Ο πρόεδρος της Φερράρι, Τζον Έλκαν, στις πρόσφατες δηλώσεις που έκανε τόνισε πως η «Σκουντερία» θα μπορέσει να γίνει ανταγωνιστική και να κυνηγήσει το πρωτάθλημα το 2022. Όπως υπογράμμισε το πρόβλημα εντοπίζεται στην αεροδυναμική σχεδίαση του μονοθεσίου, κάτι το οποίο μπορεί να αλλάξει με τους νέους κανόνες από το 2022 και έπειτα.
Πιο συγκεκριμένα ανέφερε:
«Μας περιμένει ένα μακρύ μονοπάτι. Όταν ο Ζάν Τοντ ξεκίνησε αυτόν τον ιστορικό κύκλο των πέντε συνεχόμενων τίτλων το 2000, επανήλθαμε στην κορυφή μετά το 1979. Χρειάστηκε χρόνος, από όταν έφτασε το 1993 έως όταν έφερε τη Ferrari στη νίκη. Το σημαντικό, λοιπόν, είναι να δουλέψουμε φέρνοντας συνοχή και σταθερότητα, χτίζοντας τη Ferrari που θέλουμε βήμα προς βήμα».
«Φέτος δεν είμαστε ανταγωνιστικοί λόγω σφαλμάτων σχεδίασης του μονοθεσίου. Η πραγματικότητα είναι ότι το αυτοκίνητό μας δεν είναι ανταγωνιστικό, το είδατε στην πίστα και θα το δείτε ξανά. Πιστεύω πως θα είμαστε ανταγωνιστικοί το 2022, όταν θα αλλάξουν οι κανόνες».
Ο Έλκαν επίσης στάθηκε στους οδηγούς που έχουν περάσει από τους «Κόκκινους του Μαρανάλο» αλλά και στον Σάρλ Λεκλέκ ο οποίος έχει υπογράψει το μεγαλύτερο (χρονικά) συμβόλαιο στην ιστορία της ομάδας:
«Τα τελευταία 10 χρόνια είχαμε πρωταθλητές όπως ο Αλόσο και ο Φέτελ, που ήταν παγκόσμιοι πρωταθλητές. Είναι αναμφίβολα πιο δύσκολο να ξαναχτίσουμε έναν κύκλο και να ζητήσουμε υπομονή σε όσους έχουν ήδη κερδίσει σε σύγκριση με εκείνοι που έχουν το μέλλον μπροστά τους.
Θέτουμε τα θεμέλια για να οικοδομήσουμε κάτι σημαντικό και διαρκές, και το συμβόλαιο που υπογράψαμε με τον Λεκλέρκ το αποδεικνύει: πέντε χρόνια, κανένας δεν έχει υπογράψει τόσο πολύ στην ιστορία της Ferrari».