Auto - Moto

Το ηλεκτρικό Peugeot e-3008 θα προσφέρει έως 700 χλμ. αυτονομία

Το γαλλικό SUV νέας γενιάς αποκτά για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ θα κυκλοφορήσει και σε υβριδικές και τετρακίνητες εκδοχές με απόδοση έως 326 ίππους.

Η Peugeot βάζει πολύ ψηλά τον πήχη στο νέο 3008, το οποίο περιγράφει ως Fastback SUV, επειδή ο σχεδιασμός του παραπέμπει όντως στο πανέμορφο 408. Οι Γάλλοι κατάφεραν μάλιστα να συγκρατήσουν τις εξωτερικές διαστάσεις του νέου μοντέλου τους για μεγαλύτερη ευελιξία και ταυτόχρονα να δημιουργήσουν εξαιρετικούς χώρους για μία μέση οικογένεια. Συγκεκριμένα, το μήκος του αυτοκινήτου ανέρχεται σε 4.540 χιλιοστά, το πλάτος φτάνει τα 1.890 χιλιοστά και το ύψος τα 1.640 χιλιοστά, ενώ το μακρύ μεταξόνιο των 2,73 μ. συμβάλλει σε ένα άνετο σαλόνι για τους επιβάτες και σε έναν μεγάλο χώρο αποσκευών με 520 λίτρα όγκο.

ie30082.jpg

Το λανσάρισμα του νέου Peugeot e-3008 θα γίνει με εντυπωσιακό τρόπο και θα καλύπτει τις απαιτήσεις ενός ευρύτατου αγοραστικού κοινού. Η βασική εμπροσθοκίνητη έκδοση εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 213 ίππων, μπαταρία χωρητικότητας 73 kWh και θα προσφέρει έως 525 χλμ. αυτονομία, ενώ η τετρακίνητη έκδοση θα διαθέτει από έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα (σύνολο 2) με συνολική απόδοση 326 ίππους και αντίστοιχη εμβέλεια με το προσθιοκίνητο μοντέλο. Για τους πολυταξιδευτές προβλέπεται η εμπροσθοκίνητη έκδοση Long Range με 231 ίππους, αλλά μεγαλύτερη μπαταρία 98 kWh, χάρη στην οποία εκτοξεύεται η αυτονομία στα 700 χιλιόμετρα!

ie30083.jpg

O oικολογικός χαρακτήρας του γαλλικού SUV επιβεβαιώνεται και στη δυνατότητα που έχει, να τροφοδοτεί με το ρεύμα της μπαταρίας του εξωτερικές συσκευές, χάρη στο σύστημα Vehicle to Load. Επίσης οι μπαταρίες του φορτίζονται από 20% έως 80% σε περίπου μισή ώρα, εφόσον γίνει χρήση ταχυφορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος.

ie30084.jpg

Η Peugeot φροντίζει για την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών εφοδιάζοντας το νέο ηλεκτροκίνητο SUV με πλήθος ανάλογων συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, στη διάθεση του οποίου βρίσκονται τρία προγράμματα δυναμικής οδήγησης (Normal, Exo, Sport). Η τετρακίνητη εκδοχή περιλαμβάνει και ένα επιπρόσθετο σύστημα, που ονομάζεται 4WD mode. Προβλέπεται επίσης δυνατότητα ρύθμισης του επιπέδου ανάκτησης ενέργειας σε τρεις διαφορετικές σκάλες μέσω των ειδικών paddles πίσω από το τιμόνι.

ie30085.jpg

Οι Γάλλοι θα εξακολουθήσουν να καλύπτουν τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού και με θερμικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, ενώ το νέο 3008 θα κυκλοφορήσει και ως απλό υβριδικό, αλλά και ως επαναφορτιζόμενο Plug-in υβριδικό. Στο επίκεντρο της νέας -και άκρως εντυπωσιακής- μάσκας βρίσκεται το νέο λογότυπο της μάρκας, ενώ η κλίση της οροφής στο πίσω μέρος παραπέμπει σε κομψό fastback και ταυτόχρονα βελτιώνει την αεροδυναμική.

ie30086.jpg

Μία μοναδική αίσθηση τεχνολογίας και εκλεπτυσμένου στυλ μεταδίδει το νέο Panoramic i-Cockpit με κυρτή οθόνη 21 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό. Το αριστερό τμήμα περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το δεξιό την οθόνη αφής για τον κλιματισμό, την πλοήγηση, τα συστήματα πολυμέσων και συνδεσιμότητας, κλπ. Επίσης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει 10 αγαπημένες λειτουργίες, π.χ. ραδιοφωνικούς σταθμούς, τηλέφωνα, θερμοκρασία εσωτερικού, κλπ., και να τις αποθηκεύσει σε ισάριθμα πλήκτρα αφής στο κέντρο του ταμπλό, ώστε να έχει άμεση πρόσβαση σε αυτές. Να σημειώσουμε, ότι το joystick του αυτόματου κιβωτίου έχει μετακινηθεί στο ταμπλό, για να δημιουργηθεί μεγαλύτερος χώρος στην κεντρική κονσόλα, ενώ τα καθίσματα των ακριβότερων εκδόσεων είναι αεριζόμενα, θερμαινόμενα και με λειτουργία μασάζ.

Για τιμές, δεν υπάρχουν προς το παρόν κάποιες πληροφορίες, αφού οι πωλήσεις του νέου Peugeot 3008 θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2024.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
ΣΥΡΙΖΑ σε νευρική κρίση: Οι δημοσκοπήσεις, η Μακρόνησος και η ...διάσπαση
Παραιτήθηκε ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ Θεοκλής Ζαούτης
Chevron Right