Auto - Moto

Το Mercedes C111 πρόκειται αναμφίβολα για ένα καινοτόμο όχημα

Το ηλεκτροκίνητο πειραματικό μοντέλο με σήμα το αστέρι μοιάζει σαν να προέρχεται από άλλο γαλαξία

Το 1970 είχε συγκλονίσει τους επισκέπτες του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης ένα απίστευτα χαμηλό πειραματικό μοντέλο της Mercedes με την ονομασία C111, με αεροδυναμικό αμάξωμα σε χτυπητό πορτοκαλί χρώμα και με έναν V8 ντιζελοκινητήρα, χάρη στον οποίο άγγιζε τα 325 χλμ./ώρα ανώτατη ταχύτητα. Τώρα έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για να παρουσιάσει η Mercedes με το πρωτότυπο Vision One-Eleven ένα όχημα αντίστοιχης λογικής με ύψος μόλις 1,17 μ. και συντελεστή αεροδυναμικότητας Cv 0,19! Ο φουτουριστικός διάδοχος της C111 είναι ωστόσο ηλεκτροκίνητος και εξαιρετικά φειδωλός με την κατανάλωση ενέργειας, καθώς απαιτεί λιγότερες από 10 kWh για κάθε 100 χλμ. διαδρομής.

imercivision2

Το χαμηλό αμάξωμα έχει μόνον 1,17 μ. ύψος

Πρόκειται αναμφίβολα για ένα καινοτόμο όχημα, το οποίο δεν διστάζει να προβάλλει τον πρωτοποριακό χαρακτήρα του με σχεδιαστικά στοιχεία, όπως είναι για παράδειγμα οι πόρτες με μηχανισμό ανύψωσης ως φόρο τιμής στη θρυλική Mercedes Gullwing – SLs. Στο εσωτερικό επικρατεί μινιμαλιστική ατμόσφαιρα και υπάρχει ένας μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων με τα απαραίτητα, ενώ το τιμόνι παραπέμπει σχεδιαστικά σε μονοθέσιο της Formula 1 και δεν ρυθμίζεται. Αν θέλει λοιπόν να καθίσει σωστά ο οδηγός, θα πρέπει να το πετύχει ρυθμίζοντας το κάθισμά του. Ο τίτλος ΄΄Επιστροφή στο Μέλλον’’ δεν αναφέρεται όμως μόνο στον σχεδιασμό της Mercedes Vision One – Eleven, αλλά και στους ηλεκτροκινητήρες νέας γενιάς με τους οποίους εφοδιάζεται και θα τοποθετούνται από τα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας στα αντίστοιχα μοντέλα παραγωγής της μάρκας με σήμα το αστέρι.

imercivision3

Το φουτουριστικό τιμόνι δεν ρυθμίζεται

Τα συγκεκριμένα μοτέρ έχουν συμπαγείς διαστάσεις και επίπεδο σχήμα, ζυγίζουν μόλις το ένα τρίτο σε σχέση με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα και καταλαμβάνουν επίσης πολύ λιγότερο χώρο, ενώ προσφέρουν σαφώς υψηλότερες αποδόσεις και επιδόσεις από τα σημερινά μοτέρ. Στόχος των μηχανικών της Mercedes είναι να μειώσουν ακόμη περισσότερο τον όγκο των μελλοντικών ηλεκτροκινητήρων και να περιορίσουν το βάρος τους γύρω στα 20 κιλά, ώστε να μπορούν να τοποθετούνται μέσα στους τροχούς. Εφόσον το πετύχουν, θα ανοίξουν νέες προοπτικές για τον σχεδιασμό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και την αξιοποίηση των χώρων τους.

imercivision4

Το γερμανικό πρωτότυπο είναι αυστηρά διθέσιο

Φυσικά πρόκειται για πανάκριβη τεχνολογία, άρα τέτοιου είδους ηλεκτροκινητήρες κορυφαίων προδιαγραφών θα τοποθετούνται μόνον στα μοντέλα υψηλότατων επιδόσεων της Mercedes και κατά κύριο λόγο σε εκείνα με τα λογότυπα της AMG. Να σημειώσουμε επίσης, ότι η ηλεκτρική ενέργεια θα προέρχεται από ειδικές μπαταρίες, που θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία των μονοθεσίων της Formula 1.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Διακοπή ρεύματος σήμερα 20/6 σε περιοχές της Αττικής - Οι ώρες
Έρχονται δύο ημέρες με πολλή ζέστη - Οι περιοχές με 37άρια
Chevron Right