Auto - Moto

Citroen Relay Back to Back: Ποιος είναι ο ρόλος αυτού του «διπρόσωπου» βαν

Το συγκεκριμένο μοντέλο μοιάζει σαν να αποτελεί προϊόν Photoshop, ωστόσο πρόκειται για μια ιδιοφυή πρόταση της Citroen για τις εταιρείες κατασκευής αυτοκινούμενων οχημάτων.

Τα επαγγελματικά οχήματα εστιάζουν κατά κύριο λόγο στην πρακτικότητα και τη λειτουργικότητα και δεν ενθουσιάζουν με τον σχεδιασμό τους. Το Citroen Relay Back to Back αποτελεί όμως σπάνια εξαίρεση και δικαιώνει απόλυτα την ονομασία του, καθώς απαρτίζεται από δύο μπροστινά τμήματα, ενώ λείπουν τα πίσω άκρα του αμαξώματος.

Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί μια έξυπνη πρόταση της Citroen προς τους κατασκευαστές αυτοκινούμενων οχημάτων και άλλων οχημάτων ειδικού τύπου και φιγουράρει στην επίσημη εταιρική ιστοσελίδα της γαλλικής μάρκας.

Ουσιαστικά, οι Γάλλοι έχουν ενώσει μεταξύ τους τα δύο μπροστινά τμήματα του επαγγελματικού τους βαν Relay, τα οποία μπορούν να αποκολληθούν εύκολα και να προσθέσουν πίσω οι εξειδικευμένοι κατασκευαστές τα δικά τους πλαίσια για αυτοκινούμενα οχήματα ή οχήματα διάσωσης, έκτακτης ανάγκης, κλπ.

icitroenrelay2_7760d.jpg

Οι συγκεκριμένες εταιρείες χρειάζονται ουσιαστικά μόνο το μπροστινό τμήμα του βαν, οπότε η πρόταση της Citroen τους επιτρέπει να γλιτώσουν χρήματα και χρόνο, ενώ προσφέρει και μεγαλύτερη ευελιξία.

Επίσης ένα Citroen Relay Back to Back χρειάζεται σχεδόν τον μισό χώρο για τη μεταφορά του από δύο πλήρη επαγγελματικά βαν. Ωφελημένο βγαίνει και το περιβάλλον, επειδή τα δύο τμήματα αποσυναρμολογούνται, χωρίς να προκύψουν άχρηστα κομμάτια, που θα χρειάζονταν ειδική επεξεργασία ανακύκλωσης.

Αντίστοιχο μοντέλο και από την Peugeot

Το Citroen Relay Back to Back δεν χρειάζεται επίσης μηχανικές μετατροπές, μάλιστα το παράδειγμα της μάρκας με σήμα το γρανάζι ακολουθεί και η αδελφή εταιρεία της Peugeot με το δικό της επαγγελματικό «διπρόσωπο» βαν, το οποίο ονομάζεται «Boxer Back to Back».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Survivor 2024 spoiler 16/5: Η ομάδα που κερδίζει το έπαθλο επικοινωνίας - Ο ρυθμός της στρατηγικής κορυφώνεται
Στον «Κοκλώνη της Τουρκίας» η ΠΑΕ Παναθηναϊκός; (Ίσως και το 45% του ΣΚΑΪ)
Chevron Right