Auto - Moto

Formula 1: Νικητής ο Χάμιλτον με… τρία ελαστικά

Καταπληκτικός ο Χάμιλτον πήρε την νίκη στο Σίλβερτόουν, τερματίζοντας με κλαταρισμένο ελαστικό.

Εξαιρετικός ο Χάμιλτον δείχνει ψύχραιμος υπό πίεση και καταφέρνει να τερματίσει, με τρία ελαστικά στο μονοθέσιό του. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο ταχύτατος Μαξ Φερστάπεν και ο Σαρλ Λεκλέρκ.

Μόλις στον δεύτερο γύρο υπήρξε η πρώτη επαφή μονοθεσίων, μεταξύ των Άλεξ Άλμπον και Κέβιν Μάγκνουσεν, με τον δεύτερο να καταλήγει στις μπαριέρες και να εγκαταλείπει τον αγώνα. Ο οδηγός της Red Bull έλαβε ποινή 5 δευτερολέπτων λόγω της επιθετικής του οδήγησης.

Παρά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, η Mercedes συνέχισε να αναπτύσσει διαφορά από τα άλλα μονοθέσια με τον Μαξ Φερστάπεν να ήταν ο μόνος που πλησίαζε τα «ασημένια βέλη». Το safty car έκανε για δεύτερη φορά την εμφάνισή του στον 13ο γύρο, έπειτα από το τετακέ του Ντάνι Κβίατ στην Μάγκοτς, με το μονοθέσιο της Alpha Tauri να καταλήγει εκτός πίστας με σπασμένο όλο το μπροστινό μέρος.

Ο αγώνας συνεχίστηκε στον 19ο γύρο, όταν εξήλθε το αυτοκίνητο ασφαλείας, με τον Χάμιλτον να αυξάνει την διαφορά από τους υπόλοιπους και τον Βάλτερι Μπότας να τον ακολουθεί περίπου ενάμισι δευτερόλεπτο πιο πίσω. Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι η Ρενό δείχνει για μία ακόμα φορά ότι έχει βελτιωθεί, καθώς οι δύο πιλότοι της τερμάτισαν στις θέσεις 4 και 6 , γεγονός που της δίνει κίνητρο για τα επόμενα γκραν πρι.

Σημαντικό πλήγμα για την Mercedes δύο γύρους πριν το τέλος, όταν κλατάρισε το λάστιχο του Βάλτερι Μπότας, με τον Φιλανδό να μπαίνει στα pits για αλλαγή ελαστικών και να τερματίζει στην 11η θέση, μπροστά από τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Παρόμοια περίπτωση ήταν αυτή του Σάινθ ο οποίος τερμάτισε στην 14η και αυτός με κλαταρισμένο ελαστικό.

Η δράση κορυφώθηκε στον τελευταίο γύρο όταν ο Λιούις Χάμλτον έπαθε ακριβώς ότι και ο ομόσταυλός του, καθώς το εμπρός αριστερό ελαστικό του κλατάρισε και αναγκάστηκε οδηγήσει περίπου το 70% του τελευταίου γύρου με τρία ελαστικά. Ο Βρετανός οδηγός τερμάτισε επιβεβαιώνοντας την κορυφαία κλάση του αλλά και την προσεκτική και γρήγορη οδήγησή του, ακόμα κι όταν το μονοθέσιό του υστερεί… ελαστικών.

Δεύτερο τερμάτισε ο Μάξ Φερστάπεν, ο οποίος είχε την δυνατότητα για «δωρεάν» pit stop και λόγω της απόφασης των μηχανικών να επιλέξουν αυτή την στρατηγική, ο Ολλανδός πιλότος έκανε τον ταχύτερο γύρο όμως μπορούμε να πούμε πως… έχασε την ευκαιρία να κατακτήσει την νίκη. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Σαρλ Λεκλέρκ ο οποίος διατήρησε τον ρυθμό του σε όλο τον αγώνα.

Η σειρά τερματισμού:

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Γυμναστήρια: Πώς θα λειτουργούν από την Δευτέρα 3/8
Νέα κρούσματα σήμερα 2/8: Ένα βήμα πριν από το δεύτερο κύμα πανδημίας - Η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ
Chevron Right