Με το λανσάρισμα της Ferrari Purosangue έπεσε ένα από τα τελευταία κάστρα του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας, που αντιστεκόταν στα SUV. Ακόμη όμως και η μάρκα Ferrari, που ταυτίζεται με τη Formula 1 και τα εντυπωσιακά supercars, αναγκάστηκε να εξελίξει το πρώτο της SUV, ώστε να μη μείνει έξω από τον χορό της τεράστιας κερδοφορίας που προσφέρει η συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων. Πριν τους Ιταλούς είχαν προηγηθεί άλλες μάρκες πολυτελείας και υψηλού γοήτρου, με πρώτη διδάξασα την Porsche.
*H Βentley Bentayga
Η γερμανική μάρκα βασιζόταν επί δεκαετίες σχεδόν αποκλειστικά στη θρυλική 911, όμως εδώ και αρκετά χρόνια αποτελεί το best seller της η γνωστή μας Cayenne, που λανσαρίστηκε το 2002. Μάλιστα η Porsche διαθέτει με την Macan άλλο ένα μικρότερο SUV, που γνωρίζει επίσης μεγάλη επιτυχία. Ακολούθησαν το 2016 η αρχοντική Bentley με την Bentayga και η Maserati με τη Levante, τον επόμενο χρόνο παρουσίασε η Lamborghini το SUV Urus ως το γρηγορότερο μοντέλο της κατηγορίας του στον κόσμο, ενώ το 2018 τους μιμήθηκε η Rolls-Royce με την Cullinan.
*H Lamborghini Urus
Πρόκειται φυσικά για SUV, τα οποία προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις επιπέδου supercars, αλλά και πολυτελή και ευρύχωρα σαλόνια μεγάλης λιμουζίνας. Είναι χαρακτηριστικό, ότι όλα τα SUV των κατασκευαστών μοντέλων υπερπολυτελείας έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλή και επιτυχημένα, αν και κοστίζουν μία περιουσία. Η Lamborghini είδε για παράδειγμα να υπερδιπλασιάζονται χάρη στην Urus οι πωλήσεις της, ενώ η Cullinan προέκυψε κατ’ απαίτηση των πελατών της Rolls-Royce, που ζητούσαν πιεστικά από τη βρετανική μάρκα ένα μεγάλο SUV, αλλιώς απειλούσαν να…αλλαξοπιστήσουν. Σειρά φαίνεται ότι θα πάρει πλέον και η McLaren με ένα δικό της SUV, αν και αντιστεκόταν μέχρι πρόσφατα σθεναρά σε αυτή την ιδέα. Ωστόσο είναι πολλά τα λεφτά, για να τα αγνοήσουν ακόμη και μάρκες, που διακρίνονται για την ελιτίστικη νοοτροπία τους και τον σνομπισμό τους!