Auto - Moto

VW ID.2all: Ηλεκτρικό supermini με τιμή εκκίνησης κάτω από 25.000 ευρώ

Το πρωτότυπο VW ID.2all μας δίνει μία σαφή εικόνα του συμπαγούς ηλεκτροκίνητου μοντέλου που θα λανσάρει η γερμανική μάρκα στα τέλη του 2025 και θα προσφέρει έως 450 χλμ. αυτονομία.

Η Volkswagen διευρύνει τη γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της και μας δίνει με το πρωτότυπο ID.2all μία εμπεριστατωμένη εικόνα για ένα μελλοντικό μοντέλο τέτοιας τεχνολογίας, που θα πλασαριστεί μία κατηγορία κάτω από το compact ID.3. Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο επιδιώκει να προσφέρει η Volkswagen ένα προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο, που θα λανσαριστεί στις αγορές περί τα τέλη του 2025 και θα πωλείται σε τιμές εκκίνησης κάτω από 25.000 ευρώ.

ivwidall2

To VW ID.2all θα προσφέρει έως 450 χλμ. αυτονομία.

Το ID.2all υπηρετεί σχεδιαστικά την πάγια λογική της Volkswagen, η οποία εμπεριέχεται στις δύο λέξεις ‘’Διαχρονική Κομψότητα’’. Πρόκειται για μία επιτυχημένη συνταγή, καθώς δεν λειτουργεί πολωτικά αλλά επιτρέπει στο αυτοκίνητο να απευθυνθεί σε ένα εξαιρετικά πλατύ αγοραστικό κοινό. Το πεντάθυρο supermini με μήκος 4,05 μέτρων αποτελεί ουσιαστικά μία σχεδιαστική σύνθεση από Golf και Polo με σήμα κατατεθέν την λωρίδα των φωτιστικών σωμάτων που διατρέχει το άνω τμήμα της μάσκας.

Στιβαρό, συμπαθητικό και ποιοτικό

Γενικότερα είναι εμφανής η προσπάθεια των ντιζάινερ της VW να δημιουργήσουν ένα οπτικά ευχάριστο αποτέλεσμα χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες και φουτουριστικά φληναφήματα. Ο αρχισχεδιαστής της μάρκας, Αντρέας Μιντ, περιέγραψε κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πρεμιέρας του VW ID.2all στο Αμβούργο της Γερμανίας τα τρία αισθήματα που προκαλεί το νέο μοντέλο: Πρώτον σταθερότητα με κύριο εκφραστή τα χαρακτηριστικά πίσω κολονάκια, δεύτερον συμπάθεια χάρη στο ‘’χαμόγελο’’ της μάσκας και τρίτον ενθουσιασμό μαζί με δυναμισμό και ποιότητα με βάση την εικόνα του εσωτερικού.

ivwidall3

Η κεντρική οθόνη είναι 12,9 ιντσών.

Οι Γερμανοί υπόσχονται ιδανική αξιοποίηση των διαστάσεων του αυτοκινήτου με τη δημιουργία άνετων χώρων για τους επιβάτες, αλλά και για τις αποσκευές τους, αφού ο όγκος του πορτ-μπαγκάζ ξεκινά από 490 λίτρα και παραπέμπει σε μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας. Κάτω από τα πίσω καθίσματα βρίσκεται επίσης ένα ντουλάπι χωρητικότητας 50 λίτρων, που κλειδώνει και μπορεί να φιλοξενήσει το καλώδιο φόρτισης. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με διαγώνιο 10,9 ιντσών, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει Head-up Display και η κεντρική οθόνη αφής των 12,9 ιντσών διαθέτει νέο μενού και πλήκτρα για τη ρύθμιση του κλιματισμού.

ivwidall4

Ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος και διαθέτει διπλό πάτωμα.

Το ID.2all χρησιμοποιεί μία εξελιγμένη μορφή του πατώματος MEB, πάνω στο οποίο πατούν όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της οικογένειας ΙD της Volkswagen. Κατά τα άλλα εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 226 ίππων με την επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε λιγότερο από επτά δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 160 χλμ./ώρα. Οι Γερμανοί δεν ανακοίνωσαν κάποια στοιχεία σχετικά με το μέγεθος της μπαταρίας, ανέφεραν όμως ότι η αυτονομία του ηλεκτρικού τους supermini αγγίζει τα 450 χιλιόμετρα. Όπως προαναφέραμε οι τιμές εκκίνησης θα βρίσκονται κάτω από τις 25.000 ευρώ, αλλά δεν θα περιλαμβάνουν εξτρά εξοπλισμό, όπως καθίσματα που κάνουν μασάζ, Travel Assist για ημιαυτόνομη οδήγηση, προβολείς Matrix-LED, κλπ.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Καταδρομική σε τράπεζα στου Ζωγράφου με σφυριά και πέτρες
Για «ανθρώπινο λάθος» και «διαχρονικές ευθύνες» επιμένει ο Γεραπετρίτης στη Βουλή
Chevron Right