Auto - Moto

H χαλάρωση των ευρωπαϊκών ορίων ρύπων έδωσε το φιλί της ζωής στο VW Polo

Η Volkswagen όχι μόνο δεν θα διακόψει την παραγωγή του δημοφιλούς super mini, όπως σχεδίαζε αρχικά, αλλά σκοπεύει κιόλας να το ανανεώσει και να το διατηρήσει «φρέσκο».

Μεγάλες ανατροπές έφερε η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να διατηρήσει ουσιαστικά τα ίδια όρια εκπομπής ρύπων κατά τη μετάβαση από το πρότυπο Euro 6e στο νέο Euro 7. Η χαλάρωση των ορίων ρύπων σε σχέση με το αρχικό σενάριο προέκυψε μετά από μεγάλη μάχη που έδωσαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες με τις Βρυξέλλες, καθώς σε περίπτωση αυστηροποίησης των αντιρρυπαντικών προδιαγραφών θα γίνονταν τα μικρά μοντέλα και τα super mini τόσο ακριβά, ώστε δεν είχε νόημα η παραγωγή τους.

ipolonewlife2 b5302

Έτσι δημιουργήθηκαν νέα δεδομένα και αρκετές εταιρείες αυτοκινήτων ενδέχεται να αναθεωρήσουν τα αρχικά τους σχέδια για την κατάργηση τέτοιων μοντέλων. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Volkswagen, η οποία είχε ανακοινώσει επίσημα ότι δεν πρόκειται να υπάρξει διάδοχο μοντέλο για το σημερινό Polo, μόλις ολοκληρώσει τον κύκλο του τα προσεχή χρόνια.

ipolonewlife3 79249

Τώρα όμως έχουμε πλέον την απόλυτη ανατροπή και μάλιστα δια στόματος του ιδίου του CEO της Volkswagen, Τόμας Σέφερ, που δήλωσε ότι η πορεία του Polo θα συνεχιστεί σίγουρα έως τα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας. Μάλιστα, η γερμανική μάρκα σχεδιάζει να προχωρήσει στο μεσοδιάστημα σε ανανέωση και φρεσκάρισμα του δημοφιλούς super mini της, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό για χρόνια σε μία τόσο απαιτητική κατηγορία με πελάτες ένα ηλικιακά νεότερο αγοραστικό κοινό.

ipolonewlife4 9c009

Αν είχαν ισχύσει τα αρχικά σχέδια της Ε.Ε. και θεσπίζονταν πιο αυστηρά όρια ρύπων στο πρότυπο Euro 7, τότε θα πλησίαζε η τιμή του στα επίπεδα του καινούργιου αμιγώς ηλεκτρικού super mini VW ID.2, το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2025 στην αγορά. Άρα δεν θα υπήρχε χώρος και ρόλος για το Polo ως μια προσιτότερη εναλλακτική πρόταση απέναντι στο ID.2, αφού θα κόστιζαν και τα δύο μοντέλα το ίδιο, αν και απέχουν πολύ τεχνολογικά.

ipolonewlife5 bc86c

Ωστόσο, θα υπάρξει μια ελαφρά αύξηση στο κόστος παραγωγής του VW Polo επειδή όλα τα νέα μοντέλα, που θα κυκλοφορήσουν από τον Ιούλιο του 2024 θα πρέπει να εφοδιάζονται με αναβαθμισμένα συστήματα ασφαλείας, ενώ αυτό θα ισχύσει υποχρεωτικά από το 2026 για κάθε καινούργιο Ι.Χ., το οποίο θα ταξινομείται στην Ευρωπαϊκή Ένωση!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Conference League: Στην Πλατεία Κοτζιά θα εκτίθεται το τρόπαιο και το Σάββατο 11/5
Πηγές ΕΡΤ για το χασμουρητό της Μαρίνας Σάττι: «Δεν είχε σκοπό να προσβάλει την Ισραηλινή αποστολή»
Chevron Right