Auto - Moto

Oδηγούμε το θηριώδες Pick – up Ford Ranger Raptor των 292 ίππων

Το νέο Ford Ranger Raptor έφτασε στην Ελλάδα και εμείς το τεστάραμε σε άσφαλτο και σε χώμα!

Είναι πολύ δύσκολο να κατηγοριοποιήσεις το Ford Ranger Raptor. Φυσικά πρόκειται για ένα Pick – up, ωστόσο προσφέρει τις ανέσεις μίας οικογενειακής μπερλίνας, έναν χώρο φόρτωσης που θα ζήλευε κάθε επαγγελματικό βανάκι και τις εκρηκτικές επιδόσεις ενός αυθεντικού σπορ μοντέλου. Προσθέστε σε αυτά τις ανυπέρβλητες ικανότητές του ακόμη και στις πλέον δύσβατες εκτός δρόμου εξορμήσεις και θα έχετε την εικόνα του ιδανικού πολυεργαλείου για κάθε σκληροπυρηνικό petrolhead με μόνη ένσταση τις τιμές αγοράς του, που ξεκινούν από 71.610 ευρώ για τη βενζινοκίνητη έκδοση των 292 ίππων και από 68.970 ευρώ για την πετρελαιοκίνητη με 205 άλογα. Να πούμε επίσης ότι ανεξαρτήτως κινητήρα, όλα τα Ford Ranger Raptor νέας γενιάς είναι τετρακίνητα, με διπλοκάμπινο αμάξωμα και εφοδιάζονται με το καταπληκτικό αυτόματο σασμάν 10 σχέσεων της Ford, ενώ οι απλές εκδόσεις του πρώτου σε πωλήσεις Pick – up στην Ευρώπη ξεκινούν από 37.462 ευρώ στη μονοκάμπινη εκδοχή με κινητήρα πετρελαίου 170 ίππων.

inewraptor2

Το νέο Pick-up περνά στην κυριολεξία από παντού.

Όταν κάθεσαι λοιπόν για πρώτη φορά στο τιμόνι ενός τέτοιου μοντέλου για να το οδηγήσεις επί ελληνικού εδάφους, είναι αυτονόητο, ότι βάζεις τον πήχη πολύ ψηλά. Οφείλουμε ωστόσο να ομολογήσουμε, ότι το νέο Ford Ranger Raptor ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας και αποδείχθηκε ένα εξαιρετικά ευχάριστο αυτοκίνητο στην άσφαλτο και στα δύσκολα χωμάτινα κομμάτια παρά το ογκώδες αμάξωμα μήκους 5,38 μ., που απέχει 27,2 εκατοστά από το έδαφος και περνά από υδάτινα εμπόδια βάθους έως 85 εκατοστών!

inewraptor3

Η μεγάλη κεντρική οθόνη έχει σχήμα ταμπλέτας.

Εξωτερικά κάνουν σίγουρα τη διαφορά οι προβολείς LED matrix και τα LED φώτα ημέρας, όπως επίσης οι νέοι προφυλακτήρες και οι προστατευτικές ποδιές, όμως η Ford επιφυλάσσει τις μεγαλύτερες –θετικές- εκπλήξεις στο εσωτερικό. Εκεί σε υποδέχονται ένας πολύ ευρύχωρος θάλαμος επιβατών με καλοσχεδιασμένα σπορ καθίσματα και μία κάθετη κεντρική οθόνη αφής 12,4’’ σε σχήμα ταμπλέτας, η οποία φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων SYNC 4A τελευταίας γενιάς της Ford. Για την προστασία οδηγού και επιβατών εγγυάται μία σειρά προηγμένων συστημάτων, όπως διατήρησης της λωρίδας, αναγνώρισης των πινακίδων κυκλοφορίας, αποτροπής σύγκρουσης με αυτόματη επιβράδυνση, προσαρμοζόμενο Adaptive Cruise Control με τεχνολογία Intelligent Speed Assist και υποβοήθηση φρένων σε όπισθεν πορεία.

inewraptor4

Το Ranger Raptor διασχίζει υδάτινα εμπόδια βάθους έως 85 εκατοστών.

Όλα τα λεφτά είναι πάντως ο τρίλιτρος twin-turbo V6 βενζινοκινητήρας με τους 292 ίππους και 491 Nm μέγιστη ροπή στρέψης, που μετατρέπει το Ford Ranger Raptor σε ανήμερο θηρίο με κάθε πάτημα του γκαζιού. Η επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 7,9’’ και ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη, ενώ στα αδύνατα σημεία καταγράψαμε την κατανάλωση άνω των 20 λίτρων αμόλυβδης ανά 100 χλμ.(όχι που θα ενδιαφέρει βέβαια, όποιον δώσει πάνω από 70 χιλιάρικα για ένα Ranger Raptor) και τη χαμηλή ευελιξία του σπορ Pick-up στην πόλη (προβληματιστήκαμε να το περάσουμε από τη ράμπα του υπόγειου πάρκινγκ στο The Mall Athens).

inewraptor5

Εξαιρετικά άνετος είναι ο θάλαμος επιβατών.

To κερασάκι στην τούρτα ήταν οι ειδικές χωμάτινες διαδρομές στην Πεντέλη, πραγματικά «σπαστήρια» επιπέδου Ράλι Ακρόπολις με κοφτερές πέτρες, βαθιές αυλακώσεις και λακκούβες, κλειστές φουρκέτες με έντονες κλίσεις και γενικότερα ό,τι τραβάει η όρεξη κάθε φίλου της αυθεντικής off road εμπειρίας. Ξεκινώντας επιλέξαμε το πρόγραμμα off road και από εκεί και μετά απολαύσαμε τα επόμενα χιλιόμετρα με φόντο την καταπράσινη φύση και θέα, που έφτανε έως τον Σαρωνικό. Το νέο Ford Ranger Raptor συμπεριφέρθηκε σαν…κύριος, πέρασε από παντού χωρίς ίχνος δυσκολίας και μας εντυπωσίασε συνολικότερα με την άνεσή του σε σημεία, όπου κάποια άλλα Pick-up θα μας είχαν ταλαιπωρήσει ιδιαίτερα. Το πρόγραμμα περιελάμβανε και κάποιες ειδικές «ασκήσεις μάχης» στις χωμάτινες πίστες του Iaveris Park στον Αυλώνα, οι οποίες ματαιώθηκαν ωστόσο για λόγους ασφαλείας εξαιτίας της έντονης βροχόπτωσης, οπότε έχουμε έναν λόγο παραπάνω, για να επανέλθουμε κάποια στιγμή δριμύτεροι στο τιμόνι του απολαυστικού Ford Ranger Raptor.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
«Σπίτι μου»: Η περιοχή-έκπληξη της Αθήνας που ψάχνουν όλοι διαμέρισμα
Νατάσα Θεοδωρίδου: Ο λόγος που δεν πάταγε πόδι στο «Πρωινό» - τι λέει για τον Γιώργο Λιάγκα
Chevron Right