Στο πλαίσιο της εταιρικής Στρατηγικής NUMBER ONE > NEXT, δόθηκε το πράσινο φως για το ξεκίνημα μια νέας προϊοντικής επέλασης στην ανώτερη πολυτελή κατηγορία και τέθηκε ο θεμέλιος λίθος για περαιτέρω επέκταση της παρουσίας της εταιρίας στην Κίνα, την παγκοσμίως μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου. Με την παρουσίαση του BMW Vision iNEXT, το Group αποκάλυψε τη νέα τεχνολογική ναυαρχίδα του, που ενσωματώνει τους τέσσερις πυλώνες της μελλοντικής μετακίνησης (ACES) – αυτόνομη οδήγηση, συνδεσιμότητα, εξηλεκτρισμός και υπηρεσίες.Με 5,02 δισεκ. ευρώ, οι κεφαλαιουχικές δαπάνες το 2018 ήταν 7,3% μεγαλύτερες από το υψηλό επίπεδο της προηγούμενης χρονιάς (4,68 δισεκ. ευρώ). Ο δείκτης κεφαλαιουχικών δαπανών (Capex ratio) αυξήθηκε σε 5,2% (2017: 4,8%). Οι επενδύσεις περιλάμβαναν τις εργασίες που συνδέονται με το λανσάρισμα νέων μοντέλων στα εργοστάσια του Spartanburg, του Dingolfing και του Μονάχου και την ανέγερση του εργοστασίου του Group στο Μεξικό. Όπως είχε προγραμματιστεί, οι δαπάνες έρευνας & εξέλιξης ( R & D ) το 2018 ήταν σημαντικά υψηλότερες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και ανήλθαν συνολικά στα 6,89 δισεκ. ευρώ (2017: 6,10 δισεκ. ευρώ, +12,8%). Επομένως, οι δαπάνες R&D για όλη τη χρονιά ήταν ισοδύναμες με το 7,1% των εσόδων του Group (2017: 6,2%)