Auto - Moto

Η Suzuki ακολουθεί τον δικό της δρόμο και πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα

Η ιαπωνική μάρκα θα συνεχίσει να εξελίσσει και να προσφέρει στο μέλλον μικρότερα και ελαφρύτερα μοντέλα με αποδοτικότερους και οικονομικότερους κινητήρες.

Οι περισσότεροι αυτοκινητοκατασκευαστές εγκαταλείπουν τις μικρές κατηγορίες θεωρώντας ότι είναι ασύμφορες εμπορικά, ενώ ποντάρουν σχεδόν αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση. Ευτυχώς, η Suzuki αξιολογεί το μέλλον της αυτοκίνησης και τις ανάγκες των καταναλωτών εντελώς διαφορετικά και εξακολουθεί να επικεντρώνεται στα μοντέλα compact διαστάσεων, προσπαθώντας να προσφέρει οικονομικές λύσεις στους πελάτες της.

Η τάση για ολοένα μεγαλύτερα, βαρύτερα και γρηγορότερα αυτοκίνητα δεν αγγίζει τους Ιάπωνες, που ακολουθούν το δικό τους δρόμο με ελαφρύτερα, μικρότερα και αποδοτικότερα μοντέλα. Αυτό όχι μόνο δεν πρόκειται να αλλάξει στο μέλλον, αλλά θα ενταθεί και θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο, όπως αποκαλύπτει το δεκαετές πλάνο ανάπτυξης της Suzuki, που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Ένα πλάνο σύμφωνα με το οποίο θα παρουσιάσει η μάρκα στο μέλλον μια σειρά ελαφρύτερων αυτοκινήτων με πιο μικρές εξωτερικές διαστάσεις και σύγχρονα μοτέρ υψηλής αποδοτικότητας για οικονομικότερη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Πρόκειται για ένα σχέδιο, το οποίο ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ της Suzuki, καθώς παραμένει ακόμη και σήμερα ανεξάρτητη και αυτόνομη, χωρίς διάθεση να ενταχθεί σε κάποιον μεγάλο αυτοκινητιστικό όμιλο.

isuzukitech2_e5911.jpg

Αυτή τη στιγμή ζυγίζουν τα μοντέλα της Suzuki περίπου 200 έως 300 κιλά λιγότερο από τον μέσο όρο των αυτοκινήτων των άλλων κατασκευαστών στην Ευρώπη, την Ινδία και την Ιαπωνία. Η Suzuki σχεδιάζει να μειώσει άλλα 100 κιλά το βάρος κάθε μοντέλου της, εξοικονομώντας έτσι περίπου 20% ενέργεια κατά την παραγωγή τους και γύρω στο 6% κατά τη χρήση τους! Η στρατηγική των Ιαπώνων ονομάζεται «Sho-Sho-Kei-Tan-B», δηλαδή «μικρότερα, λιγότερα, ελαφρύτερα, συμπαγέστερα και καθαρότερα».

Η Suzuki θα εξακολουθήσει να εξελίσσει compact μοντέλα με υβριδικά ή εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα, τα οποία θα εφοδιάζονται με ελαφρές και μικρές μπαταρίες. Πρόκειται για μια επιλογή, χάρη στην οποία μειώνονται τα κόστη παραγωγής και χρήσης και ταυτόχρονα επιβαρύνεται λιγότερο το οδικό δίκτυο και γίνεται φθηνότερη η συντήρηση των οδικών υποδομών.

isuzukitech3_091a7.jpg

Κομβικό σημείο αποτελεί και η εξέλιξη της πλατφόρμας HEARTECT, επειδή θα συμβάλλει σε μια αισθητή μείωση του βάρος των μελλοντικών μοντέλων της Suzuki και σε αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας τους, ενώ τα ελαφρύτερα αμαξώματα καταναλώνουν και λιγότερη ενέργεια. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του βενζινοκινητήρα Ζ12Ε, που εξελίχθηκε πέρυσι, τοποθετείται ήδη στο Swift νέας γενιάς και θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα της Suzuki στην παγκόσμια αγορά.

Η Suzuki επενδύει επίσης στην κυκλική οικονομία και εξελίσσει προϊόντα, τα οποία θα μπορούν να διαλύονται και να ανακυκλώνονται εύκολα μετά την ολοκλήρωση του κύκλου ζωής τους για καλύτερη αξιοποίηση των πόρων και για μείωση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Γιώργος Λιβάνης – Ανδρομάχη: Τελευταίες βουτιές λίγο πριν τη γέννηση του γιου τους (φωτογραφίες)
Κολωνός: Στον ανακριτή ο 44χρονος κατηγορούμενος για τον βιασμό της 16χρονης φίλης του γιου του
Chevron Right