Είναι πολλά περισσότερα από ένας απλός οδηγός της F1, καθώς ο Σεμπάστιαν Φέτελ είχε τον δικό του τρόπο να αγωνίζεται, να κερδίζει και να εμπνέει τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Έχοντας κερδίσει τέσσερις παγκόσμιους τίτλους, 57 pole positions, 53 νίκες και 69 βάθρα σε 16 σεζόν, ο Γερμανός πιλότος ετοιμάζεται για το τελευταίο Γκραν Πρι της καριέρας του που θα γίνει την Κυριακή (20/11) στο Άμπου Ντάμπι.
Ο 35χρονος Φέτελ τόνισε ότι είναι «χαρούμενος και περήφανος» με όλα όσα κατάφερε μαζί με την Aston Martin, το μονοθέσιο της οποίας θα είναι και το τελευταίο με το οποίο θα αγωνιστεί. Βέβαια ο ίδιος τόνισε ότι το πλάνο που είχαν μαζί με την Βρετανική ομάδα… απέτυχε. «Το μονοθέσιο δεν ήταν τόσο ανταγωνιστικό όσο ελπίζαμε. Φέτος, θέλαμε να κάνουμε μια σημαντική βελτίωση σε σχέση με πέρυσι. Αποτύχαμε. Δεν κουνάω το δάχτυλο και λέω ότι κάναμε κακή δουλειά. Είμαι απλώς ρεαλιστής. Είχαμε μεγάλες ελπίδες, αλλά δεν καταφέραμε», τόνισε.
Έχοντας διεκδικήσει την θέση του… πρωταγωνιστή, ο Φέτελ χρειάστηκε να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα μετά την μεταγραφή του στην Aston Martin, αλλά όπως τόνισε πήρε πολλά και σημαντικά μαθήματα για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. «Αυτά τα δύο χρόνια ήταν πολύ δύσκολα γιατί δεν γνώριζα το τρέξιμο στο πίσω μέρος του γκριντ. Ήταν μια νέα εμπειρία – σκληρή μερικές φορές – και συνειδητοποίησα πολλά», πρόσθεσε.
«Αν είσαι μπροστά, βλέπεις μόνο ό,τι είναι μπροστά. Αν είσαι πίσω, βλέπεις μόνο ό,τι είναι πίσω, αλλά πάντα κοιτάς μπροστά γιατί θέλεις να είσαι εκεί», είπε ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής. «Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος που δούλεψα δίπλα σε μια τόσο ταλαντούχα και αφοσιωμένη ομάδα ανθρώπων. Παρόλο που δεν ήταν πολύ διασκεδαστικό όσον αφορά τα αποτελέσματα, ήταν πολύ διασκεδαστικό να δουλεύω με όλους – βοηθώντας την ομάδα στο ταξίδι της και χτίζοντας για το μέλλον».
Τέλος σημειώνεται ότι ο Φέτελ κατέχει δύο πολύ σημαντικά ρεκόρ στην ιστορία της F1, καθώς παραμένει ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής (23 ετών και 134 ημερών) και ο άνθρωπος με τις περισσότερες συνεχόμενες νίκες (9) το οποίο σημείωσε το 2013 με το μονοθέσιο της Red Bull.