Auto - Moto

Ράλι Ακρόπολις: Η μεγάλη απουσία του αγώνα

Απών από το Ράλι Ακρόπολις θα είναι ένας από τους οδηγούς της ομάδας «M-Sport Ford».

Το Ράλι Ακρόπολις πλησιάζει και οι οδηγοί έχουν ήδη στρέψεις την προσοχή του στον αγώνα που θα διεξαχθεί στην χώρα μας από τις 8 έως της 11 Σεπτεμβρίου, όμως θα απουσιάσει ένας άξιος οδηγός.

Πρόκειται για τον Γάλλο άσσο της «M-Sport Ford», Αντριέν Φουρμό, ο οποίος γνωστοποίησε ότι δεν θα μπορέσει να λάβει μέρος στο «EKO Acropolis Rally Greece» λόγω προβλήματος στο όχημά του.

Η βρετανική ομάδα ανακοίνωσε σήμερα (24/8) ότι απέσυρε την είσοδο του Γάλλου για τον αγώνα με έδρα τη Λαμία και εξήγησε ότι η απόσυρσή του σχετιζόταν με τη συντριβή του την τελευταία μέρα του «Ράλι Βελγίου».

Μια δήλωση, που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της ομάδας, αναφέρει:

«Λόγω του ατυχήματός του στο Ράλι Βελγίου, δεν είναι δυνατό για την ομάδα να επισκευάσει το αυτοκίνητο του Αντριέν Φουρμό εγκαίρως για το Ράλι Ακρόπολις.

Δυστυχώς αυτό σημαίνει ότι ο Αντριέν και ο Άλεξ (Κοριά, σ.σ. ο συνοδηγός) δεν θα αγωνιστούν στην Ελλάδα».

Η συντριβή του Φουρμό στο «Ράλι Βελγίου» ήταν η τέταρτη αυτή τη σεζόν, με παρόμοια περιστατικά να συμβαίνουν στο Ράλι του Μόντε Κάρλο (Μονακο), στην Κροατία αλλά και στην Ιταλία.

Η M-Sport αναμένεται να παρουσιάσει πέντε αυτοκίνητα στην Ελλάδα, με τον Craig Breen να συνοδεύεται από τους Sébastien Loeb, Gus Greensmith, Pierre-Louis Loubet και τον Jourdan Serderidis.

Το Ράλι Ακρόπολις θα κρίνει πολλά στο πρωτάθλημα του WRC

Το Ράλι Ακρόπολις όπως είναι η επίσημη ονομασία του, είναι ένας αγώνας για τον οποίο ανυπομονούν οι περισσότεροι οδηγοί και ο οποίος θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του πρωταθλήματος.

Πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα είναι ο νεαρός Φινλανδός, Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος αριθμεί 5 νίκες και έχει καταφέρει να συγκεντρώσει 203 βαθμούς, οδηγώντας το «TOYOTA GR Yaris Rally1 HYBRID». Μεγάλος ανταγωνιστής στο φετινό πρωτάθλημα είναι ο Εθονός πρωταθλητής του 2019, Οττ Τάνακ ο οποίος έχει σημειώσει τρεις νίκες και έχει καταφέρει να συγκεντρώσει 131 βαθμούς, οδηγώντας το «HYUNDAI i20 N Rally1 HYBRID».

Η νίκη του Τάνακ στο Ράλι του Βελγίου (σ.σ. σε συνδυασμό με την 62η θέση που κατέλαβε ο Ροβάνπερα) σημαίνει ότι ο Εσθονός μεταφέρει την πίεση στον αντίπαλό του, καθώς κάθε βαθμός είναι σημαντικός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Γερμανία: Πλαφόν στη θέρμανση για να βγει ο χειμώνας - Όλα τα νέα μέτρα
ΚΚΕ για υποκλοπές: Οι ευρωπαϊκές οδηγίες προκαλούν την παρακολούθηση των πάντων
Chevron Right