Auto - Moto

Γκραν Πρι Σαουδικής Αραβίας: Μυθικές μάχες με νικητή τον Χάμιλτον

Tο Γκραν Πρι Σαουδικής Αραβίας προσέφερε απλόχερα εντυπωσιακά προσπεράσματα και μονομαχίες που έπαιξαν κρίσιμο ρόλο για την εξέλιξη του πρωταθλήματος.

 

Αποτελεί σίγουρα έναν από τους εντυπωσιακότερους και σημαντικότερους αγώνες της Formula 1, καθώς το Γκραν Πρι Σαουδικής Αραβίας ήταν εντυπωσιακό και κράτησε το ενδιαφέρον των θεατών, ζωντανό μέχρι και τον τελευταίο γύρο.

Η εκκίνηση ήταν αρκετά… ήρεμη καθώς δεν υπήρξαν ούτε επαφές ούτε και συγκρούσεις, με τον Λιούις Χάμιλτον να διατηρεί την πρωτοπορία και τους Μπότας, Φερστάπεν, Λεκλέρκ και Πέρεζ να ακολουθούν.

Ο Βρετανός πιλότος πήρε μία μικρή διαφορά από τον Μπότας, ο οποίος με την σειρά του κράτησε τον Φερστάπεν σε απόσταση μεγαλύτερη του 1 δευτερολέπτου, με τον Ολλανδό να προσπαθεί να πλησιάσει τον Φιλανδό.

Πιο πίσω, ο Κάρλος Σάινθ κέρδισε συνεχώς θέσεις έχοντας βρεί έναν καλό αγωνιστικό ρυθμό, όμως το ατύχημα του Μικ Σουμάχερ άλλαξε όλα τα δεδομένα του αγώνα.

Ο Γερμανός πιλότος της Haas έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στο 10ο γύρο και βρέθηκε πάνω στις μπαριέρες, με αποτέλεσμα να καταστρέψει την δεξιά πλευρά του οχήματός του και να εγκαταλείψει.

Ευτυχώς ο ίδιος δεν έπαθε απολύτως τίποτα, όμως οι αγωνοδίκες διέταξαν την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, το οποίο ώθησε πολλές ομάδες να κάνουν αλλαγές ελαστικών στα μονοθέσια των οδηγών τους.

Μία εξ’ αυτών ήταν και η Mercedes η οποία αποφάσισε να βάλει καινούρια ελαστικά και στους δύο πιλότους του, σε αντίθεση με την Red Bull η οποία άλλαξε μόνο αυτά του Πέρεζ με αποτέλεσμα ο Φερστάπεν να βρεθεί πρώτος.

Οι αγωνοδίκες έδειξαν κόκκινες σημαίες και όλα τα μονοθέσια μπήκαν στο pit lane, όπου και παρέμειναν για 10 λεπτά, προκειμένου να καθαριστεί η πίστα και να επιδιορθωθούν οι μπαριέρες.

Στην δεύτερη εκκίνηση ο Φερστάπεν έκανε ένα άσχημο ξεκίνημα με αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να τον πιέσει και να βρεθεί πρώτος, όμως ο Ολλανδός βγήκε εκτός πίστας και επανήλθε με μεγάλη ταχύτητα, εμποδίζοντας παράλληλα τον αντίπαλό του.

Την κατάσταση εκμεταλλεύτηκε ο Εστεμπάν Οκόν ο οποίος κατάφερε να μπει ανάμεσά τους, με αποτέλεσμα η σειρά να είχε ως εξής: Φερστάπεν – Οκόν – Χάμιλτον.

Όμως το τρακάρισμα του Σέρχιο Πέρεζ με τον Σαρλ Λεκλέρκ, έφερε ακόμα μία κόκκινη σημαία και νέα διακοπή στον αγώνα.

Ο Μονεγάσκος πιλότος είχε επαφή με τον μεξικανό με αποτέλεσμα ο δεύτερος να κάνει τετακέ και να αναγκαστεί να εγκαταλείψει τον αγώνα, όπως επίσης και οι Νικίτα Μαζέπιν και Τζορτζ Ράσελ, οι οποίοι ήρθαν με αρκετή φόρα από πιο πίσω.

Τα μονοθέσια μπήκαν στο pit lane για μία ακόμη φορά και μετά από 10 λεπτά ξαναβγήκαν για την 3η στατική εκκίνηση του Γκραν Πρι Σαουδικής Αραβίας.

Με την σειρά εκκίνησης να είναι Οκόν – Χάμιλτον – Φερστάπεν (κατόπιν οδηγίας του Μάικλ Μάσι) δόθηκε η εκκίνηση, με τον Ολλανδό να παίρνει την πρώτη θέση και τον Γάλλο να κρατάει την 2η.

Μετά από μερικούς γύρους ο Χάμιλτον προσπέρασε τον Οκόν και πλησίασε αρκετά γρήγορα τον Φερστάπεν, με τους δύο να μάχονται για την πρώτη θέση προσπαθώντας να διαχειριστούν τα ελαστικά τους ακόμη και μετά την «ενεργοποίηση» δύο αυτοκινήτων ασφαλείας.

Στον 37ο γύρο ο Ολλανδός άσσος της Red Bull ειδοποιήθηκε ότι πρέπει να δώσει πίσω την θέση του στον βρετανό της Mercedes (καθώς τον είχε προσπεράσει εκτός πίστας σε προηγούμενο γύρο), όμως υπήρξε μία ασυνεννοησία μεταξύ των δύο πιλότων και είχαν επαφή χωρίς να υπάρξει μεγάλη ζημιά.

Ο Φερστάπεν ειδοποιήθηκε ξανά και έδωσε την θέση του στον Χάμιλτον, όμως την ανέκτησε μετά από μερικά μέτρα, γεγονός που παραξένεψε ακόμα και τους αρχηγούς των δύο ομάδων.

Μετά από λίγο ο Χάμιλτον πήρε την πρωτιά και οδήγησε την κούρσα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, πανηγυρίζοντας ακόμα μία νίκη με τους Φερστάπεν και Μπότας να συμπληρώνουν το βάθρο.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
ΗΠΑ: Ρεπουμπλικανός βουλευτής πόζαρε με την οικογένειά του κρατώντας όπλα
Αποτελέσματα ΚΙΝΑΛ: Σαρωτικός ο Ανδρουλάκης στα πρώτα αποτελέσματα σε Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική
Chevron Right