Auto - Moto

H Alfa Romeo επαναπροσδιορίζει «το ωραιότερο αυτοκίνητο του κόσμου»

Η νέα Alfa Romeo 33 Stradale δεν είναι απλά ένα supercar, αλλά αποτελεί τη μετενσάρκωση της θρυλικής 33 Stradale του 1967, που θεωρείται κατά πολλούς το ομορφότερο Coupe όλων των εποχών!

Η Alfa Romeo αποτελεί από μόνη της μία ιδιαίτερη περίπτωση. Η ιστορία της ιταλικής μάρκας με τους φανατικούς φίλους είναι διανθισμένη με απίθανα σπορ μοντέλα, υπέροχα οικογενειακά αυτοκίνητα με σπορ γονίδια και γρήγορες επιδόσεις και πανέμορφα οχήματα, που παραπέμπουν σε τροχήλατα έργα τέχνης. Από την άλλη πλευρά, η Alfa Romeo έχει απογοητεύσει ουκ ολίγες φορές με ζημιάρικα αυτοκίνητα χαμηλών ποιοτικών προδιαγραφών, με ακατανόητες συνεργασίες με άλλες μάρκες και με μεγάλης διάρκειας άγονες περιόδους χωρίς ενδιαφέροντα νέα μοντέλα.

Η 33 Stradale του 1967, που σχεδίασε ο φημισμένος ντιζάινερ Φράνκο Σκαλιόνε, αποτελεί χωρίς αμφιβολία έναν φωτεινό φάρο μέσα σε αυτή τη θυελλώδη πορεία της Alfa Romeo και συγκαταλέγεται σε ένα από τα ωραιότερα Coupe στην ιστορία της αυτοκίνησης.

i33stradale2 1

*Η τιμή του νέου ιταλικού supercar ξεκινά από 3 εκατ. ευρώ

Ταυτόχρονα είναι και εξαιρετικά σπάνια, αφού η παραγωγή της «πινακιδάτης» εκδοχής με άδεια κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους, που βασιζόταν στο εργοστασιακό αγωνιστικό Tipo 33, είχε περιοριστεί σε μόλις 12 οχήματα. Ο σύγχρονος διάδοχός της, παραμένει ένα μοντέλο αυστηρά συλλεκτικής παραγωγής, αν και θα κατασκευαστούν συνολικά 33 τέτοια πανέμορφα supercars.

Η νέα 33 Stradale συνιστά το πρώτο εγχείρημα του τμήματος Bottega, το οποίο ίδρυσε πρόσφατα η Alfa Romeo με στόχο να εξελίσσει αυτοκίνητα αφουγκραζόμενο τις επιθυμίες των πλούσιων και επώνυμων πελατών της μάρκας από το Μιλάνο. Ορισμένοι από αυτούς είχαν προσκληθεί στο περσινό Γκραν Πρι της Formula 1 στη Μόντσα, όπου κλήθηκαν να εκφράσουν τις επιθυμίες και τις ιδέες τους για τη δημιουργία μιας νέας Alfa Romeo 33 Stradale με τα προσωπικά τους χαρακτηριστικά και φυσικά να την αγοράσουν.

i33stradale3 1

*Το κόκπιτ της νέας 33 Stradale

Γι’ αυτό και κάθε ένα από τα 33 αυτοκίνητα, που θα παραχθούν, διαφέρουν μεταξύ τους, ενώ τα έχουν ήδη καπαρώσει οι ενδιαφερόμενοι πελάτες. Παρά το γεγονός, ότι δεν θα κυκλοφορήσει ούτε μία νέα Alfa Romeo 33 Stradale στην ελεύθερη αγορά, οι Ιταλοί αποφάσισαν να κάνουν τα αποκαλυπτήρια του αεροδυναμικού Coupe τους σε μία εντυπωσιακή εκδήλωση στο εργοστασιακό μουσείο της μάρκας στο Αρέζε.

Ο σχεδιασμός του σημερινού διθέσιου μοντέλου παραπέμπει έντονα στον διάσημο πρόγονό του. Πολλές λεπτομέρειες και γραμμές του σύγχρονου αυτοκινήτου μοιάζουν με του παλαιού, ωστόσο υπάρχουν και αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία, τα οποία θα ξανασυναντήσουμε σε μελλοντικές Alfa Romeo. Έτσι βλέπουμε, ότι το μπροστινό και το πίσω καπό ανασηκώνονται πλήρως στη νέα 33 Stradale, όπως συμβαίνει και στο μοντέλο του 1967, ενώ και οι ψαλιδωτές πόρτες ενισχύουν τους δεσμούς…βενζίνης μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.

i33stradaleold 1

*H Alfa Romeo Stradale του 1967

Το νέο ιταλικό supercar εντυπωσιάζει με μία μάσκα, όπου κυριαρχούν οι δυναμικές καμπύλες και φιλοξενείται το τρισδιάστατο λογότυπο της Alfa Romeo από ανθρακονήματα. Τα δύο πλευρικά στόμια των αεραγωγών μπροστά από τον πίσω άξονα και δεν μαγνητίζουν απλά τα βλέμματα, αλλά φροντίζουν ταυτόχρονα για την καλύτερη ψύξη του V6 κινητήρα, ο οποίος είναι κεντρικά τοποθετημένος.

i33stradale4 1

*Τα δύο καπό ανασηκώνονται πλήρως

Οι προνομιούχοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ της εξοπλιστικής έκδοσης Tributo με σαφείς σχεδιαστικές αναφορές στον ιστορικό πρόγονο του αυτοκινήτου και της Alfa Corse με αδυσώπητα σπορ χαρακτήρα στα όρια του αγωνιστικού. Το νέο Coupe εφοδιάζεται συνειδητά με ένα τιμόνι χωρίς μπουτόν και χειριστήρια και με μία χαμηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με κλασικούς, μηχανικούς διακόπτες. Επιπρόσθετα προβλέπεται ανάμεσα στην κεντρική κονσόλα και το κόκπιτ μία βυθιζόμενη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων και τις ανάγκες συνδεσιμότητας.

i33stradale5 1

*Τα μπάκετ καθίσματα με τις εκλεπτυσμένες επενδύσεις

Οι άνθρωποι της Alfa Romeo δεν πτοήθηκαν από τη μινιμαλιστική παραγωγή των μόλις 33 αυτοκινήτων και προσέφεραν στους προνομιούχους πελάτες τους τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ συμβατικού βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα. Και στις δύο περιπτώσεις επιταχύνει το ιταλικό supercar από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα, ενώ πιάνει τα 333 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.

Ο V6-Biturbo βενζινοκινητήρας αποδίδει 630 ίππους, οι οποίοι μεταδίδονται στον πίσω άξονα με τη μεσολάβηση ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων κατά τα πρότυπα της Maserati MC20. Αντιθέτως, οι 750 ίπποι (552 kW) της ηλεκτροκίνητης εκδοχής κατανέμονται και στους τέσσερις τροχούς, ενώ η αυτονομία της κυμαίνεται γύρω στα 450 χλμ. Η τιμή του σπάνιου και μοναδικού αυτοκινήτου ξεκινά από τουλάχιστον τρία εκατομμύρια ευρώ, ωστόσο όλα τα οχήματα πουλήθηκαν σε χρόνο dt και φυσικά θα αποκτήσουν στο μέλλον ακόμη μεγαλύτερη συλλεκτική αξία.

Δείτε το υπέροχο Coupe σε video:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Προειδοποίηση Μαρουσάκη: Έρχεται σημαντική κακοκαιρία με επικίνδυνα φαινόμενα
Μητσοτάκης στη Βουλή: Με διαλέξεις για το «πυρονέφος» και την κλιματική αλλαγή, οι φωτιές δεν σβήνουν
Chevron Right