Το σωτήριο έτος 2012 έκανε η Mercedes τα αποκαλυπτήρια του φουτουριστικού πρωτότυπου Ener-G-Force Concept, που βλέπουμε στις φωτογραφίες της σημερινής μας παρουσίασης. Ταυτόχρονα υπέβαλε ως τροφή για σκέψη το ρητορικό ερώτημα, αν θα υπάρχει ακόμη το 2025 η θρυλική για τις ικανότητές της εκτός δρόμου, G-class.
To αμάξωμα της μικρότερης G-class θα διαθέτει έντονες γωνίες.
Σήμερα μπορούμε να απαντήσουμε στο συγκεκριμένο ερώτημα καταφατικά, αν και η Mercedes G-class της επόμενης γενιάς δεν θα έχει μεγάλη σχέση με τις προηγούμενες, καθώς θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη και θα φέρει την ονομασία EQG. Ωστόσο είναι πολύ πιθανό να αποκτήσει ένα μικρότερο αδερφάκι, μία Baby G, όπως αναφέρουν σχετικά δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου.
Το νέο μοντέλο θα έχει πιο περιορισμένες δυνατότητες εκτός δρόμου
Η ιδέα εξέλιξης ενός τέτοιου μοντέλου προέρχεται από τον ίδιο τον CEO της Mercedes, Όλα Καλένιους και θα μπορούσε να έχει γίνει έως το 2026 πράξη, οπότε θα κυκλοφορήσει στην αγορά η μικρότερη G-class. Το συμπαγές μοντέλο θα ονομάζεται διαφορετικά από την EQG, από την οποία θα διαφοροποιείται όμως και στα μηχανικά μέρη, ενώ θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα ΜΜΑ της Mercedes, που θα εισαχθεί στην αγορά το 2024. Το συγκεκριμένο πάτωμα θα χρησιμοποιηθεί μελλοντικά ως βάση και για τις σειρές CLA/CLA Shooting Brake, GLA και GLB της επόμενης γενιάς.
Ηλεκτροκίνητη και βενζινοκίνητη
Η μικρότερη αδελφή της G-class θα διαθέτει λοιπόν πιο περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις και θα ενταχθεί στη δημοφιλή και ανερχόμενη κατηγορία των crossover με αισθητά λιγότερες ικανότητες off road από τον θρυλικό πρόγονό της. Το μήκος της Baby G δεν θα υπολείπεται πολύ του αντίστοιχου της μεγαλύτερης EQG, όμως η απόστασή της από το έδαφος θα είναι σαφώς μικρότερη, άρα δεν θα προσφέρεται για χωμάτινες διαδρομές μεγάλων συγκινήσεων και υψηλής δυσκολίας. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες από κορυφαία στελέχη της Mercedes, θα λανσαριστεί η μικρή G-class σε εξηλεκτρισμένες εκδοχές, αλλά θα υπάρξουν και εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
H Βaby G-class θα ενταχθεί στην κατηγορία των lifestyle crossover.
Η νέα πλατφόρμα ΜΜΑ εξελίχθηκε για να υποστηρίξει τις δυνατότητες ταχυφόρτισης των μπαταριών, ενώ θα χρησιμοποιηθεί για μία γενιά μοντέλων ‘’Entry Luxury’’, που θα προσφέρουν premium προδιαγραφές σε σχετικά αποδεκτές τιμές διευκολύνοντας έτσι την απόκτηση μίας Mercedes από ευρύτερα αγοραστικά κοινά. Αυτό θα ισχύσει και για τη μικρότερη εκδοχή της G-class, που δεν θα διαθέτει τόσο ογκώδες και επιβλητικό αμάξωμα, αλλά θα κυριαρχούν στον σχεδιασμό της οι έντονες γωνίες και οι ακμές, όπως συμβαίνει στη μεγαλύτερη αδελφή της.