Auto - Moto

Αυτοκίνηση στην Ελλάδα: Μία σουρεαλιστική υπόθεση παραλογισμού και στρουθοκαμηλισμού

Οι περιβόητες «ελληνικές ιδιαιτερότητες» βγάζουν μάτι στον τομέα της αυτοκίνησης, όπου η χώρα μας επιβεβαιώνει ότι -δυστυχώς- ανήκουμε μόνο γεωγραφικά στην πολιτισμένη Ευρώπη.

Η εικόνα στους ελληνικούς δρόμους είναι απελπιστική. Σαλταρισμένοι οδηγοί ικανοί για τα πάντα, μποτιλιαρισμένοι δρόμοι ακόμη και αν επιλέξεις να πληρώσεις διόδια για να μην καθυστερήσεις, τροχαίες παραβάσεις μπροστά στα μάτια αδιάφορων αστυνομικών, πανάκριβα καύσιμα για να μην ευνοηθούν οι…πλούσιοι, ένας Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας αυστηρός στα χαρτιά που γίνεται καθημερινά κουρέλι στην πράξη, διπλώματα οδήγησης με φακελάκι, κλπ.

Ακολουθούν 10 σουρεαλιστικές περιπτώσεις, ενδεικτικές μιας σκοτεινής πραγματικότητας, που μας σκοτώνει στην κυριολεξία, επηρεάζει δραματικά την ποιότητα της ζωής μας και προκαλεί τεράστια αιμορραγία στην οικονομία. Δείτε λοιπόν:

  • Ενώ επεκτείνουμε συνέχεια το δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων και γλιτώνουμε τις εκατόμβες θυμάτων, που θρηνούσαμε π.χ. στο πέταλο του Μαλιακού και στην Κορίνθου – Πατρών, μετατρέπουμε τις πόλεις μας σε πεδία μάχης, όπου σκοτωνόμαστε σαν τις μύγες.
  • Δεν μειώνουμε τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης στα καύσιμα, για να μην ευνοηθούν δήθεν οι ιδιοκτήτες Porsche Cayenne, αν και τη μεγαλύτερη κατανάλωση εμφανίζουν τα αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, δηλαδή των ασθενέστερων οικονομικών τάξεων.
  • Θεσπίζουμε αυστηρότερες διατάξεις για την απόκτηση και την ανανέωση του διπλώματος οδήγησης, αφήνουμε όμως ανοιχτά παραθυράκια για να την αγοράζουμε με φακελάκι.
  • Ονειρευόμαστε πίστες Formula 1 και MotoGP, ενώ δεν υπάρχει στη χώρα μας ούτε μία δημόσια πίστα για μαθήματα ασφαλούς οδήγησης.
  • Υποστηρίζουμε, ότι όλα τα πρόστιμα για τροχαίες παραβάσεις στην Ελλάδα έχουν φοροεισπρακτικό χαρακτήρα, θαυμάζουμε όμως τους ξένους επειδή ελέγχουν αυστηρά τους οδηγούς στις χώρες τους, όπου φυσικά τηρούμε και εμείς οι ίδιοι ευλαβικά τα όρια ταχύτητας και τον Κ.Ο.Κ.
  • Επιδοτούμε έως 9.000 ευρώ τα πανάκριβα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δεν υπάρχει καμία ανάλογη πρόβλεψη για τα συμβατικά μοντέλα, αν και ο ελληνικός στόλος Ι.Χ. είναι ο γηραιότερος στην Ευρώπη με μέσο όρο ηλικίας τα 17 έτη.
  • Εισάγουμε -ως προαιρετικό- το μάθημα της κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία και αφήνουμε να ρημάζουν εκατοντάδες Πάρκα Κυκλοφοριακής Αγωγής για παιδιά, που φτιάχτηκαν σε όλη την επικράτεια με ευρωπαϊκά κονδύλια.
  • Ιδρύουμε ιδιωτικά Κ.Τ.Ε.Ο. για να αντιμετωπίσουμε τη διαφθορά των δημόσιων Κ.Τ.Ε.Ο. και κάνουμε μία τρύπα στο νερό, αφού όλα έχουν γίνει σουρωτήρι και ακόμη και τα σαράβαλα περνούν χωρίς πρόβλημα.
  • Ετοιμαζόμαστε να αυστηροποιήσουμε για πολλοστή φορά τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, αντί να προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε με συνέπεια αυτόν που ισχύει σήμερα και να δούμε μετά, αν χρειάζονται βελτιώσεις.
  • Ζητάμε από τους πολίτες να συμπεριφέρονται υπεύθυνα στο δρόμο, όταν διάφοροι πολιτικοί (Βουλγαράκης χωρίς κράνος στη μοτοσικλέτα, ειδική εφαρμογή αντί ζώνης ασφαλείας από Κώστα Καραμανλή του Αχιλλέα και Ελίζα Ρόζενμπεργκ, ομολογία Άδωνι Γεωργιάδη ότι παραβίασε επανειλημμένα το κόκκινο για να προλάβει να υποβάλλει εμπρόθεσμα την υποψηφιότητα του στις εκλογές προέδρου της Νέας Δημοκρατίας) περιφρονούν χωρίς καμία συνέπεια τους νόμους. Πρότυπα για τα σκουπίδια!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Φωτιά τώρα στον Σχινιά - Καίει κοντά στο κωπηλατοδρόμιο
Η Μελόνι «παραίτησε» διπλωματικό σύμβουλο μετά τη φάρσα Ρώσων ηθοποιών
Chevron Right