Η Honda λανσάρει στην Ελλάδα τρία νέα SUV, με τα οποία εκπροσωπείται πλέον σε σημαντικές κατηγορίες της αγοράς και ταυτόχρονα εξηλεκτρίζει συνολικότερα τη γκάμα της. Η συγκεκριμένη τριάδα είναι ενιαία, καθώς προέρχεται από τη Honda, αλλά όχι ομοούσια, καθώς πρόκειται για μοντέλα με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Το εμπορικά σημαντικότερο για την δική μας αγορά είναι το οικογενειακό SUV ZR-V, που τοποθετείται μεταξύ του μικρότερου HR-V και του μεγαλύτερου CR-V, το οποίο επιστρέφει στην Ελλάδα πλήρως ανανεωμένο και αναβαθμισμένο. Το τρίτο μέλος είναι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV με την ονομασία e:Ny1. Ως γνήσια τέκνα της Honda ποντάρουν στα πλούσια προσόντα τους και την αξιοπιστία τους και όχι τόσο πολύ στις τιμές τους, οι οποίες κρίνονται αρκετά ψηλές για τα βαλάντια του μέσου Έλληνα πελάτη, κάτι το οποίο ισχύει δυστυχώς και για τους περισσότερους ανταγωνιστές τους. Πάντως η Honda φρόντισε να διευκολύνει την απόκτηση τους με ένα εξαιρετικά συμφέρον και χαμηλό επιτόκιο της τάξης του 2,9% σε συνδυασμό με 40% προκαταβολή και το υπόλοιπο σε 60 μηνιαίες δόσεις. Επίσης προσφέρει ως έξτρα μπόνους δωρεάν συντήρηση για τα πρώτα πέντε χρόνια, συμπερλαμβανομένης της εργασίας και των ανταλλακτικών προγραμματισμένης συντήρησης. Ας δούμε συνοπτικά τα σημαντικότερα στοιχεία καθενός από τα τρία νέα SUV της Honda.
Honda ZR-V
To υβριδικό ZR-V ανήκει στην κατηγορία των μεγαλομεσαίων SUV και το μήκος του είναι μόλις 3 εκατοστά μικρότερο από το αντίστοιχο του CR-V. Το πολυτελές και ελκυστικό SUV διαθέτει ένα ευρύχωρο και ποιοτικό σαλόνι και εφοδιάζεται με δίλιτρο βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες με τη συστημική ισχύ να ανέρχεται σε 184 ίππους. Η επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 7,8’’, η ανώτατη ταχύτητα αγγίζει τα 173 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση αμόλυβδης κυμαίνεται στα 5,7 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.
Το αποκλειστικά αυτόματο Honda ZR-V υπόσχεται μία δυναμική αίσθηση οδήγησης στο δρόμο, αλλά και υψηλά επίπεδα άνεσης, ενώ ο οδηγός του μπορεί να επιλέξει μεταξύ των τεσσάρων προγραμμάτων Normal, Sport, Eco και Snow ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας και την ολισθηρότητα του οδοστρώματος.
Το μήκους 4.658 χιλιοστών ιαπωνικό SUV διαθέτει χώρο αποσκευών με όγκο μεταξύ 390 και 1.322 λίτρων και ζυγίζει σχεδόν 1.600 κιλά. Οι τιμές του ξεκινούν στη βασική έκδοση από 44.700 ευρώ, ενώ υπάρχουν άλλες τρεις με πλουσιότερα επίπεδα εξοπλισμού, οπότε κοστίζουν ακριβότερα.
Honda e:Ny1
To πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV με τα λογότυπα της Honda σε κερδίζει αμέσως με τον κομψό και ιδιαίτερο σχεδιασμό του. Το μήκος του Honda e:Ny1 αγγίζει τα 4.387 χιλιοστά και εγγυάται σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο των 2.607 χιλιοστών άπλετη ευρυχωρία στο εσωτερικό του και υψηλή σταθερότητα στο δρόμο. Ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων δίνει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου σασμάν μιας σχέσης και η μπαταρία χωρητικότητας 68,8 kWh επιτρέπει έως 412 χιλιόμετρα αυτονομία.
Το Honda e:Ny1 πωλείται σε δύο διαφορετικές εξοπλιστικές εκδόσεις, την Elegance και την Advance με τιμές εκκίνησης από 53.900 και 58.300 ευρώ αντίστοιχα. Η εταιρεία παρέχει για το αυτοκίνητο 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και ίδιας διάρκειας δωρεάν οδική βοήθεια, ενώ η εγγύηση για τη μπαταρία είναι οκτώ χρόνια.
Honda CR-V
To μεγαλύτερο SUV της Honda επανέρχεται δριμύτερο και πλήρως αναβαθμισμένο σε όλα τα επίπεδα, ενώ εντυπωσιάζει αισθητικά, πείθει με την ποιότητα κατασκευής του και στέκεται στο ύψος των περιστάσεων με την υβριδική τεχνολογία του. Έτσι διατίθεται για πρώτη φορά ως υβριδικό και ως επαναφορτιζόμενο Plug-in υβριδικό έχοντας ως βασικό πυλώνα τον γνωστό δίλιτρο κινητήρα βενζίνης της μάρκας.
Η συστημική ισχύς ανέρχεται σε 184 ίππους και η μέση κατανάλωση κρίνεται εντυπωσιακά χαμηλή για ένα μεγάλο SUV. Συγκεκριμένα, οι εμπροσθοκίνητες εκδόσεις αρκούνται σε μόλις 5,9 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα και οι τετρακίνητες AWD σε 6,7 λίτρα για την ίδια απόσταση. Να σημειώσουμε, ότι η επαναφορτιζόμενη έκδοση e:PHEV καλύπτει έως 82 χιλιόμετρα μόνο με τη μπαταρία της, ενώ οι τιμές ξεκινούν από 54.400 ευρώ για την εμπροσθοκίνητη εκδοχή και από 57.700 ευρώ για τα τετρακίνητα Honda CR-V.