Auto - Moto

Νέο Subaru Forester – Γερό και τετρακίνητο, αλλά ακριβό και αργό λόγω μειωμένης ιπποδύναμης

Το Forester έκτης γενιάς εκσυγχρονίστηκε παραμένοντας ένα αξιόπιστο ‘’πολυεργαλείο’ παντός εδάφους, ωστόσο αδικείται από την υψηλή τιμή εκκίνησης των 45.920 ευρώ και τους μόλις 136 ίππους του δίλιτρου μοτέρ του.
subaru forester 2025
Το Subaru Forester συνεχίζει να έχει πολυπληθείς φίλους στην Ελλάδα -και όχι μόνον- παρά το ανεπαρκές δίκτυο πωλήσεων, κάτι που αποτυπώνεται και στις χαμηλές πτήσεις της ιαπωνικής μάρκας τα τελευταία χρόνια στην πατρίδα μας.
Έτσι σπανίζει η εικόνα καινούργιων Subaru στους ελληνικούς δρόμους, σε αντίθεση με το παρελθόν όπου κυκλοφορούσαν αρκετά περισσότερα. Το νέο Forester ξεκινάει λοιπόν την καριέρα του στην Ελλάδα κάτω από αντίξοες συνθήκες, αν και εκσυγχρονίστηκε θεαματικά, ενώ διατήρησε το DNA της Subaru, που συνοψίζεται στις λέξεις «τετρακίνηση, αξιοπιστία, εκτός δρόμου ικανότητες, ασφάλεια».

Subaru Forester

Όλα αυτά υπάρχουν -και μάλιστα σε άκρως ικανοποιητικό βαθμό- στο Subaru Forester έκτης γενιάς με μήκος 4,66 μέτρων, ένα αρκετά μακρύ μεταξόνιο 2,67 μέτρων και μια πιο μοντέρνα μάσκα με νέα λεπτά φωτιστικά σώματα, η οποία δεν διεκδικεί μεν βραβείο σχεδιασμού, ωστόσο δεν μπορείς να την χαρακτηρίσεις παρωχημένη.
Στη συνολικά θετική εξωτερική εικόνα του τετρακίνητου ιαπωνικού μοντέλου συμβάλλουν οι στάνταρ τροχοί των 18 ιντσών και η πιο μεγάλη πέμπτη πόρτα στο πίσω μέρος του αμαξώματος με τη μονή απόληξη εξάτμισης.

Subaru Forester εσωτερικο

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου ακολουθεί την ίδια πεπατημένη και μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση έως πέντε άτομα με τις αποσκευές τους χάρη στο πορτμπαγκάζ των 508 λίτρων.
Το κόκπιτ συνδυάζει τα παλιομοδίτικα αναλογικά όργανα του πίνακα οργάνων με μια νέα οθόνη αφής 11,6’’ στην κεντρική κονσόλα και με ποιοτικά πλαστικά, αλλά με συνολικά αδιάφορο ντιζάιν.
Το νέο Forester εφοδιάζεται επίσης με την αναβαθμισμένη ομπρέλα συστημάτων ασφαλείας και άνεσης, EyeSight, στην οποία έχει περιλάβει για πρώτη φορά η Subaru τη λειτουργία Emergency Driving Stop System.
Πρόκειται για ένα σύστημα, που ενεργοποιείται μόλις διαπιστώσει ότι δεν πιάνει ο οδηγός με τα χέρια του το τιμόνι, οπότε ξεκινάει με μερικά σύντομα και απότομα φρεναρίσματα και αν δεν παρέμβει ο οδηγός, τότε αρχίζει και επιβραδύνει αυτόνομα, ανάβει τα φώτα έκτακτης ανάγκης και -μόλις ακινητοποιηθεί το όχημα- ξεκλειδώνουν οι πόρτες και μπαίνει το ηλεκτρικό χειρόφρενο.
Subaru Forester 2025
Ο δίλιτρος μπόξερ κινητήρας έπεσε θύμα των αυστηρότερων αντιρρυπαντικών προδιαγραφών στην Ε.Ε. και έτσι μειώθηκε η ιπποδύναμη του από τους 150 στους 136 ίππους, χάνοντας έτσι σε ανταγωνιστικότητα, αν και συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48Volt για οικονομικότερη κατανάλωση.
Πάντως, η εργοστασιακή τιμή μέσης κατανάλωσης ανέρχεται σε 8,1 λίτρα αμόλυβδης, οπότε η πραγματική θα ξεπερνάει πιθανότατα τα 9 λίτρα και θα πλησιάζει επικίνδυνα το ορόσημο των 10 λίτρων.
Η αδυναμία του τετρακύλινδρου μοτέρ γίνεται εμφανής στις επιταχύνσεις, όπου σύμφωνα με την ίδια τη Subaru απαιτούνται από στάση έως 100 χλμ./ώρα 12,2 δευτερόλεπτα!
Subaru Forester interior
Φυσικά, όλα αυτά έχουν μικρή σημασία, για όποιον ζητάει ένα οικογενειακό τετρακίνητο όχημα με καλούς χώρους για εξορμήσεις στη φύση και για συχνές διαδρομές εκτός δρόμου.
Εδώ ξεχωρίζει το νέο Subaru Forester θετικά χάρη στη φημισμένη συμμετρική τετρακίνηση, τις ειδικά προσαρμοσμένες αναρτήσεις και την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, η οποία ανέρχεται σε 22 εκατοστά.
Στα συν του Forester έκτης γενιάς περιλαμβάνεται και το αυτόματο κιβώτιο CVT με 7 προκαθορισμένες θέσεις, που συμβάλλει με τον τρόπο του σε υψηλότερη άνεση οδήγησης.
Subaru Forester πορτ παγκαζ
Όπως γράψαμε και αρχικά, οι τιμές του νέου Subaru Forester κρίνονται ακριβές και το αδικούν σε σχέση με τους ανταγωνιστές του.
Να αναφέρουμε ενδεικτικά, ότι η βασική δίλιτρη έκδοση Free ES S8 ξεκινάει από 45.920 ευρώ, η αμέσως επόμενη Style S8 από 48.970 ευρώ, η πλουσιότερη Adventure S8 από 52.650 ευρώ και η -εξοπλιστικά κορυφαία- Premium S8 από 54.250 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ο Φρίντριχ Μερτς σε ομιλία του στο CDU Chevron Left
Ο Μερτς εγκαταλείπει τον «δημοσιονομικό συντηρητισμό» της Γερμανίας: Προετοιμάζει κρατικό πρόγραμμα – μαμούθ για δαπάνες και χρέος