Auto - Moto

Nέο MG3: Αυτόματο, υβριδικό, με 194 ίππους και τιμές από περίπου 20.000 ευρώ

Πρεμιέρα στο Σαλόνι της Γενεύης για το supermini της MG, το οποίο αρκείται κατά μέσο όρο σε 4,4 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα.

Η MG αποκάλυψε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο MG3, το οποίο έρχεται να καλύψει το κενό που άφησε το προηγούμενο, όταν διακόπηκε η παραγωγή του το 2022. Το νέο MG3 έχει μοντέρνα εμφάνιση και σύγχρονες προδιαγραφές, ενώ ανήκει στη δημοφιλή κατηγορία των supermini, καθώς το μήκος του φτάνει τα 4.113 χιλιοστά, το πλάτος του τα 1.797 χιλιοστά και το ύψος του τα 1.502 χιλιοστά.

img3new2_1_c492c.jpg

Το νέο μοντέλο της πάλαι ποτέ βρετανικής και νυν κινέζικης μάρκας προσανατολίζεται αισθητικά στο MG4, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει έως τις αρχές του καλοκαιριού και μάλιστα σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, που θα ξεκινούν κάτω από τις 20.000 ευρώ.

Ευρύχωρο εσωτερικό

Το σαλόνι του MG3 διακρίνεται για την ευρυχωρία του, την οποία χρωστά σε μεγάλο βαθμό στο μακρύ μεταξόνιο με μήκος 2.570 χιλιοστών, ενώ και ο χώρος αποσκευών με 293 λίτρα όγκο ανήκει στους μεγαλύτερους της κατηγορίας. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών και στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών για το προηγμένο σύστημα πολυμέσων με δυνατότητες σύνδεσης μέσω Apple CarPlay και Android Auto.

img3new3_1_93555.jpg

Το μοντέρνο supermini θα διατίθεται ήδη από τη βασική του έκδοση με πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προβολείς LED, ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας με 6 ηχεία, αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας για ευκολότερο παρκάρισμα, σύστημα προειδοποίησης και διατήρησης εντός των ορίων της λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και adaptive cruise control.

Kινητήρες, σασμάν

Με το νέο MG3 αποκτά η MG το πρώτο υβριδικό της μοντέλο, που δεν είναι Plug-in Hybrid, καθώς δεν επαναφορτίζεται με καλώδιο μέσω πρίζας. Η εταιρεία ονομάζει το συγκεκριμένο υβριδικό σύστημα Hybrid Plus και απαρτίζεται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με 102 ίππους ισχύ και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων. Η συνολική συστημική ισχύς ανέρχεται σε 194 ίππους, χάρη στους οποίους πραγματοποιεί το MG3 νέας γενιάς την επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 8,0 δευτερόλεπτα και πιάνει τα 170 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.

img3new4_1_ef2d2.jpg

Με το νέο υβριδικό σύστημα μπορεί να κινηθεί το supermini της MG αμιγώς ηλεκτρικά σε ταχύτητες έως 80 χλμ./ώρα, όμως η εταιρεία δεν διευκρινίζει για πόση ώρα και πόσα χιλιόμετρα. Πάντως η μέση κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 4,4 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα και θεωρείται εξαιρετικά χαμηλή, ενώ προβλέπονται τρία διαφορετικά προγράμματα δυναμικής οδήγησης, Εco, Standard και Sport.

img3new5_1_84399.jpg

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει να γίνει στο αυτόματο κιβώτιο του νέου MG3, το οποίο έχει τρεις σχέσεις και μεταφέρει τη ροπή στους εμπρόσθιους τροχούς. Η MG υποστηρίζει, ότι το αυτόματο σασμάν τριών σχέσεων έχει καλύτερη απόδοση από ένα αντίστοιχο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT), το οποίο χρησιμοποιείται συνήθως σε υβριδικά μοντέλα. Φυσικά, το αυτοκίνητο θα διατίθεται -όπως και όλα τα μοντέλα της MG- με επτά χρόνια ή 150.000 χιλιόμετρα εργοστασιακή εγγύηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Επιχείρηση Ασπίδες: Η στιγμή του απόπλου της φρεγάτας Ύδρα για την Ερυθρά Θάλασσα (Βίντεο)
Ανδρέας Παπανδρέου: «Με συγχωρείτε πολύ, εγώ θα αποχωρήσω» - Οι τελευταίες στιγμές του
Chevron Right