Την ίδια στιγμή, και παρά το γεγονός ότι η Ferrari δεν έχει ακόμη ένα SUV στη γκάμα της, η εταιρεία δεν φαίνεται να αγωνιά για τα αποτελέσματα των πωλήσεών της. Τουναντίον μετά από ένα πολύ καλό 2018, βλέπει τις πωλήσεις της το 2019 να πηγαίνουν ακόμη καλύτερα. Οι προβλέψεις για τη χρονιά που τρέχει θέλουν τη Ferrari να φτάσει τις 10.000 πωλήσεις και μάλιστα δίχως SUV στη γκάμα της.
Για το 2019, η Ferrari σημείωσε αύξηση 14% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου σε σύγκριση με το 2018, λόγω κυρίως των ισχυρών πωλήσεων της Portofino. Παρόλο που η τιμή της Portofino ξεκινά από τα $ 200.000, είναι στην πραγματικότητα το λιγότερο ακριβό μοντέλο της Ferrari και όπως και ο προκάτοχός της, η California, αποτελεί το «δυνατό χαρτί» της εταιρείας που απευθύνεται σε όσους θέλουν να μπουν στην οικογένεια του Maranello.
Στην αγορά των ΗΠΑ η Ferrari σημείωσε αύξηση 27% στις πωλήσεις, η οποία δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με την αύξηση κατά 79% στις αγορές της Κίνα, του Χονγκ Κονγκ και της Ταϊβάν.