Auto - Moto

Μεγάλες καθυστερήσεις στις μεταβιβάσεις οχημάτων μέσω της εφαρμογής ψηφιακών ραντεβού

Σοβαρά προβλήματα έχουν δημιουργηθεί από τις πρώτες κιόλας μέρες της πιλοτικής εφαρμογής κλεισίματος αποκλειστικά ψηφιακών ραντεβού στη Διεύθυνση Μεταφορών του Κεντρικού Τομέα Αθηνών.

Μετ’ εμποδίων και με καθυστερήσεις εξελίσσεται η πιλοτική εφαρμογή ψηφιακών ραντεβού για μεταβιβάσεις οχημάτων. Σύμφωνα με τον CEO της ΚΥΚΛΟΣ Α.Ε., κ. Γιάννη Τριαντάφυλλου, «το μέτρο είναι αναμφίβολα θετικό καθώς εξασφαλίζει την αξιοπιστία και την διαφάνεια των σχετικών διαδικασιών και μπορεί να δώσει τέλος σε κάθε μορφή γραφειοκρατικής ταλαιπωρίας, κατάχρησης ή διακριτικής μεταχείρισης πολιτών. Όμως, παρόλο που ως προς το σκέλος της εξυπηρέτησης ιδιωτών το σύστημα φαίνεται να λειτουργεί αρκετά καλά, παρουσιάζει μεγάλα προβλήματα, τα οποία «βραχυκυκλώνουν» την διαχείριση μεγάλου όγκου αιτημάτων από επιχειρήσεις του κλάδου και εταιρείες διεκπεραίωσης».

Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι η φιλοσοφία του συστήματος δεν κάνει καμία διάκριση μεταξύ φυσικών προσώπων και εταιρειών που εξυπηρετούν πολύ μεγάλους όγκους υποθέσεων, εφαρμόζοντας για αυτές περιορισμούς, όσον αφορά τον αριθμό των ραντεβού, όσο και τον αριθμό των αιτημάτων ανά ραντεβού.

Έτσι, για τις επιχειρήσεις προβλέπονται μόνο 3 ραντεβού (με έως 20 ημερήσιες μεταβιβάσεις ανά ραντεβού) συν άλλα 2 (με έως 10 ημερήσιες μεταβιβάσεις). Αυτό σημαίνει το πολύ 80 μεταβιβάσεις ανά υπηρεσιακή μονάδα υποδοχής των αιτήσεων, γεγονός που ήδη δημιουργεί «συμφόρηση» στις μεταβιβάσεις κυρίως των μεγάλων επιχειρήσεων εμπορίας και μίσθωσης, οι οποίες καθημερινά μεταβιβάζουν έως και 400 οχήματα, με πρόβλεψη μάλιστα για ακόμα περισσότερα, λόγω της μεγάλης αύξησης που παρατηρείται στην αγορά μεταχειρισμένων στην χώρα μας.

Εκατό περίπου επιχειρήσεις στην αγορά των μεταβιβάσεων, εκ των οποίων μόνο οι 10 μεγαλύτερες διακινούν όγκους 100-400 υποθέσεων ημερησίως, διαγκωνίζονται καθημερινά για 35 ραντεβού, το πολύ 80 υποθέσεων ανά υπηρεσιακή μονάδα. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως μία και μόνο εταιρεία κλείνοντας 5 ραντεβού για 100 υποθέσεις μπλοκάρει εντελώς το σύστημα.

Θα ήταν χρήσιμο να ξεκινήσει άμεσα ένας διάλογος μεταξύ των επιχειρήσεων του κλάδου με την Περιφέρεια και το Υπουργείο για την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα. Είναι φανερό πως πρέπει να βρεθεί ένας κατάλληλος τρόπος, ώστε η διαδικασία ψηφιοποιημένων ραντεβού να γίνει πιο συμπεριληπτική και «φιλική» προς τις επιχειρήσεις, διευκολύνοντας την απρόσκοπτη λειτουργία της αγοράς.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Η τελευταία πρόγνωση για την κακοκαιρία: Πού θα βρέξει - Η ανάρτηση Κολυδά
Βίντεο: Τροχαίο με ανατροπή φορτηγού στον Κηφισό - Μεγάλο μποτιλιάρισμα
Chevron Right