Μπορεί η σεζόν της Formula 1 να μην έχει ξεκινήσει ακόμα αλλά η Aston Martin έχει το μυαλό της στο μέλλον, καθώς σκέφτεται να επενδύσει στην κατασκευή κινητήρα ο οποίος θα παρουσιαστεί το 2026, όταν θα γίνει ακόμα μία αλλαγή τους «κανονισμούς κινητήρα».
Σημειώνεται ότι η FIA είχε ανακοινώσει τις αλλαγές που θα γίνουν στους κανονισμούς και την σχεδίαση των μονοθεσίων για το 2020, αλλά η Βρετανική ομάδα θέλει να επενδύσει στην κατασκευή ενός νέου κατάλληλου εργοστασίου που θα στεγάζει μια νέα αεροδυναμική σήραγγα και προσομοιωτή, καθώς προσπαθεί να μετατρέψει την ομάδα σε διεκδικήτρια του παγκόσμιου τίτλου.
Ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης Lawrence Stroll είναι αυτός που βρίσκεται πίσω από όλες τις επενδύσεις και τις χρηματοδοτήσεις και έχει σκοπό να φέρει την ομάδα του σε επίπεδο να κοντράρει την Mercedes, την Red Bull και την Ferrari.
Η Aston Martin τρέχει αυτήν τη στιγμή μια μονάδα ισχύος Mercedes γεγονός που σημαίνει ότι έχει το κιβώτιο ταχυτήτων και την πίσω ανάρτηση της ομάδας που κατέκτησε πέρσι το παγκόσμιο πρωτάθλημα.
«Θέλουμε να εμπλακούμε σε αυτό»
Ωστόσο, στο μέλλον, ο τεχνικός διευθυντής Andrew Green είπε ότι ψάχνουν να το κάνουν μόνοι τους και να δημιουργήσουν τον δικό τους κινητήρα, με αποτέλεσμα να… ανεξαρτητοποιηθούν.
«Είμαστε φιλόδοξοι, σίγουρα θα ερευνήσουμε την παροχή της μονάδας ισχύος μας μακροπρόθεσμα. Το 2026 παρουσιάζεται ως ένας νέος κανονισμός για τις μονάδες ισχύος και νομίζω ότι, ως ομάδα, θα θέλαμε να εμπλακούμε.
Έχουμε πλέον την Aramco που συμμετέχει ως χορηγός και νομίζω ότι οι συζητήσεις θα συνεχιστούν τα επόμενα χρόνια… θα δούμε. Σίγουρα θα το εξετάσουμε με μεγάλη λεπτομέρεια και θα καταλάβουμε αν υπάρχει όφελος από αυτό προς αυτή την κατεύθυνση», δήλωσε ο Green, κατά την παρουσίαση του μονοθεσίου AMR22.
Έτοιμη για το 2022 παρά τα προβλήματα
Εάν η Aston Martin ακολουθήσει αυτή τη διαδρομή, θα είναι πολύ κοντά στην Red Bull, η οποία δημιούργησε το δικό της τμήμα κινητήρων Red Bull Powertrains μετά την απόφαση του προμηθευτή της Honda να εγκαταλείψει το σπορ στα τέλη του περασμένου έτους.
Παρόλο που θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν κινητήρες της Honda αυτή τη σεζόν, τα δεδομένα θα αλλάξουν μέσα στα επόμενα χρόνια και η Αυστριακή ομάδα θα έχει μία πολύ μεγάλη πρόκληση.
Η Aston Martin ξεκίνησε να τρέχει πριν από τη σεζόν, κάνοντας περισσότερους από 100 γύρους σε δύο διαδοχικές ημέρες, αλλά είχαν μια δύσκολη τελευταία μέρα στη Βαρκελώνη, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να σταματά στην πίστα με διαρροή λαδιού – που οδήγησε σε μια μικρή φωτιά – και δεν επέστρεψαν στην πίστα το απόγευμα.
Η ομάδα θα κατευθυνθεί στο Μπαχρέιν την επόμενη εβδομάδα, μαζί με τις αντίπαλες εννέα ομάδες τους, για το Επίσημο Pre-Season Τεστ. Το τριήμερο ξεκινά στις 10 Μαρτίου, με τον πρώτο αγώνα της σεζόν, το Grand Prix του Μπαχρέιν, να διεξάγεται στον ίδιο χώρο στις 18-20 Μαρτίου.