Οδηγός της Alpine είναι πλέον ο Πιέρ Γκασλί, που αποχώρησε από την οικογένεια της Red Bull καθώς ολοκληρώθηκε το συμβόλαιό του με την AlphaTauri, την ομάδα στην οποία σημείωσε τις μεγαλύτερες επιτυχίες του στην F1. Ο Γάλλος πιλότος δημιούργησε ένα από τα καλύτερα δίδυμα στο γκριντ μαζί με τον Ιάπωνα ομόσταυλό του, Γιούκι Τσουνόντα, καθώς οι δυο τους είχαν εξαιρετική σχέση και αλληλοσεβασμό.
Μιλώντας για τα πράγματα που θα του λείψουν από την Ιταλική ομάδα, είπε ότι το μόνο που σκέφτεται είναι πως δεν θα συνεργάζεται πλέον με τον καλό του φίλο Γιούκι Τσουνόντα, τονίζοντας ότι έχει έναν «μοναδικό χαρακτήρα». «Δεν μένει τόσο μακριά από το σπίτι μου στο Μιλάνο, οπότε είμαι σίγουρος ότι θα συναντηθούμε μερικές φορές ππριν αρχίσει η σεζόν του 2023», πρόσθεσε. «Είναι απλός άνθρωπος και δεν κρύβεται, καθώς ό,τι σκέφτεται το λέει χωρίς να προσβάλει κανέναν».
Μπορεί φέτος τα αποτελέσματα της ομάδας να μην ήταν τόσο εντυπωσιακά όσο πέρσι, αλλά η AlphaTauri έχει γνωστοποιήσει ότι το 2022 ήταν μια…μεταβατική χρονιά για να επανέλθει πιο δυνατή του χρόνου. «Μπορώ ξεκάθαρα να πω ότι τώρα είμαι καλύτερος οδηγός χάρη σε αυτούς, και νομίζω ότι περάσαμε καταπληκτικά μαζί, οπότε σίγουρα θα νιώσω περίεργα να μην δω αυτά τα πρόσωπα του χρόνου. Έχω στην καρδιά μου όλους αυτούς τους ανθρώπους και κουβαλάω μαζί μου όλες αυτές τις εκπληκτικές αναμνήσεις», τόνισε.
Σημειώνεται ότι ο Πιέρ Γκασλί ο πιο επιτυχημένος πιλότος της AlphaTauri, καταφέρνοντας να πανηγυρίσει μια νίκη (Μόντσα 2020), μια τρίτη θέση (Μπακού 2021), ενώ πριν μετονομαστεί η ομάδα κατάφερε να τερματίσει στην 2η θέση του Βραζιλιάνικου Γκραν Πρι το 2019 με το μονοθέσιο της Toro Rosso. Πέρσι (2021) συγκέντρωσε 110 βαθμούς και τερμάτισε στην 9η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, στατιστικά που αποτελούν ατομικό του ρεκόρ.
Έτσι ο Γκασλί έχει δείξει ότι έχει την δυνατότητα να διεκδικήσει το… κάτι παραπάνω στην F1, οπότε όταν η Alpine του χτύπησε την πόρτα και του προσέφερε το συμβόλαιο συνεργασίας, ο Γάλλος το είδε ως μια μεγάλη ευκαιρία και υπέγραψε. Το 2023 η Alpine θα έχει ένα πλήρως γαλλικό ρόστερ, με του Εστεμπάν Οκόν και Πιέρ Γκασλί να κάθονται στα μονοθέσια, τα οποία αναμένεται να είναι πιο ισχυρά από ποτέ.