Μέχρι το τέλος της δεύτερης ημέρας των ελευθέρων δοκιμαστικών στη Βαρκελώνη, πριν την έναρξη της σεζόν της Formula 1, όλοι οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα νέα μονοθέσια του 2022 και να πάρουν μια αίσθηση του χειρισμού και των μονομαχιών.
Σημειώνεται ότι οι μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς έφεραν μία νέα… πρόκληση σε όλους του πιλότους, καθώς υπήρχαν πολλά που έπρεπε να συνηθίσουν, με ορισμένους οδηγούς να θέλουν να δουν από πόσο κοντά θα μπορούσαν να ακολουθήσουν ένα άλλο αυτοκίνητο.
Οι πιλότοι έκαναν πολλούς γύρους στην πίστα της Βαρκελώνης, στην Ισπανία (Circuit de Barcelona-Catalunya), η οποία… αποκλάυψε ότι φέτος οι μονομαχίες που θα λάβουν χώρα στα Γκραν Πρι ανά τον κόσμο, θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες.
Formula 1, is BACK! 🤩#F1 pic.twitter.com/Ydt71JFCEy
— Formula 1 (@F1) February 23, 2022
Με το… βλέμμα του Πρωταθλητή
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Μαξ Φερστάπεν, κάθισε στο μονοθέσιο της RB18 όλη μέρα την Τετάρτη, ολοκληρώνοντας τον συγκλονιστικό αριθμό των 147 γύρων, δηλαδή υπερδιπλάσιους από το Γκραν Πρι Καταλωνίας.
Ενώ ήταν μόνος του στην πίστα για τους περισσότερους εξ’ αυτών, κατά καιρούς κατάφερνε να βρει και άλλα μονοθέσια και φαινόταν αισιόδοξος για την προοπτική να τα ακολουθήσει, όταν ξεκινήσουν οι αγώνες στο Μπαχρέιν τον επόμενο μήνα.
«Έχω ακολουθήσει μερικά μονοθέσιο στην πίστα, φαίνεται λίγο πιο εύκολο να μείνω πίσω τους», είπε ο Ολλανδός την Πέμπτη.
«Τουλάχιστον δεν υπάρχουν ορισμένα προβλήματα αναφορικά με τον ‘βρώμικο’ αέρα που αντιμετωπίζαμε τα προηγούμενα χρόνια. Δεν περιμένω να δω μία αλλαγή άσπρο-μαύρο αλλά τουλάχιστον όλα φαίνονται λίγο πιο ελεγχόμενα», πρόσθεσε.
Meet the 2022 cars 🤩👋
Which one is your favourite? 👀 (It's a tough choice!) 😅#F1 pic.twitter.com/4vbt6KCy6O
— Formula 1 (@F1) February 23, 2022
Η Ferrari μπροστά από τους υπόλοιπους
Την ίδια άποψη ασπάστηκε και ο Μονεγάσκος άσσος της Ferrari, Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος ήταν ο ταχύτερος όλων στην δεύτερη ημέρα των δοκιμών, δείχνοντας σε όλους ότι η Ιταλική ομάδα έχει επιστρέψει δυναμικά και φέτος θα μπορέσει να διεκδικήσει όλα όσα δεν κατάφερε την προηγούμενη σεζόν.
«Προσπάθησα να… καταλάβω το μονοθέσιο, ένιωσα λίγο καλύτερα είδα ότι μπορώ να φτάσω πάρα πολύ κοντά στο προπορευόμενο όχημα. Τότε προφανώς αισθάνεσαι λίγο την απώλεια της κάθετης δύναμης, αλλά θα πρέπει να κάνω μερικούς ακόμα γύρους πίσω από ένα μονοθέσιο για να αισθανθώ πιο σίγουρος», τόνισε.
It's an aero rake kinda day! 🤓
These help measure the airflow 📏#F1 pic.twitter.com/GFBOgTBUYq
— Formula 1 (@F1) February 24, 2022
Ο ομόσταυλός του, Κάρλος Σάινθ, είπε ότι ένιωθε άνετα στο να ακολουθήσει άλλο μονοθέσιο, τονίζοντας ότι η δυναμικότητα της «F1-75» είναι τέτοια που επιτρέπει στον ίδιο να είναι αισιόδοξος.
Ο Ισπανός εντοπίστηκε να ακολουθεί τους Μαξ Φερστέπεν, Πιέρ Γκασλί και Φερνάντο Αλόνσο την Πέμπτη, αναφέροντας ότι «μπορώ να σας πω πως ένιωσα ήδη κάποιες διαφορές. Είναι ήδη αρκετά προφανές ότι οι αλλαγές είναι μεγάλες, και εγώ είμαι θετικός αναφορικά με το μέλλον».