Νικητής του αγώνα στο Μόντε Κάρλο του Μονακό αναδείχθηκε ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος με υποδειγματική οδήγηση για 78 γύρους κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία.
Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Κάρλος Σάινθ με την μοναδική Ferrari που αγωνίστηκε αλλά και ο Λάντο Νόρις με το μονοθέσιο της McLaren.
Τα άσχημα νέα ήρθαν στα αυτιά του Σαρλ Λεκλέρκ λίγη ώρα πριν την εκκίνηση του αγώνα, καθώς οι μηχανικοί της Ferrari ενημέρωσαν ότι υπήρχε πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του μονοθεσίου του από την συντριβή που είχε στις μπαριέρες στις χθεσινές κατατακτήριες.
Charles Leclerc: "In the garage it was very difficult to feel ok, but I guess now I'm getting used to this feeling here unfortunately.
"I've never finished a race here – this year, I don't start it. It's a difficult one to take and I also feel for the team."#MonacoGP 🇲🇨 #F1 pic.twitter.com/2GNdbB70iW
— Formula 1 (@F1) May 23, 2021
Ο Μονεγάσκος δεν μπόρεσε να εκκινήσει στο Γκρεν Πρι της πατρίδας του καθώς η ζημιά ήταν τόσο σοβαρή που η Ferrari δεν ρίσκαρε να βάλει το μονοθέσιο στην πίστα.
Αγωνιστικά, η εκκίνηση ήταν «καθαρή» με τον Φερστάπεν να κλείνει τον δρόμο του Μπότας και να παίρνει τα ινία του αγώνα από τον πρώτο γύρο, ενώ τα υπόλοιπα μονοθέσια ακολούθησαν χωρίς να υπάρξουν προσπεράσματα.
LAP 19/78
Lift off for Stroll ✈️😮#MonacoGP 🇲🇨 #F1 pic.twitter.com/uXuF7jDc0d
— Formula 1 (@F1) May 23, 2021
Ο Ολλανδός πιλότος οδήγησε την κούρσα με τους υπόλοιπους να μην έχουν την δυνατότητα να τον προσπεράσουν, όμως στον 30ο γύρο ο Λιούις Χάμιλτον μπήκε για αλλαγή ελαστικών με αποτέλεσμα να τον ακολουθήσουν αρκετοί ακόμα, αλλάζοντας λίγο τις ισορροπίες.
Η στρατηγική της Mercedes δεν λειτούργησε για δύο λόγους, αρχικά για το ότι ο Βρετανός οδηγός βγήκε πίσω από τους Φέτελ και Γκασλί με τον ίδιο να διαμαρτύρεται στους μηχανικούς και δεύτερον, διότι όταν ο Μπότας μπήκε στα pits για την δική του αλλαγή υπήρξε μεγάλο πρόβλημα.
Το αερόκλειδο που χρησιμοποιείται για να βγάλει το μπουλόνι που συγκρατεί το ελαστικό, κόλλησε με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτό το pit stop του Φιλανδού, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την αναγκαστική εγκατάλειψη.
LAP 31/78
Drama in the pit lane!
Mercedes cannot get the nut off the front right tyre… Bottas is OUT!#MonacoGP 🇲🇨 #F1 pic.twitter.com/U1nQfz1eIK
— Formula 1 (@F1) May 23, 2021
Η αδράνεια στα ενδότερα της γερμανικής ομάδας έδωσε την δυνατότητα στην Red Bull να ακολουθήσει τον δικό της ρυθμό και μετά την αλλαγή ελαστικών οι Φερστάπεν και Πέρεζ βγήκαν στις θέσεις 1 και 4, ενώ σημειώνεται ότι Μεξικανός έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα παλεύοντας για το βάθρο.
LAP 35/78
A clean pit stop for our race leader, Max Verstappen #MonacoGP 🇲🇨 #F1 pic.twitter.com/FmRKBXyYbI
— Formula 1 (@F1) May 23, 2021
Δυστυχώς για τον ίδιο, δεν κατάφερε να ανέβει στην 3η θέση όμως η Αυστριακή ομάδα είδε τον… Ιπτάμενο Ολλανδό να ανεβαίνει στην κορυφή του βάθρου παίρνοντας μία νίκη που τον φέρνει στην πρώτη θέση της κατάταξης των οδηγών, μόλις 4 βαθμούς πάνω απο τον Λιούις Χάμιλτον.
Leading the constructors' championship for the first time since 2013.
Let it all out, @redbullracing! 💪#MonacoGP 🇲🇨 #F1 pic.twitter.com/qCDhKwb7rt
— Formula 1 (@F1) May 23, 2021
What a day #MonacoGP 🇲🇨 #F1 pic.twitter.com/RPUYZVRSFL
— Formula 1 (@F1) May 23, 2021