Auto - Moto

Πέθανε ο μοτοσικλετιστής Κάρλες Φαλκόν οκτώ μέρες μετά το ατύχημα στο Ράλι Ντακάρ

Ο Ισπανός αναβάτης, Κάρλες Φαλκόν πέθανε σε ηλικία 45 ετών, περίπου μία εβδομάδα μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε στο Ράλι Ντακάρ.

Μοιραίο αποδείχθηκε το ατύχημα που είχε ο μοτοσικλετιστής Κάρλες Φαλκόν στο Ράλι Ντακάρ, καθώς σήμερα γνωστοποιήθηκε πως πέθανε από νευρολογικές επιπτώσεις που προκλήθηκαν από την καρδιακή ανακοπή τη στιγμή του ατυχήματος. Ο 45χρονος Ισπανός είχε τραυματιστεί σοβαρά σε πτώση του στη διάρκεια της δεύτερης ειδικής διαδρομής, στις 7 Ιανουαρίου, με αποτέλεσμα να διακομισθεί από αέρος στο νοσοκομείο και οι γιατροί να τον βάλουν σε τεχνητό κώμα.

Σήμερα (15/01) γνωστοποιήθηκε ότι οι επιπτώσεις του ατυχήματός του ήταν μη αναστρέψιμες, παρόλο που οι γιατροί προσπάθησαν να τον επαναφέρουν στην ζωή.

dakar_0eab7.png

Η ανακοίνωση αναφέρει:

«Αυτή τη Δευτέρα, 15 Ιανουαρίου, ο Κάρλες μας άφησε. Η ιατρική ομάδα επιβεβαίωσε ότι η νευρολογικές επιπτώσεις που προκλήθηκαν από την καρδιακή ανακοπή τη στιγμή του ατυχήματος ήταν μη αναστρέψιμες.

Ο Κάρλες ήταν ένας χαμογελαστός άνθρωπος, πάντοτε ενεργός, που απολάμβανε παθιασμένα ό,τι έκανε, ειδικά τις μοτοσικλέτες. Μας άφησε κάνοντας κάτι το όνειρό του, τη συμμετοχή στο Ντακάρ. Το απολάμβανε και ήταν χαρούμενος πάνω στη μοτοσικλέτα. Πρέπει να τον θυμόμαστε για το χαμόγελό του και την ευτυχία που μετέδιδε στους πάντες.

Ήταν τεχνικός υπολογιστών, δάσκαλος οδήγησης μοτοσικλετών και οδηγός σε ταξίδια με μοτοσικλέτες χάρη στο πάθος του. Πολλοί έμαθαν στο πλευρό του. Δίδασκε με πάθος, ενέργεια και χαρά, έκανε τους πάντες να απολαμβάνουν τη μοτοσικλέτα. Αυτά μας άφησε και αυτά είναι που θα κρατάμε πάντα, όλοι εμείς που ήμασταν κοντά του, η οικογένεια, οι φίλοι και οι υποστηρικτές του».

carles_cc77a.png

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Το Ναυάγιο spoiler: Η μεγάλη αποκάλυψη έρχεται για τον καπετάν Στελή
Famagusta: Μπεμπεδέλη και Βαλτινός ενσαρκώνουν τα πρόσωπα που σημάδεψαν την ιστορία
Chevron Right