Μερικές ημέρες μετά την λύση του συμβολαίου του Νικίτα Μαζέπιν, η Haas γνωστοποίησε ότι ο Κέβιν Μάγκνουσεν θα είναι ο αντικαταστάτης του και θα καθίσει στο ένα εκ των δύο μονοθεσίων για την επερχόμενη σεζόν της Formula 1.
Ο 29χρονος Δανός, επιστρέφει στην ομάδα με την οποία αγωνίστηκε από το 2017 έως το 2020 προτού η ομάδα αποφασίσει να αντικαταστήσει τον ίδιο και τον Ρομέν Γκροζάν με τον Ρώσο πιλότο (Νικίτα Μαζέπιν) και τον Μικ Σουμάχερ.
Έτσι η ομάδα αναμένεται να έχει ένα πλήρες ρόστερ και τα δεδομένα δείχνουν ότι θα μπορέσει να διεκδικήσει βαθμούς και να «ξεκολλήσει» από την τελευταία θέση της κατάταξης των οδηγών, όμως αυτό θα πρέπει να αποδειχθεί και… στην πίστα.
Return of the MAG 😉#HaasF1 pic.twitter.com/aUUS7lms0N
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) March 9, 2022
«Ξαφνιάστηκα όταν με κάλεσε η Haas»
Η Αμερικανική ομάδα ανακοίνωσε ότι ο Μάγκνουσεν υπέγραψε «πολυετές συμβόλαιο» και θα οδηγήσει στο pre-season τεστ στο Μπαχρέιν αυτή την εβδομάδα, υπογραμμίζοντας ότι ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο καθώς θα έχουν έναν έμπειρο πιλότο όπως ο Κέβιν και έναν νεαρό και ταλαντούχο όπως ο Μικ.
Ο Μάγκνουσεν μίλησε αναφορικά με την ευκαιρία που του δόθηκε και είπε: «Η αλήθεια είναι ότι ξαφνιάστηκα αλλά είμαι εξίσου ενθουσιασμένος που έλαβα την κλήση από τη Haas.
Έψαχνα να συνεχίσω την καριέρα μου σε διαφορετική κατεύθυνση, αλλά η ευκαιρία να επιστρέψω για να αγωνιστώ στη F1, και με μια ομάδα που γνωρίζω εξαιρετικά καλά, ήταν απλώς πολύ ελκυστική».
Ο ίδιος τόνισε ότι είχε διατηρήσει μια «καλή σχέση» με τη ομάδα μετά την αποχώρησή του στα τέλη του 2020, βλέπει την προσέγγισή τους ως μια ευκαιρία να αναβιώσει μια καριέρα στη F1 που θεωρούσε προηγουμένως… τελειωμένη, καθώς ποτέ δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες που είχαν οι γύρω του από αυτόν.
Σημείωσε ένα τερματισμό στο βάθρο, όταν τερμάτισε δεύτερος στο ντεμπούτο του για τη McLaren στο Grand Prix της Αυστραλίας το 2014, όμως δεν κατάφερε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο.
The story continues ☺️#HaasF1 pic.twitter.com/yHtMslfpVV
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) March 9, 2022
Η επιστροφή
Ο Δανός πιλότος, γιός του παλαίμαχου Γιαν Μάγκνουσεν, χρειάστηκε να διαπραγματευτεί τις αποδεσμεύσεις από τα συμβόλαιά του με δύο ξεχωριστές ομάδες αγώνων αντοχής για αυτή τη σεζόν – την Ganassi στις ΗΠΑ και την Peugeot με την οποία θα αγωνιζόταν στο Le Mans της Ευρώπης.
«Πρέπει πραγματικά να πω ευχαριστώ τόσο στην Peugeot όσο και στην Chip Ganassi Racing που με απελευθέρωσαν αμέσως και οι δύο είναι υπέροχοι οργανισμοί», είπε ο Magnussen.
«Έχω ενημερωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο για την εξέλιξη του VF-22 (μοννοθέσιο) και τις δυνατότητες που έχει. Υπάρχει δουλειά να γίνει, αλλά είμαι ενθουσιασμένος που θα είμαι μέρος της ομάδας. Ανυπομονώ να επιστρέψω πίσω από το τιμόνι ενός μονοθέσιου της Formula 1 στο Μπαχρέιν».