιώσιμες τουριστικές μονάδες και η βιωσιμότητα στη λειτουργία του τουρισμού συνολικά αποτελεί ζητούμενο και στον τουρισμό διεθνώς», σημείωσε η Γκερέκου και τόνισε: «Αναδεικνύουμε τις πρακτικές που οδηγούν σε μια τουριστική ανταγωνιστική πρόταση διεθνώς, με σεβασμό στο περιβάλλον που είναι, εξάλλου, και το συγκριτικό πλεονέκτημα της χώρας μας», είπε.
Αναφερόμενη στα γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού, είπε ότι αποτελεί επιδίωξη η αναβάθμισή τους, ως κέντρα προβολής της χώρας μας.
«Είμαστε ανοιχτοί και επιδιώκουμε σταθερό διάλογο με τους επαγγελματίες και φορείς του τουρισμού για αποτελεσματικότερη προβολή της Ελλάδας. Η χώρα χρειάζεται βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη προς το συμφέρον της οικονομίας και της κοινωνίας και αυτή είναι η μόνη μας προτεραιότητα για οικονομική και περιβαλλοντική ευημερία», τόνισε.
Επεσήμανε επίσης, ότι ο ΕΟΤ στο θέμα της προβολής θα σταθεί αρωγός στις προσπάθειες των νέων και των start ups του τουρισμού, καθώς αφουγκράζεται το πνεύμα της εποχής όπου η τεχνολογία προσφέρει πολλά και χρήσιμα εργαλεία για την προώθηση των τουριστικών προϊόντων.
Η Θεσσαλονίκη πρωτοπορεί στο θέμα των συνεργειών
Αναφερόμενη στη Θεσσαλονίκη η κ.Γκερέκου υπογράμμισε ότι ο ΕΟΤ συνεργάζεται πολύ καλά με τους φορείς της Θεσσαλονίκης, τόσο με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής, όσο και με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την Ένωση Ξενοδόχων αλλά και γενικότερα με τον ιδιωτικό τομέα και τους επιχειρηματίες.
«Διακρίνω μια μεγάλη ανάγκη να δημιουργηθούν στη Θεσσαλονίκη καινούργια τουριστικά προϊόντα. Πρέπει να γίνει μια πόλη προορισμός σε πολλαπλά επίπεδα: Αναφορικά με τον πολιτισμό, τη γαστρονομία κτλ. Ξέρουμε ότι η πόλη τα διαθέτει όλα αυτά αλλά χρειάζεται να μπουν σε μια πλατφόρμα προβολής διαφορετική.
Δεν φτάνουν οι εκθέσεις στο εξωτερικό, ούτε οι εκθέσεις που γίνονται στην πόλη, που καλώς γίνονται φυσικά. Είναι μεγάλη γιορτή για την πόλη και τους επιχειρηματίες η ΔΕΘ αλλά και η Filoxenia, η μεγάλη έκθεση τουρισμού που θα γίνει τον Νοέμβριο».