Η μόδα της αναβίωσης εμβληματικών ονομάτων της αυτοκίνησης με μοντέλα σύγχρονης τεχνολογίας και προδιαγραφών δεν είναι καινούργια και επιβεβαιώνεται με χαρακτηριστικά παραδείγματα το VW New Beetle, το MINI ή τα πιο πρόσφατα Renault 5 Electric και Renault 4 Electric.
Οι εταιρείες αυτοκινήτου έχουν μεγάλο όφελος, όσον αφορά στην προβολή και στη δημοσιότητα, από την επάνοδο διάσημων ονομάτων στη ζωή και φροντίζουν να την συνδυάζουν με σχεδιαστικά στοιχεία, που παραπέμπουν οφθαλμοφανώς στα μοντέλα πρώτης γενιάς, ώστε να δικαιολογούν την ονοματοδοσία τους.
Το τελευταίο διάστημα γίνεται μάλιστα συζήτηση για μια πιθανή αναγέννηση τριών σημαντικών mainstream μοντέλων μαζικής παραγωγής με διαφορετικά χαρακτηριστικά και πιο συγκεκριμένα για τα Fiat Punto, Peugeot 208 GTI και Volkswagen Scirocco. Τι ισχύει τελικά για κάθε μια από αυτές τις τρεις περιπτώσεις;
Fiat Punto
Κατά καιρούς έχουν κυκλοφορήσει φήμες, ότι η Fiat σχεδιάζει να λανσάρει και πάλι ένα νέο supermini με το όνομα Punto, καθώς η ιταλική μάρκα χρειάζεται ένα τέτοιο μοντέλο στη γκάμα της και ο μητρικός όμιλος Stellantis διαθέτει το κατάλληλο πάτωμα και φυσικά τα απαιτούμενα μηχανικά μέρη.
Μέχρι πρόσφατα σκόνταφτε αυτό το εγχείρημα στον πρώην πρόεδρο της Stellantis, μετά όμως την απόλυση του Κάρλος Ταβάρες, είναι πολύ πιθανόν, να επανέλθει στο τραπέζι. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα μπορούσε να είναι το νέο Fiat Punto ένα supermini με μήκος γύρω στα 4,2 μέτρα και με γκάμα υβριδικών και ηλεκτρικών εκδόσεων, το οποίο θα παράγεται στην Ιταλία κατά πάσα πιθανότατα στο ίδιο εργοστάσιο με το νέο Grande Panda στο Pomigliano d’Arco.
Peugeot 208 GTi
Η επαναφορά στη ζωή του Peugeot 208 GTI βρίσκεται πολύ κοντά, αφού η συγκεκριμένη διαβεβαίωση προέρχεται από τον ίδιο το νέο CEO της γαλλικής μάρκας, Alain Favey.
Το κορυφαίο στέλεχος της Peugeot δήλωσε μόλις πριν λίγες ημέρες, ότι σκέπτεται πάρα πολύ το επαναλανσάρισμα ενός νέου μοντέλου με το ακρωνύμιο GTi, κάτι που θα γίνει ενδεχομένως με ευκαιρία την παρουσίαση του 208 επόμενης γενιάς. Σε αυτή την περίπτωση θα πρόκειται πάντως για την σπορ και πολύ γρήγορη έκδοση ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το οποίο εκτιμάται ότι θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2026.
VW Scirocco
Το γερμανικό coupe είχε πρωτοπαρουσιαστεί το 1972 και αποσύρθηκε το 1992 από την αγορά, για να επανέλθει το 2008 και να ολοκληρώσει τον δεύτερο κύκλο του το 2017. Για το ενδεχόμενο μιας τρίτης αναβίωσης ανέφερε ο CEO της VW, Τόμας Σέφερ, ότι η γερμανική εταιρεία αποφεύγει το λανσάρισμα νέων μοντέλων με τα λογότυπα δημοφιλών οχημάτων προηγούμενων δεκαετιών.
Ο Σέφερ τόνισε, ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει, μόνο αν αντικατοπτρίζει ο διάδοχος του Scirocco το DNA του διάσημου προγόνου του. Σύμφωνα λοιπόν με το Νούμερο Ένα της μάρκας από το Βόλφσμπουργκ, δεν πρόκειται να υπάρξει ποτέ ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV ή Crossover με τα λογότυπα του Scirocco. Αντιθέτως θα μπορούσε να προχωρήσει μελλοντικά η VW στην ‘’ανάσταση’’ του τρίθυρου Hatchback μόνο με πολύ προσεκτικές κινήσεις και με σεβασμό στα γονίδια των προηγούμενων Scirocco.
Κωδικός βασικής φωτό ibackkentriki