Auto - Moto

Ράλι Ακρόπολις: Ασταμάτητος ο Ροβάνπερα «ξεφεύγει» στην κατάταξη

Το πλήρωμα των Κάλε Ροβάνπερα – Τζον Χάλτουνεν συνεχίζει να αυξάνει την διαφορά του από τους υπόλοιπους στην γενική κατάταξη του Ράλι Ακρόπολις 2021.

Συναρπαστική ήταν η τρίτη αγωνιστική ημέρα του Ράλι Ακρόπολις 2021, με τους Φιλανδούς Κάλε Ροβάνπερα και Τζον Χάλτουνεν να δείχνουν… ανίκητοι, καθώς η διαφορά που έχουν από τους Τάκαν και Οζιέ είναι αρκετά μεγάλη.

Η αγωνιστική δράση στις ειδικές διαδρομές σε Φθιώτιδα και Φωκίδα συνεχίστηκε σήμερα (11/9) με τα πληρώματα να κάνουν παράπονα για την πρόσφυση αλλά και τις συνθήκες υπό τις οποίες αναγκάστηκαν να αγωνιστούν.

Σημειώνεται ότι η βροχόπτωση στις αρχές της εβδομάδας είχε ανησυχήσει τους οδηγούς οι οποίοι στην αναγνώριση είχαν αντιμετωπίσει ένα διαφορετικό… τοπίο, όμως την ημέρα του αγώνα η λάσπη είχε περιοριστεί όμως το ερώτημα αναφορικά με την επιλογή ελαστικών παρέμενε.

Όσο περισσότερα οχήματα έκαναν το πέρασμά τους από τις Ειδικές Διαδρομές, τόσο πιο «καθαρή» γινόταν η διαδρομή με αποτέλεσμα αυτοί που εκκίνησαν προς το τέλος να έχουν το πλεονέκτημα του «πατημένου εδάφους».

Το πλήρωμα των Κάλε Ροβάνπερα – Τζον Χάλτουνεν έκανε μία ακόμη εντυπωσιακή εμφάνιση καθώς σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο (19:27.7) στην ΕΔ7 Παύλιανη 1 (24.25 km), ενώ στην ΕΔ8 Γραβιά (24.81 km) η οποία είναι μια από τις πιο τεχνικές και αργές Ειδικές του φετινού Ακρόπολις, δεν τους δυσκόλεψε και τερμάτισαν σε 20:35.9.

«Νιώθω καλά. Ήταν καλή η επιλογή ελαστικών που κάναμε, οπότε ευχαριστώ τον μηχανικό μου. Ήταν δύο δύσκολες Ειδικές. Με τα σκληρά ελαστικά εμπρός ήταν δύσκολο στη λάσπη, αλλά πίεζα για να κερδίσω ό,τι μπορούσα στα άλλα σημεία», δήλωσε ο Φιλανδός.

Αντίθετα ο Οττ Τάνακ, συμπλήρωσε: «Ήταν δύσκολο. Στο δεύτερο τμήμα η πρόσφυση έπεσε τόσο πολύ που ένιωθες σαν να είχες κλατάρισμα – αλλά ήταν μόνο ο δρόμος».

Ο Ροβάνπερα ήταν ασταμάτητος και στην ΕΔ9 Βωξίτες (22,97 km) σταμάτησε το χρονόμετρο στο 14:48.9, έχοντας γλιτώσει από ένα γλίστρημα με μεγάλη ταχύτητα.

«Ήταν μια πολύ δύσκολη στιγμή. Πρέπει να πω ότι ήμασταν τυχεροί που τη γλιτώσαμε και δεν υπήρχε κάτι κρυμμένο μέσα στο χαντάκι. Ήταν ίσως πολλή η ταχύτητα από τις σημειώσεις, ή πίεζα λίγο παραπάνω. Προσπάθησα να είμαι λίγο πιο προσεκτικός μετά από αυτό», τόνισε.

Η ΕΔ10, Ελευθεροχώρι 1 (18,14 km) ήταν και η τελευταία στην οποία νίκησε ο Φιλανδός, ενώ πρέπει να αναφέρουμε ότι σημείωσε χρόνο 11:43.2, παρά την διακοπή που υπήρξε για λόγους ασφαλείας (εσφαλμένες θέσεις θεατών).

Στην συνέχεια ήταν σειρά του Οζιέ να… λάμψει καθώς «ήταν καλή Ειδική (Παύλιανη 2 – 24.25 km). Την απόλαυσα περισσότερο από όσο το πρωί. Η πρόσφυση ήταν πιο συνεχής και το αυτοκίνητο πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση», όπως τόνισε μετά τον τερματισμό του σε 19:10.6.

Η αγωνιστική ήμερα ολοκληρώθηκε με τον Τάνακ να τερματίζει πρώτος στην ΕΔ12 Ελευθεροχώρι 2 (18.14 km) κι έτσι ο Εσθονός πήρε σημαντικό προβάδισμα στη μάχη της δεύτερης θέσης, αυξάνοντας για τη διανυκτέρευση του διαφορά του από τον Οζιέ στα 9,4” στη γενική κατάταξη.

Ο ίδιος δήλωσε:

«Κατάφερα να κάνω κάποιες αλλαγές που επιτέλους βοήθησαν λίγο. Αισθάνομαι ότι το αυτοκίνητο είναι λίγο πιο παιχνιδιάρικο τώρα, και η επιλογή ελαστικών ήταν καλή».

Η κατάταξη:

1. Ροβάνπερα 2:36:52.8

2. Τάνακ +30.8

3. Οζιέ +40.2

4. Σόρδο +2:09.4

5. Φουρμό +3:19.2

6. Γκρίνσμιθ +3:35.0

7. Έβανς +5:51.9

8. Μπουλάσια +7:09.0

9. Μίκελσεν +7:09.8

10. Νεβίλ +7:47.6

 

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Τραγάνα: Θείος παρέσυρε εν αγνοία του την ανιψιά του
Τουρκία: Διαδήλωση στην Κωνσταντινούπολη κατά του εμβολιασμού και των υποχρεωτικών μέτρων για την πανδημία
Chevron Right