Auto - Moto

Xρυσή διάκριση στις Κάννες για το σποτάκι της Mazda με τον Σωτήρη Κοντιζά

Η διαδικτυακή επικοινωνία «ΜazdaCX-30, Madetoinspire» με πρωταγωνιστή τον Σωτήρη Κοντιζά απέσπασε το πρώτο βραβείο στο Φεστιβάλ των Καννών.

Η Mazda Autoone, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, συνεχίζει να αποσπά σημαντικές διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων μέσα από τη συνεργασία της με τον καταξιωμένο σεφ Σωτήρη Κοντιζά. Συγκεκριμένα, η διαδικτυακή επικοινωνία «Mazda CX-30, Made to inspire» απέσπασε το πρώτο βραβείο στο Cannes World Film Festival ως «Η Καλύτερη Διαφήμιση για τον Απρίλιο 2023».

Το παγκοσμίου εμβέλειας φεστιβάλ φιλοξενεί μηνιαία, αλλά και κάθε χρόνο, ταινίες από όλα τα είδη, για διεθνείς κινηματογραφιστές. H υβριδική μορφή του προσφέρει ένα πιο προσβάσιμο περιβάλλον για τους συμμετέχοντες, ενώ οι μηνιαίες βραβεύσεις δίνουν τη δυνατότητα να αναδεικνύονται δημιουργικές εργασίες από όλο τον κόσμο πιο συχνά.

Mazda, Φεστιβάλ των Καννών

H διαδικτυακή καμπάνια «Made to Inspire», με πρωταγωνιστές το πολυβραβευμένο SUV, Μazda CX-30, καθώς και τον Ελληνο-ιάπωνα σεφ, είχε κερδίσει τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή και – εκτός από την πρόσφατη βράβευσή του στις Κάννες – έχει αποσπάσει ακόμα 5 διακρίσεις σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου:

Best Commercial/Promotional Video – Top Shorts Film Festival

Best Commercial – Oniros – New York Film Awards

Best Advertising – Phoenix International Short Film Festival

Best Commercial – Los Angeles Film Awards

Best Commercial – New York Ιnternational Film Festival

Η επιτυχημένη συνεργασία ανάμεσα στη Mazda και στον Σωτήρη Κοντιζά έχει αποσπάσει πολλές και σημαντικές διακρίσεις και εντός των συνόρων, όπως στα Influencer Marketing Awards 2022 με συνολικά 6 βραβεία (2 Platinum, 3 Gold και 1 Bronze) και συνεχίζει την πορεία της με ακόμα μεγαλύτερη ορμή και έμπνευση.

Οι δημιουργοί του βίντεο

Για το ξεχωριστό αυτό αποτέλεσμα, υπεύθυνη είναι η εταιρεία 365film / Θοδωρής Τζάρτος που ανέλαβε τη σκηνοθεσία, την παραγωγή, το μοντάζ και τη μουσική επιμέλεια. Διευθυντές φωτογραφίας ήταν ο κ. Σταύρος Τσιρλίδης και ο κ. Γιώργος Βασιλειάδης. Η Mazda Autoone, επίσης, συνεργάστηκε με τη διαφημιστικής της, White Ad & Purple Events για τη συνολική επιμέλεια.

Δείτε το βραβευμένο βίντεο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Άλιμος: Φωτιά σε κατάστημα με έπιπλα – Βίντεο από τη στιγμή του εμπρησμού
Παγιδευμένοι: Τα πάντα ανατρέπονται στη δολοφονία του πατέρα της Άννας
Chevron Right