Η σύλληψη εφοπλιστών στην Αθήνα έγινε καθώς οι 4 εφοπλιστές κατηγορούνται ότι με 5ο εφοπλιστή, έστησαν σε συνεργασία με τις τοπικές λιμενικές αρχές, ολόκληρο δίκτυο σχετικό με την πιστοποίηση ρυμουλκών και αναθέσεις έργων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με το bloko.gr, ο ένας εφοπλιστής αντιστάθηκε σθεναρά την ώρα της σύλληψης από κλιμάκιο των αδιάφθορων.
Την έρευνα διενεργεί η Ενιαία Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας.
Πρόκειται για μια τεράστια υπόθεση, με τη δικογραφία που έχει σχηματιστεί να έχει μέγεθος 800 σελίδων και που περιλαμβάνει «καυτούς» διαλόγους και ονόματα.
Η υπόθεση αφορά την κατά προτεραιότητα εξυπηρέτηση πλοίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τη χρήση περισσότερων ρυμουλκών σκαφών από όσα χρειάζονταν, ύστερα από χρηματισμό.
Για την πορεία της έρευνας ενημερώνονται οι εισαγγελικές αρχές της Θεσσαλονίκης. Επίσημες ανακοινώσεις αναμένεται να υπάρξουν μέσα στο επόμενο εικοσιτετράωρο.
Εξαιτίας της διαδικασίας της προανάκρισης, η οποία αφορά και τον κεντρικό λιμενάρχη, οι πλοηγοί που κανονικά εξυπηρετούν τα πλοία (πρόκειται για τους ανθρώπους που «μανουβράρουν» τα μεγάλα καράβια, ώστε αυτά να δέσουν με ασφάλεια στο λιμάνι) δεν εκτελούν εδώ και λίγες ώρες τα καθήκοντά τους. Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, οι πρώτοι δύο πλοηγοί καταφθάνουν στο λιμάνι από άλλες περιοχές, ενώ άλλος ένας αναμένεται άμεσα.
«Η διοίκηση της ΟΛΘ ευχαριστεί την κυβέρνηση και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για την άμεση ανταπόκριση και την επίλυση του ζητήματος που προέκυψε με τα στελέχη του πλοηγικού σταθμού» ανέφεραν στελέχη της διοίκησης της εταιρείας, επισημαίνοντας ότι «ανεξάρτητα με την εξέλιξη της συγκεκριμένης υπόθεσης, προκύπτει η ανάγκη να εξεταστεί η αναδιοργάνωση του τρόπου λειτουργίας, με τον οποίο διενεργούνται οι λιμενικές πλοηγήσεις στην Ελλάδα», χωρίς ωστόσο να επεκταθούν σε περισσότερες λεπτομέρειες ως προς το πώς θα πρέπει να γίνει αυτή η αναδιοργάνωση.