H Honda προχώρησε στην ολική αναβάθμιση του Jazz ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, όπου έγιναν στοχευμένες σχεδιαστικές παρεμβάσεις. Έτσι απέκτησαν –μεταξύ άλλων- τα φωτιστικά σώματα σκούρο περίγραμμα και ανασχεδιάστηκαν οι προφυλακτήρες για πιο δυναμική εικόνα.
Ωστόσο, οι σημαντικότερες αλλαγές δεν είναι ορατές εξωτερικά, αφού αφορούν τα μηχανικά μέρη και τα διάφορα συστήματα ασφαλείας και συνδεσιμότητας του δημοφιλούς supermini, που θα εξακολουθήσει να διατίθεται στην Ευρώπη αποκλειστικά ως υβριδικό.
Αποκλειστικά υβριδικό στην Ευρώπη
Το υβριδικό μηχανικό σύνολο τεχνολογίας e:HEV-Hybrid φιλοδοξεί να κάνει το ανανεωμένο Jazz πιο σπιρτόζο και δυναμικό στο δρόμο, καθώς ο μεν ηλεκτροκινητήρας αποδίδει πλέον 122 ίππους αντί 109, όπως μέχρι σήμερα, ο δε βενζινοκινητήρας των 1,5 λίτρων εμφανίζει 107 ίππους μέγιστη ισχύ, δηλαδή δυνάμωσε σχεδόν 10 ίππους.
Αριστερά η έκδοση Crosstar με χαρακτηριστικά SUV και δεξιά το πεντάθυρο χάτσμπακ.
Οι μηχανικοί της Honda άλλαξαν επίσης την απόκριση του αυτόματου σασμάν στο γκάζι και έτσι αντιδρά το Jazz –ανάλογα με την έκδοση και τις ρυθμίσεις- πιο απαλά ή πιο δυναμικά στις επιταχύνσεις. Να επισημάνουμε ότι η μέγιστη ροπή του ηλεκτροκινητήρα (253 Nm) και του βενζινοκινητήρα (131 Nm) παρέμειναν ως είχαν, άρα οι αλλαγές αφορούν μόνο την ισχύ τους.
Το ανανεωμένο Jazz διατηρεί τη συνταγή του προηγούμενου, καθώς οι δύο εμπρόσθιοι τροχοί παίρνουν κίνηση από τον ηλεκτροκινητήρα και ο κινητήρας βενζίνης λειτουργεί κατά βάση ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Στο ποιοτικό κόκπιτ κυριαρχεί η κεντρική οθόνη αφής.
Αυτό αλλάζει μόνο στις υψηλές ταχύτητες, όπου εμπλέκεται άμεσα ο κινητήρας εσωτερικής καύσης στην κίνηση των τροχών. Οι Ιάπωνες πρόσθεσαν επίσης στη γκάμα των ήδη γνωστών εκδόσεων μία νέα με την ονομασία Advance Sport, η οποία περιλαμβάνει σπορ πρόγραμμα οδήγησης, πιο σφιχτά αμορτισέρ και διαφορετικές ρυθμίσεις της ανάρτησης για πιο οδηγοκεντρική αίσθηση.
Εκδοση Crosstar με crossover χαρακτηριστικά
Στο εσωτερικό δεν έχει γίνει καμία σχεδιαστική αλλαγή, με το ανανεωμένο Jazz να παραμένει εξαιρετικά ευρύχωρο και πρακτικό, ενώ στο κόκπιτ κυριαρχεί η κεντρική οθόνη αφής για τη διαχείριση του προηγμένου συστήματος πολυμέσων με δυνατότητες ασύρματης συνδεσιμότητας με τις πλατφόρμες Apple CarPlay και Android Auto.
Το αναβαθμισμένο Honda Jazz έγινε πιο δυναμικό στο δρόμο χάρη στους δυνατότερους κινητήρες του.
Μία ουσιαστική αναβάθμιση συνιστά η δυνατότητα ενεργοποίησης του συστήματος προειδοποίησης για παρέκκλιση εκτός των ορίων της λωρίδας ήδη από τα 0 χλμ./ώρα, ενώ στα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνεται το αυτόματο φρενάρισμα προσεγγίζοντας εμπόδια ή πιο αργά αυτοκίνητα και το προσαρμοζόμενο Cruise Control.
Το ανανεωμένο Ηοnda Jazz θα συνεχίσει να διατίθεται και στην έκδοση Crosstar με οπτικά χαρακτηριστικά off road, όπως πλευρικά προστατευτικά αμαξώματος, ράγες οροφής και αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, οπότε ας κάνουν οι φίλοι της Honda λίγη υπομονή.