Auto - Moto

Το ακριβότερο super car της Ferrari: Yβριδικό, με 1.200 ίππους και τιμή πολλών εκατομμυρίων

Η διάδοχος της LaFerrari αποτελεί το ισχυρότερο, το γρηγορότερο και το ακριβότερο μοντέλο παραγωγής, που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα με σήμα το όρθιο αλογάκι.

Ουρά στέκονται οι απανταχού γης πολυεκατομμυριούχοι, που δίνουν μάχη για να αποκτήσουν μια από τις συνολικά 799 Ferrari F80, οι οποίες θα παραχθούν στο εργοστάσιο του Μαρανέλο. Ωστόσο, οι περισσότεροι από αυτούς έχουν χάσει από χέρι, καθώς όλη η παραγωγή της διαδόχου της Ferrari LaFerrari, που είχε λανσαριστεί στην αγορά το 2013, έχει κάνει ήδη φτερά.

iferrarif802_4a672.jpg

Το δύσκολο έργο της επιλογής ανέλαβε η ίδια η ιταλική μάρκα, η οποία έχει θέσει ως όρο στους προνομιούχους νέους ιδιοκτήτες, να κρατήσουν στην κατοχή τους το αυτοκίνητο για κάποια χρόνια και να μην το βγάλουν αμέσως στο σφυρί, για να κερδοσκοπήσουν.

iferrarif803_18a35.jpg

Αυτό δεν συμβαίνει φυσικά για πρώτη φορά, αλλά αποτελεί ουσιαστικά κανόνα σε κάθε λανσάρισμα ενός υπεραυτοκινήτου με τα λογότυπα της Ferrari. Για πρώτη φορά χρειάστηκε να κάνει η Ferrari επιλογή πελατών το 1984 με την εμβληματική 288 GTO και ακολούθησαν ανά περίπου μια δεκαετία τα μοντέλα F40, F50, Enzo και LaFerrari.

iferrarif804_3bc3d.jpg

Το αμόκ μεταξύ των Κροίσων του πλανήτη μας για τα…μάτια μιας Ferrari F80 είναι σε κάθε περίπτωση δικαιολογημένο, αφού πρόκειται για το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής από το Μαρανέλο. Για την εξέλιξη της F80 απαιτήθηκαν περίπου τέσσερα χρόνια, όμως το αποτέλεσμα αξίζει μηχανολογικά και τεχνολογικά σίγουρα τον κόπο, αφού το υβριδικό Hypercar εφοδιάζεται με έναν τρίλιτρο V6 βενζινοκινητήρα 900 ίππων και τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Το ένα είναι τοποθετημένο εμπρός, αποδίδει 81 άλογα και ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και τα άλλα δύο με απόδοση 142 ίππους το καθένα βρίσκονται πίσω, οπότε έχουμε κατανομή της συνδυαστικής ισχύος των 1.200 ίππων και στους τέσσερις τροχούς.

iferrarif805_3f101.jpg

Δεν είναι λοιπόν διόλου τυχαίο, ότι η νέα Ferrari F80 είναι -μεταξύ άλλων- και το γρηγορότερο μοντέλο παραγωγής της ιταλικής μάρκας, αφού επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε 2,15’’ και από μηδέν έως 200 χλμ./ώρα σε 5,75’’, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται από κόφτη στα 350 χλμ./ώρα, γιατί χωρίς αυτόν θα ξεπερνούσε εύκολα τα 400 χλμ./ώρα. Οι φανταστικές επιδόσεις του αυτοκινήτου δεν αποτυπώνονται μόνον στο σπριντ, αλλά και στο φρενάρισμα, αφού χρειάζεται μόνον 28 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.

iferrarif806_d7379.jpg

Τίποτα δεν προσφέρεται όμως δωρεάν, ιδιαίτερα αν πρόκειται για ένα συλλεκτικό υπεραυτοκίνητο μάρκας Ferrari. Η νέα F80 το επιβεβαιώνει απόλυτα, καθώς πρόκειται για το ακριβότερο μοντέλο παραγωγής της Ferrari με τιμή προ φόρων σχεδόν 3 εκατομμύρια ευρώ, η οποία αγγίζει άνετα τα 3,5 εκατομμύρια ευρώ προσθέτοντας απλά τον ΦΠΑ. Αν υπολογίσουμε μάλιστα τους φόρους, με τους οποίους επιβαρύνονται επιπρόσθετα τα αυτοκίνητα πολυτελείας και υψηλών επιδόσεων σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Ελλάδα, τότε αγγίζει η τελική τιμή της ακόμη και τα 5 εκατομμύρια ευρώ!

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Παιχνίδια αισχροκέρδειας με το εμβόλιο της βρουκέλλωσης στα βοοειδή
«Ο Diddy σκότωσε τον Λίαμ Πέιν»: Σάλος με τη νέα θεωρία για τον θάνατο του τραγουδιστή
Chevron Right