Ναι ή όχι! Το Τoyota C-HR ήρθε από την πρώτη στιγμή του λανσαρίσματός του το 2017 σε ρήξη με τη συμβατικότητα των ανταγωνιστών του και καλούσε τον υποψήφιο αγοραστή να πάρει θέση απέναντι στη δραματική σχεδίαση του αμαξώματος με τις αιχμηρές γραμμές, που παρέπεμπαν σε σπορ coupe. Η ανταπόκριση του κοινού ήταν ιδιαίτερη θερμή, καθώς ανακάλυψε μέσω του CH-R την –εν πολλοίς- άγνωστη συναισθηματική πλευρά της Toyota και εκτόξευσε τις πωλήσεις του στα ύψη. Το Toyota C-HR εξελίχθηκε μάλιστα σε ιδανικό προσυλητιστή, αφού κατέγραψε τις καλύτερες επιδόσεις στην προσέλκυση πελατών από άλλες μάρκες.
Το Toyota C-HR δεύτερης γενιάς πατάει πάνω στα χνάρια του προκατόχου του, ενώ έχει αμιγώς ευρωπαϊκό DNA, καθώς σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στη Γηραιά Ήπειρο. Το μήκους 4,36 μ. SUV φιλοδοξεί να διευρύνει ακόμη περισσότερο το αγοραστικό κοινό του και παραμένει ένα πρακτικό και λειτουργικό μοντέλο ελεύθερου χρόνου, το οποίο ανεβάζει ακόμη ψηλότερα τον πήχη της εξαιρετικής ποιότητας και του κύρους του απερχόμενου. Οι υπέροχες αναλογίες, οι κοντοί πρόβολοι και οι μεγάλοι τροχοί των 20 ιντσών αναδεικνύουν ένα SUV με έντονα σπορ και κομψά χαρακτηριστικά, που συνθέτουν τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα του Toyota C-HR. Σήμα κατατεθέν αποτελεί σίγουρα η νέα μάσκα με τη μυτερή μύτη α λα Toyota Prius, ενώ η γραμμή της οροφής εξακολουθεί να θυμίζει σπορ coupe και στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα λεπτά, οριζόντια φωτιστικά σώματα.
Στο εσωτερικό σε υποδέχεται ένας θάλαμος επιβατών, όπου ξεχωρίζει η οριζόντια διάταξη του πίνακα οργάνων και της κεντρικής οθόνης και έχουν χρησιμοποιηθεί μαλακά υλικά κορυφαίας ποιότητας. Οι χώροι επαρκούν ακόμη και για υψηλόσωμους επιβάτες, ενώ στη διάθεση του οδηγού υπάρχει ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto, ένας εσωτερικός καθρέφτης που λειτουργεί συμβατικά, αλλά και ως οθόνη προβολής εικόνων από κάμερα και ένας ατμοσφαιρικός φωτισμός 64 διαφορετικών χρωμάτων με προσαρμογή στις επιθυμίες των επιβατών και στο εκάστοτε πρόγραμμα οδήγησης. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 8 ή 12,3 ιντσών εντυπωσιάζει με τα γραφικά υψηλής ανάλυσης και την πληρότητα ενημέρωσης, ενώ το σύστημα πολυμέσων δέχεται και φωνητικές εντολές. Η ηγετική θέση της Toyota στο κεφάλαιο της οικολογίας επιβεβαιώνεται στην περίπτωση του νέου SUV της με τη χρήση διπλάσιας ποσότητας ανακυκλωμένων πλαστικών σε πάνω από 100 εξαρτήματα.
Το νέο Toyota C-HR εφοδιάζεται με το πιο προηγμένο ‘’μπουκέτο’’ συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού κάτω από την ομπρέλα του Toyota Safety Sense, ενώ άκρως εντυπωσιακή είναι η δυνατότητα λειτουργίας αυτόματης στάθμευσης, που μπορεί να γίνει και από απόσταση με τον οδηγό εκτός του αυτοκινήτου. Ειδικότερα την περίοδο του λανσαρίσματος θα υπάρχουν διαθέσιμες οι δύο εκδόσεις Premiere Edition με υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού και σχεδίασης.
Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν την πολυτέλεια επιλογής μεταξύ αξιόπιστων και σύγχρονων κινητήριων συνόλων με κοινά χαρακτηριστικά τις σβέλτες επιδόσεις και την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Έτσι έχουμε δύο υβριδικές εκδοχές (HEV) με κινητήρες 1,8 λίτρων και 2,0 λίτρων με 140 και 198 ίππους, αλλά και μόλις 4,8 λίτρα αμόλυβδης μέση κατανάλωση ανά 100 χλμ. Το ισχυρότερο υβριδικό Toyota CH-R μπορεί να παραγγελθεί και σε συνδυασμό με τετρακίνηση, ενώ νέα προσθήκη αποτελεί η επαναφορτιζόμενη Plug-in υβριδική έκδοση PHEV των 223 ίππων με έως 66 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση της τάξης του 0,9 λίτρου βενζίνης ανά 100 χλμ. Όλα τα Τοyota C-HR δεύτερης γενιάς απαλλάσσονται λόγω των χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ οι παραγγελίες τους θα ξεκινήσουν στη χώρα μας το φθινόπωρο και οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθούν περί τα τέλη της χρονιάς.