Η Opel παρουσίασε επίσημα τη νέα εκδοχή του εταιρικού της λογότυπου. Το ανασχεδιασμένο σηματάκι αντικαθιστά τον γνωστό μας «Βlitz» («Κεραυνός») και επιβεβαιώνει και οπτικά τη μετάβαση της μάρκας του ομίλου Stellantisστη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Οι εξελίξεις τρέχουν με ραγδαίους ρυθμούς και υποχρέωσαν την Opelνα αλλάξει το σημερινό της λογότυπο, αν και το λανσάρισε μόλις το 2002, δηλαδή πολύ πρόσφατα. Τα πρώτα μοντέλα της Opel με το νέο έμβλημα θα κυκλοφορήσουν το 2024, όμως η επίσημη παρουσίαση θα γίνει τον Σεπτέμβριο στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEOτης Opel, FlorianHuettl, «το “Blitz” μας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Συμβολίζει τη δέσμευσή μας για τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της κινητικότητας και παράλληλα, επικοινωνεί τη στρατηγική μας στο να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη έως το 2028. Ήδη αυτή τη στιγμή, η γκάμα μοντέλων μας περιλαμβάνει 15 ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μπορούμε με υπερηφάνεια να πούμε ότι η Opel είναι ηλεκτρική».
«Το “Blitz” είναι το σύμβολο της Bold & Pure φιλοσοφίας μας. Το αιχμηρό, γεμάτο αυτοπεποίθηση νέο “Blitz”, τέμνει τον εξωτερικό δακτύλιο, δίνοντας στο έμβλημά μας μια εντυπωσιακή, μοντέρνα εμφάνιση. Δεσπόζει στο κέντρο του Opel Compass, το οποίο αποτελεί τη ραχοκοκαλιά των μπροστινών, πίσω και εσωτερικών σχεδιαστικών στοιχείων μας», τόνισε με τη σειρά του και ο Mark Adams, Vice President Design της Opel.