Auto - Moto

Nέα Bugatti Tourbillon: Με κολασμένο ήχο 1.800 ίππων και πολύτιμα πετράδια στο καντράν

Η νέα Bugatti Tourbillon φτιάχτηκε για την αιωνιότητα και με την φιλοδοξία, να μην έχει ξεπεραστεί τεχνολογικά ούτε μετά από 100 χρόνια!

Η Bugatti Tourbillon κλήθηκε να διαδεχθεί τη Chiron κάτω από δύσκολες συνθήκες, αφού η γαλλική φίρμα απέσυρε ταυτόχρονα από την κυκλοφορία τον εμβληματικό W16 κινητήρα, που θα ταίριαζε γάντι στο νέο υπεραυτοκίνητο.

Ωστόσο και μόνο η επιλογή της λέξης Tourbillon, που ταυτίζεται στην υψηλή ωρολογοποιία με την απόλυτη διαχρονικότητα, αποκαλύπτει τις προθέσεις της Bugatti να λανσάρει ένα νέο μοντέλο με τόσο εξωπραγματικές προδιαγραφές, ώστε να μπορέσει να ανεβάσει ακόμη περισσότερο τον πήχη από το σημείο, που τον άφησε η Chiron.

Bugatti, Bugatti Tourbillon

Έτσι εξέλιξε η Bugatti για την Tourbillon έναν νέο V16 με υβριδική τεχνολογία, που αποτελεί σημείο αναφοράς για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Συγκεκριμένα απαρτίζεται από έναν V16 βενζινοκινητήρα 8,3 λίτρων με 1.000 ίππους ισχύ και 900 Nm ροπής στρέψης, χωρίς turbo και με μόλις 252 κιλά βάρος χάρη στην εκτεταμένη χρήση πανάλαφρων υλικών.

Επίσης, η Tourbillon διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 800 ίππων, που τροφοδοτούνται με ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 25 kWh, με αποτέλεσμα να ξεπερνά η ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου τα 60 χιλιόμετρα.

Bugatti, Bugatti Tourbillon

Ο συνδυασμός 1.800 ίππων με βάρος χαμηλότερο από το αντίστοιχο της Chiron, αναδεικνύει τη Bugatti Tourbillon σε πραγματικό πύραυλο εδάφους – εδάφους, που επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2 δευτερόλεπτα και πιάνει -με την ενεργοποίηση της πίσω αεροτομής Speed Key- τα 445 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα. Μάλιστα, ειδικά για τις ανάγκες του νέου hypercar έχει δημιουργήσει η Michelin μια παρτίδα ελαστικών Pilot Sport Cup 2 με προδιαγραφές, ώστε να αντέχουν σε τέτοιους ρυθμούς κίνησης.

Bugatti, Bugatti Tourbillon

Θα λέγαμε πάντως, ότι το εσωτερικό αποτελεί το εντυπωσιακότερο μέρος της Bugatti Tourbillon, καθώς ακολουθεί τη φιλοσοφία της «μηχανικής διαχρονικότητας» με στόχο να μην μπορεί να θεωρηθεί το αυτοκίνητο τεχνολογικά παρωχημένο ούτε μετά από 100 χρόνια. Καρδιά του κόκπιτ αποτελεί το περίπλοκο τμήμα με τα όργανα, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με την τεχνογνωσία κορυφαίων Ελβετών ωρολογοποιών.

Bugatti, Bugatti Tourbillon

Το απίστευτο αυτό παζλ αναλογικών οργάνων είναι φτιαγμένο από τιτάνιο, ζυγίζει μόνον 700 γραμμάρια και απαρτίζεται από περισσότερα από 600 κομμάτια και πολύτιμες πέτρες, όπως ρουμπίνια και ζαφείρια. Επίσης εντυπωσιακό είναι το γεγονός, ότι περιστρέφεται μόνο η στεφάνη του τιμονιού, ενώ το κεντρικό τμήμα με τα όργανα παραμένει σταθερό και δεν κινείται. Υπάρχει επίσης μια οθόνη στην κεντρική κονσόλα, η οποία είναι κρυμμένη και εμφανίζεται μόνο, όταν το επιλέξει ο οδηγός, ενώ προσφέρει κορυφαία συνδεσιμότητα με Apple CarPlay, Android Auto, κλπ.

Bugatti, Bugatti Tourbillon

Η παραγωγή της Bugatti Tourbillon θα περιοριστεί στον συλλεκτικό αριθμό των 250 μονάδων και τα πρώτα αυτοκίνητα θα αρχίσουν να παραδίδονται το 2026. Η τιμή της διαδόχου της Chiron θα ξεκινάει από 3,8 εκατομμύρια ευρώ, ωστόσο εκτιμάται ότι μόλις ανοίξει το βιβλίο παραγγελιών θα γίνει γρήγορα όλη η παραγωγή ανάρπαστη, καθώς τέτοιου είδους αυτοκίνητα θεωρούνται εκτός των άλλων και εξαιρετικά κερδοφόρες επενδύσεις.

Δείτε βίντεο με τους 1.800 ίππους της νέας Bugatti Tοurbillon

https://youtu.be/PwKwVDws7NU

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Απόστολος Λύτρας: Γιατί ζήτησε πρόσθετα μέτρα ασφαλείας στη φυλακή – Τι φοβάται
Πανελλήνιες 2024: Η ώρα του Μηχανογραφικού – Ποιες είναι οι «σχολές του μέλλοντος»
Chevron Right