Auto - Moto

H MG και πάλι στην Ελλάδα: Μοντέλα, τιμές – έκπληξη και οδηγικές εντυπώσεις

Η MG επανέρχεται δριμύτερη στη χώρα μας με νέα, εξηλεκτρισμένα και συμβατικής τεχνολογίας μοντέλα, τα οποία πληρούν υψηλά στάνταρ και διατίθενται σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές.

Η MG αναγεννήθηκε από τις στάχτες της χάρη στη SAIC, που αποτελεί τον μεγαλύτερο αυτοκινητιστικό όμιλο της Κίνας και κατέχει την έκτη θέση στο Top 10 των αυτοκινητοβιομηχανιών με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως. Η ιστορική πρώην βρετανική μάρκα σπάει ταμεία την τελευταία διετία στην Ευρώπη και τώρα έφτασε το πλήρωμα του χρόνου να επανέλθει και στην Ελλάδα με επίσημο εισαγωγέα τον όμιλο Συγγελίδη. Ήδη λειτουργούν στη χώρα μας επίσημες κάθετες μονάδες και εκθέσεις της MG, που θα καλύπτουν έως τα τέλη της χρονιάς πάνω από το 80% της επικράτειας, ενώ έχει ανέβει στον αέρα ο απολύτως κατατοπιστικός και χρηστικός ιστότοπος της ελληνικής αντιπροσωπείας.

Η πρώτη στατική και οδηγική επαφή με τα νέα μοντέλα της MG στην Ελλάδα μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, τόσο για τις προδιαγραφές τους, όσο και για τις πολύ ανταγωνιστικές τιμές τους, οι οποίες συνοδεύονται από επτά χρόνια ή 150.000 χιλιόμετρα εργοστασιακή εγγύηση. Στη χώρα μας εισάγονται τα βενζινοκίνητα μοντέλα ΖS και HS, το επαναφορτιζόμενο Plug-in υβριδικό EHS και τα 100% ηλεκτροκίνητα MG4, MG5, MG ZS EV. Το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει η εισαγωγή του ηλεκτρικού SUV Marvel R και την επόμενη χρονιά θα καταφθάσουν άλλα δύο ηλεκτροκίνητα μοντέλα, το MG4 XPower και το σπορ roadster ΜG Cyberster. 

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το πισωκίνητο, ηλεκτρικό MG4 με μήκος 4.287 χιλιοστά, το οποίο κυκλοφορεί σε δύο εκδοχές 170 και 204 ίππων με μπαταρίες χωρητικότητας 51 kWh και 64 kWh και αντίστοιχες αυτονομίες 350 και 450 χλμ. Πρόκειται για ένα compact μοντέλο με πολύ όμορφες και αεροδυναμικές γραμμές, ευρύχωρο σαλόνι και πορτ – μπαγκάζ και εξαιρετικά προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Στο δρόμο μας άφησε άριστες οδηγικές εντυπώσεις χάρη στην κορυφαία ποιότητα κύλισης και τις ακαριαίες επιταχύνσεις του, ενώ εμφανίζει τυπική συμπεριφορά σπορ πισωκίνητου μοντέλου με υψηλό δείκτη απόλαυσης, αλλά και ασφάλειας χάρη στην ομπρέλα προστασίας των ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου.

img4 1

*To ηλεκτρικό MG4

Το συγκεκριμένο μοντέλο κοστίζει στην έκδοση Excite των 170 ίππων με τη μπαταρία των 51 kWh από 32.250 ευρώ, που μειώνονται στα 24.448 ευρώ χάρη στις επιδοτήσεις του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», ενώ η αντίστοιχη τιμή για το MG4 EV Exclusive με 204 άλογα και μπαταρία 64 kWh ανέρχεται σε 28.750 ευρώ (36.750 ευρώ χωρίς την επιδότηση). Όπως προαναφέραμε, όλα τα μοντέλα της MG – συμπεριλαμβανομένου του MG4 – διατίθενται με επτά χρόνια ή 150.000 χιλιόμετρα εργοστασιακή εγγύηση!

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το MG5, επειδή αποτελεί το μοναδικό μέχρι σήμερα αμιγώς ηλεκτρικό στέισον βάγκον της ελληνικής αγοράς. Το μήκους 4,6 μέτρων ηλεκτρικό μοντέλο εντυπωσιάζει με έναν χώρο φόρτωσης χωρητικότητας 480 έως 1.367 λίτρων και κυκλοφορεί σε εκδόσεις standard και long range, που αποδίδουν αντίστοιχα 177 και 156 ίππους. Η πρώτη έκδοση διαθέτει μπαταρία 50,3 kWh και προσφέρει έως 320 χιλιόμετρα αυτονομία και η Long Range εφοδιάζεται με μεγαλύτερη μπαταρία 61,1 kWh και εμφανίζει έως 400 χιλιόμετρα εμβέλεια.

Και εδώ έχουμε ένα μοντέλο με εξαιρετική σχέση τιμής/προϊόντος, αφού το MG5 EV Exclusive με τη μπαταρία των 51 kWh ξεκινά από 28.300 ευρώ με τις επιδοτήσεις (από 36.300 ευρώ χωρίς αυτές) και από 32.800 ευρώ με τη μπαταρία των 61 kWh και αυτονομία 400 χλμ.

imgzs 1

*To ZS κυκλοφορεί ως βενζινοκίνητο και ηλεκτρικό

Οι θερμικές εκδόσεις του συμπαγούς SUV ZS, που κυκλοφορεί και ως ηλεκτρικό, αποτελούν τον πιο οικονομικό τρόπο απόκτησης ενός καινούργιου αυτοκινήτου της ιστορικής μάρκας, αφού η τιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης 1.5 με 106 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ξεκινά στην έκδοση Exclusive από μόλις 18.950. Η έκδοση Luxury Plus με χιλιάρη βενζινοκινητήρα 111 ίππων διατίθεται με χειροκίνητο, αλλά και με εξατάχυτο αυτόματο σασμάν, ενώ κοστολογείται από 23.550 ευρώ.

Στο ηλεκτροκίνητο ZS EV μπορεί να επιλέξει ο ενδιαφερόμενος πελάτης μεταξύ κινητήρων 156 ή 177 ίππων και μπαταριών 51 kWh και 72 kWh με αυτονομίες 320 και 440 χιλιομέτρων. Εδώ έχουμε τιμές εκκίνησης 27.950 ευρώ με επιδότηση (35.950 ευρώ χωρίς επιδότηση) για την έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία και 32.650 ευρώ (αντί 40.650 χωρίς επιδότηση) για το ΖS EV Exclusive με τη μεγαλύτερη μπαταρία και αυτονομία.

imgehs 1

*Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό SUV EHS

Στην περίπτωση του οικογενειακού SUV MG HS έχουμε μία βενζινοκίνητη και μία Plug – in υβριδική εκδοχή. Η πρώτη εφοδιάζεται με κινητήρα 1.5 GDI 162 ίππων και συνδυάζεται με χειροκίνητο σασμάν έξι ταχυτήτων ή αυτόματο 7τάχυτο με τις τιμές να ξεκινούν από 27.900 ευρώ και να κρίνονται πολύ λογικές για ένα SUV μήκους 4,61 μέτρων!

Στην επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση EHS με ελαφρά μικρότερο μήκος 4.574 χιλιοστών συνυπάρχει μαζί με τον βενζινοκινητήρα και ένας ηλεκτροκινητήρας 122 ίππων, ενώ είναι στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 258 ίππους και η μπαταρία των 16,6 kWh επιτρέπει στο αυτοκίνητο να καλύπτει έως 52 χιλιόμετρα ως αμιγώς ηλεκτρικό. Εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις της υβριδικής έκδοσης EHS, καθώς επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε 6,9’’, ενώ καταναλώνει κατά μέσο όρο μόνο 1,8 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ. Στο συγκεκριμένο μοντέλο ανεβαίνει αρκετά ο λογαριασμός λόγω της τεχνολογίας των δύο κινητήρων και της απουσίας επιδοτήσεων, οπότε έχουμε τιμές εκκίνησης από 40.500 ευρώ.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Μιμή Ντενίση: Η Μαριτίνα προσπάθησε πολύ να χάσει κιλά λόγω bullying
Νωρίτερα το άνοιγμα της Εθνικής Οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης: Νέα επίσημη δήλωση
Chevron Right