Εν αναμονή των πρώτων επίσημων δοκιμαστικών που θα γίνουν στην πίστα της Βαρκελώνης (Ισπανία), πριν την έναρξη της αγωνιστικής δράσης στην Formula 1, αποκαλύφθηκε ότι το μονοθέσιο της Ferrari θα μπορέσει να κοντράρει αυτό της Mercedes.
Ο διευθυντής της γερμανικής ομάδας, Τότο Βολφ, μίλησε αναφορικά με το μεγάλο πλεονέκτημα το οποίο η Scuderia θα έχει την φετινή χρονιά και θα την κάνει από ένα έως δύο δέκατα ταχύτερο από τη Mercedes W13.
Κακή χρονιά, καλύτερο μέλλον!
Η νέα σχεδίαση των μονοθέσιων αλλά και οι κανόνες αναφορικά με την αεροδυναμική, ώθησε τις ομάδες να… πειραματιστούν, με την Ιταλική ομάδα να παρουσιάζει το πιο εντυπωσιακό μονοθέσιο.
Όμως η ταχύτητα που έχει η νέα Ferrari οφείλεται και στην «κακή» χρονιά που έκανε πέρσι, καθώς τα τελευταία χρόνια η FIA έχει θεσπίσει συγκεκριμένους περιορισμούς του χρόνο που διαθέτει κάθε ομάδα στην αεροσήραγγα, στην οποία οι ομάδες κάνουν δοκιμές.
Σημειώνεται ότι ο χρόνος για κάθε ομάδα είναι συγκεκριμένος και ορίζεται αναφορικά με την θέση που έχει τερματίσει στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, με την τελευταία να έχει τον περισσότερο χρόνο και η σειρά πηγαίνει κλιμακωτά μέχρι την πρώτη, η οποία έχει τον λιγότερο.
Όμως η Scuderia αποφάσισε να επενδύσει και στο υβριδικό σύστημα της μονάδας ισχύος, η οποία θα μπορέσει να κοντράρει με ευκολία αυτούς των Mercedes και Honda (Red Bull), χρησιμοποιώντας την νέα τεχνολογία των βιοκαυσίμων Ε10 σε συνεργασία με την Shell, η οποία είναι ένας εκ των επίσημων χορηγών της ομάδας για πολλά χρόνια.
«Θα βρεθούμε σε θέση να τους… καταδιώκουμε»
«Η δυνατότητα περισσότερου χρόνου στην αεροσήραγγα είναι κάτι που οπωσδήποτε πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας. Το πλεοκέκτημα της έκτης θέσης στο πρωτάθλημα σε σχέση με την πρώτη αξίζει ένα-δύο δέκατα – και μετά, φυσικά, θα πρέπει να βρεθούμε σε θέση να κυνηγάμε. Είμαστε κι εμείς μέρος αυτών των κανονισμών και πιστεύω ότι είναι καλό να ευνοούμε τον ανταγωνισμό, οπότε θα δούμε που βρίσκεται ο καθένας.
Υπολογίζω όλες τις ομάδες. Καθεμία μπορεί να βρεθεί ψηλά στην κατάταξη στο ξεκίνημα της χρονιάς, διότι κάτι τέτοιο είδαμε και το 2009», είπε ο Βολφ ο οποίος ξέρει ότι θα είναι δύσκολο για την ομάδα του να πάρει τον 9ο διαδοχικό τίτλο κατασκευαστών.
Σημειώνεται ότι το 2009 ήταν μία από τις πιο συναρπαστικές σεζόν, καθώς η «Brawn GP Formula One Team» κατάφερε να εκμεταλλευτεί προς όφελός της την αλλαγή των κανονισμών και κατέκτησε το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, με τον οδηγό της (Τζένσον Μπάτον) να κατακτά το πρωτάθλημα των οδηγών.