Ανεβαίνει επίπεδο το νέο HyundaiKona. Το δημοφιλές SUVείχε παρουσιαστεί το 2017, πρόσθεσε στη γκάμα του την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση KonaElectricτο 2018 και τώρα έγιναν τα αποκαλυπτήρια του μοντέλου δεύτερης γενιάς με προδιαγραφές bestseller. Οι Κορεάτες εξέλιξαν μάλιστα πρώτα το KonaElectricκαι ακολούθησαν οι υβριδικές και οι συμβατικές εκδόσεις, αποδεικνύοντας έτσι έμπρακτα την έμφαση που δίνουν στην ηλεκτροκίνηση.
Το αμάξωμα μεγάλωσε και έγινε πιο αεροδυναμικό.
Το HyundaiKonaδεύτερης γενιάς μεγάλωσε εξωτερικά, καθώς το μήκος του αυξήθηκε κατά περίπου 17,5 εκατοστά και φτάνει πλέον τα 4,36 μ., οπότε αναδεικνύεται σε ένα από τα μεγαλύτερα SUVτης κατηγορίας B–segment. Οι Κορεάτες σχεδίασαν ένα αεροδυναμικό αμάξωμα με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27 και ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, όπως είναι η ενιαία μπάρα των φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας LEDστη μάσκα και το τετραγωνισμένο σχήμα του πλαισίου γύρω από τις γρίλιες. Τα φουσκωτά φρύδια των φτερών απέκτησαν επίσης γωνίες αντί καμπύλες, ενώ στο πίσω μέρος επαναλαμβάνεται το σχεδιαστικό παιχνίδι με την ενιαία ταινία των LEDφωτιστικών, όπως στη μάσκα. Να σημειώσουμε ότι οι συμβατικές και οι υβριδικές εκδόσεις θα διαφοροποιούνται αισθητικά από το KonaElectric, όσον αφορά στον σχεδιασμό της μάσκας και στην πίσω ποδιά του αμαξώματος.
Στο κόκπιτ κυριαρχούν δύο οθόνες 12,3 ιντσών.
Οι αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις δημιουργούν συνθήκες μεγαλύτερης ευρυχωρίας για τους επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών προσφέρει έναν εξαιρετικό όγκο της τάξης των 466 λίτρων. Στο KonaElectricπροβλέπεται ένας επιπρόσθετος μίνι αποθηκευτικός χώρος 27 λίτρων, που βρίσκεται κάτω από το μπροστινό καπό και φιλοξενεί τα καλώδια φόρτισης ή άλλα αντικείμενα. Το σημείο σύνδεσης του καλωδίου φόρτισης παραμένει εμπρός και αριστερά, τώρα όμως είναι φωτιζόμενο και θερμαινόμενο.
Με εξοπλισμό μεγαλύτερων κατηγοριών
Το νέο κόκπιτ εντυπωσιάζει με τις δύο μεγάλες οθόνες 12,3 ιντσών για τα όργανα και τα πολυμέσα, ενώ το τιμόνι της ηλεκτρικής έκδοσης δεν έχει το λογότυπο της Hyundaiαλλά τέσσερα χαρακτηριστικά τετράγωνα, όπως στα μοντέλα Ioniq. Έξυπνη και πρακτική ήταν η επιλογή των Κορεατών να τοποθετήσουν συμβατικούς διακόπτες για τις ρυθμίσεις του κλιματισμού, των φώτων, του ηχοσυστήματος και των προγραμμάτων δυναμικής οδήγησης, αν και υπάρχει και η δυνατότητα χειρισμού τους μέσω της οθόνης αφής. Ο εξοπλισμός του νέου HyundaiKonaπαραπέμπει πλέον σε premiumSUV, καθώς περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αναβαθμισμένο HeadUpDisplayμε άμεση προβολή στο παρμπρίζ, κάμερα οπισθοπορείας 360 μοιρών, δυνατότητα ασύρματης αναβάθμισης OvertheAirUpdates και ένα προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που επιτρέπει την οδήγηση με τη χρήση μόνον ενός πεντάλ (OnePedalDriving).
Το σαλόνι διακρίνεται για την ποιότητα και την ευρυχωρία του.
Οι υβριδικές και οι συμβατικές εκδόσεις θα υιοθετούν πιθανότατα τα μηχανικά μέρη του απερχόμενου HyundaiKonaπρώτης γενιάς, όμως το νέο KonaElectricβασίζεται στην τεχνολογία του KiaNiroEVμε κύκλωμα υψηλής τάσης 400 Voltκαι δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο μπαταριών χωρητικότητας 48,4 kWhκαι 65,4 kWh. Στη βασική εκδοχή αποδίδει ο ηλεκτροκινητήρας του εμπροσθοκίνητου HyundaiKonaElectric114,6 kWκαι ανέρχεται η αυτονομία σε 392 χιλιόμετρα, ενώ στη δεύτερη εφοδιάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 160 kWκαι προσφέρει έως 490 χιλιόμετρα αυτονομία. Περισσότερες λεπτομέρειες και τιμές πώλησης θα μάθουμε στην πορεία, καθώς οι συμβατικές και οι υβριδικές εκδόσεις του νέου HyundaiKonaαναμένονται περί τα τέλη της άνοιξης, ενώ το φθινόπωρο θα υποδεχθούμε και το αμιγώς ηλεκτρικό KonaElectricδεύτερης γενιάς.
Το νέο HyundaiKonaElectricανάμεσα στις συμβατικές εκδόσεις του.